Morgen is het zaterdagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijzonder wel. Al heb je morgen wel een onderwerp om zowaar een gesprek aan te knopen mocht je haar uit haar isolement willen trekken. Of is ze alleen met een reden?
[..]
Laatst vroeg een meisje aan mij of ik elke ochtend zelf krullen in mijn haar aanbracht. Ik zei vanzelfsprekend ja.
Op zich wel hoor. Ze komt uit Groningen. En ik praat haar wel eens na. Gisteren keek ze daarom vet boos naar mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die ligt vast goed onder de mede studenten
zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen is het zaterdagDan ga ik niet naar school
[..]
Op zich wel hoor. Ze komt uit Groningen. En ik praat haar wel eens na. Gisteren keek ze daarom vet boos naar mij![]()
Moet d'r niet.
Oh ja. In dat geval heb ik weekend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:43 schreef xcachet het volgende:
Oke, om mijn populariteit in stand te houden.
En meisje uit mijn klas was vandaag jarig. Alleen niemand wist het. Ze ging stil vooraan in de klas gaan zitten en na 2 lesuren weer naar huis gegaan. Pas later zag ik op Facebook dat ze vandaag jarig wasBest sneu.
Je praat haar na?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Op zich wel hoor. Ze komt uit Groningen. En ik praat haar wel eens na. Gisteren keek ze daarom vet boos naar mij![]()
Moet d'r niet.
je verwart het klasgenootje van xcachet met xcachet zelfquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze ligt vooral goed onder de jongens hoorde ik
quote:
"Goan we naar de kantine?"quote:
Ja. Al kwam ze er niet gezellig bij zitten. Doet ze ook bijna nooit. Maar dan nogquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
je verwart het klasgenootje van xcachet met xcachet zelf
Ehm, ik ga niet vreemd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
xcachet zag op haar eigen FB dat ze jarig was...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je officieel al iets met jacka danquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je officieel al iets met jacka dan
Ik snap 'm nie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
xcachet zag op haar eigen FB dat ze jarig was...das nog lulliger.
jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je officieel al iets met jacka dan
okquote:
batspartijen gek, niet normaalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:54 schreef theguyver het volgende:
[..]Oh ja dat was het, waar is die gekke Daley Blind fanboy
Weet hij het zelf ook al ?quote:
quote:
Moest lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:56 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
[..]
Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke? dit klinkt nog bijna raarder dan een keertje een brief in de bus krijgen van een klasgenootje met de melding
Het is uit!
Terwijl ik nooit een woord gewisseld had met die griet
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Pubersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:57 schreef theguyver het volgende:
[..]oke? dit klinkt nog bijna raarder dan een keertje een brief in de bus krijgen van een klasgenootje met de melding
Het is uit!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
halloquote:
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
hahaha, ik maakte maar een grapje naar Jimbo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:57 schreef theguyver het volgende:
[..]oke? dit klinkt nog bijna raarder dan een keertje een brief in de bus krijgen van een klasgenootje met de melding
Het is uit!
Tjacka en ik hebben wel een relatie![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: