Hij was gisteren zo jaloers dat hij nooit een naamtopic kreeg, dat hij uit pure frustratie riep dat we moesten kappen met naamtopics.quote:
Maar is het ook een goede samenvatting? Dat is wat je ook moet afvragen he. Ik kan ook een samenvatting van een scheikunde-boek maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb de perfecte samenvatting gevonden voor mijn vak.
Kon nergens anders een betere vinden.
Ja, het is een goede samenvatting. Ik heb de stof al eerder doorgenomen het correspondeert.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar is het ook een goede samenvatting? Dat is wat je ook moet afvragen he. Ik kan ook een samenvatting van een scheikunde-boek maken.
Nou, veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, het is een goede samenvatting. Ik heb de stof al eerder doorgenomen het correspondeert.
Mijn instelling staat er overigens niet bij, dus dat gaat dan lastig worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vaak wel, ja. Geen tijd/zin om boeken van 500-1000 bladzijdes te lezen.
Wanneer tentamen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn instelling staat er overigens niet bij, dus dat gaat dan lastig worden.
CookieSlikker had in al zijn wijsheid besloten haar UI eruit te gooien. Supersof haar UI staat er nu weer in.quote:
Bedankt muto.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:55 schreef Muto het volgende:
[..]
CookieSlikker had in al zijn wijsheid besloten haar UI eruit te gooien. Supersof haar UI staat er nu weer in.
Geen dank.
Is het nou een hij of een zij? Je post impliceert beide geslachten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:55 schreef Muto het volgende:
[..]
CookieSlikker had in al zijn wijsheid besloten haar UI eruit te gooien. Supersof haar UI staat er nu weer in.
Geen dank.
Mijn post impliceert enkel een hij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is het nou een hij of een zij? Je post impliceert beide geslachten.
Hello, wanneer heb je die date nou?quote:
Goodmorninggg ofnouja, middagquote:
Over 8 dagen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hello, wanneer heb je die date nou?
bahquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik droomde dat mn mandarijntjes beschimmeld waren van binnen en nu hoefk ze niet meer.
Meh. Ouders komen straks langs. Geen zin in.quote:
Nog even volhouden, je bent er bijnaquote:
Hopelijk wel ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh. Ouders komen straks langs. Geen zin in.
[..]
Nog even volhouden, je bent er bijna
Dit zijn ringen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:03 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
de baas die deze gemaakt heeft
(ik wil ze met 1908 er in of FRFC , maar dan zijn ze rond de 600 p/s![]()
)
Oh dankuwelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet boos kijken.
Hier is wat liefde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |