abonnement Unibet Coolblue
pi_135309839
White Collar
White Collar (TV Series 2009– ) - IMDb



quote:
White Collar is een Amerikaanse televisieserie. De serie ging in première op 23 oktober 2009 waarna er op 13 juli 2010 een tweede seizoen van start ging. Ook is er een derde seizoen aangekondigd, dat van start gaat in 2011 en opnieuw 16 afleveringen zal tellen. De serie wordt in de Verenigde Staten uitgezonden door USA Network, in Nederland door RTL 5.
White Collar is een FBI serie waarin een voormalig crimineel, zo'n hele stijlvolle 'gentleman'-dief/vervalser, zijn expertise gebruikt om de White collar divisie van de FBI in New York te helpen. Het verhaal wordt verteld middels het welbekende concept waarin één misdaadzaak per aflevering wordt opgelost en daar tussendoor wordt een overkoepelend verhaaltje behandeld.



Peter Burke is de legendarische FBI-agent die de meestercrimineel Neal Caffrey ooit wist te vangen. Hij is een echte goedzak, en getrouwd met Elizabeth. Hij denkt dat Neal hem kan helpen met het oplossen van misdaden en laat hem met een GPS enkel-tracker op vrije voeten. Neal heeft zelf ook een reden om buiten de nor te willen zijn, hij wil achter zijn ware liefde Kate aan. Neal wordt in zijn zoektocht geholpen door zijn nerdy vriend Mozzie, die even paranoïde als geniaal is.

Een reviewer op IMDB drukt het goed uit: "If you want heavy, serious drama you should watch The Wire; if you want silly comedy, watch Chuck; but if you want something smart and funny, but light, try White Collar. You can think of it as Burn Notice's older, more mature, brother."
Leuk voor: Fans van o.a. Chuck, Burn Notice en Human Target.

Het nieuwe seizoen begint op 10 juli!


ook zo'n teller?
Waarom niet?
pi_135309856
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:29 schreef Maxco het volgende:
En daar was de twist die niemand zag aankomen
Waarom niet?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 16:02:43 #3
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_135319717
Dus, zal ze doodgaan?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:21:19 #4
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_135328855
Maar er moet nog iemand bij betrokken zijn toch? Toen Hagen met Neal en Mazzie was en ze die samantha (?) op camera hadden en Hagen zei dat ze mocht gaan kwamen er opeens allemaal zonnestralen in beeld, alsof er een deur open ging. Dat kan zij niet gedaan hebben, ze zat immers vastgebonden
Waarom niet?
pi_135337284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:21 schreef TheZapster het volgende:
Voorspelbare twist en toch zat ik op het puntje van mijn stoel :')
  Redactie Games zaterdag 11 januari 2014 @ 21:43:12 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_135373492
Dubbel en dwars genaaid.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_135373684
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Maxco het volgende:
Maar er moet nog iemand bij betrokken zijn toch? Toen Hagen met Neal en Mazzie was en ze die samantha (?) op camera hadden en Hagen zei dat ze mocht gaan kwamen er opeens allemaal zonnestralen in beeld, alsof er een deur open ging. Dat kan zij niet gedaan hebben, ze zat immers vastgebonden
Zo diepgaand is white collar nou ook weer niet :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_135424230
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Maxco het volgende:
Maar er moet nog iemand bij betrokken zijn toch? Toen Hagen met Neal en Mazzie was en ze die samantha (?) op camera hadden en Hagen zei dat ze mocht gaan kwamen er opeens allemaal zonnestralen in beeld, alsof er een deur open ging. Dat kan zij niet gedaan hebben, ze zat immers vastgebonden
ik dacht hetzelfde: Hagen belde haar, omdat Neal haar wilde spreken. Vervolgens wordt de telefoon opgenomen terwijl je die meid vastgebonden in beeld zag.. er zal dus wel nog iemand bij horen? :?
  maandag 13 januari 2014 @ 00:49:05 #10
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_135424319
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

ik dacht hetzelfde: Hagen belde haar, omdat Neal haar wilde spreken. Vervolgens wordt de telefoon opgenomen terwijl je die meid vastgebonden in beeld zag.. er zal dus wel nog iemand bij horen? :?
Straks is het zn vader :+.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_135428292
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Maxco het volgende:
Maar er moet nog iemand bij betrokken zijn toch? Toen Hagen met Neal en Mazzie was en ze die samantha (?) op camera hadden en Hagen zei dat ze mocht gaan kwamen er opeens allemaal zonnestralen in beeld, alsof er een deur open ging. Dat kan zij niet gedaan hebben, ze zat immers vastgebonden
Ik dacht hetzelfde, maar het was een scene in haar appartement, dus iemand deed het gordijn open, of ze drukte stiekem op een knopje of pedaal buiten beeld, daardoor een lamp aan ging.
pi_135430393
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:49 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Straks is het zn vader :+.
haha zou het cirkeltje rond maken :P
pi_135488873
Trouwens, jammer dat ze het simpelweg houden bij een edelsteen waar ze achteraan moeten, en er niet meer een avonturen-ding van maken waarbij religie meer deel van het verhaal wordt waardoor je wat extra's ziet aan verhalen die daadwerkelijk bestaan. Een beetje ala Indiana Jones, maar dan White Collar die het eea bespreekt. Dat zou de serie wel een nieuwe impuls geven.

Maar goed, dat zullen ze wel niet doen. Sowieso is het wel een inconsequentie die eerder in het topic besproken is. Waar Neal de ene keer van alles weet en overal makkelijk mee wegkomt, zijn soortgelijke vraagstukken opeens een probleem. Hoe kan hij eerst wel weten dat het een Hindoeïstische vorm is, maar vervolgens niet weten welk idool hij moet hebben, terwijl hij kennelijk dat boek zelf heeft liggen? Sowieso zul je moeite moeten doen om Hindoeïstische mensen te vinden die geen afbeelding van die godin thuis hebben hangen. Maar Neal, die alles van geschiedenis en literatuur weet, weet dat kennelijk net niet. Echt logisch komt dat niet over.
pi_135494831
Dat dacht ik trouwens ook, och weer een diamantje.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:29:56 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135496367
Shine bright like a diamond. Neal diamond. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:04:10 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135615460
lol, geef mij ook zo'n magisch glas. :P


The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 18 januari 2014 @ 16:58:07 #17
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_135644945
Ooooh goeie aflevering...
Trotse Belg.
pi_135645304
Vond het juist erg matig. Zoals Rebecca met haar pistool omging... Dat zag er net zo natuurlijk uit als in een amateurproductie. En de manier waarop ze bedenken dat ze het moordwapen voor de Siegel-case vonden was ook een stretch. Zeker als ze net zo goed het wapen had kunnen meenemen en later op een goede manier had kunnen dumpen ipv daar in de buurt gebruikmakend van de wegwerkzaamheden. Een MI-5 agent is toch wel tot meer in staat?\

En gezien de laatste scène is dit dus kennelijk niet het einde van deze arc. Deze serie wordt minder en minder terwijl er zo veel kansen liggen zonder dat ze ook maar iets aan het concept hoeven te veranderen (waar USA Networks niet zo snel aan wil). Wellicht dat het ook met het budget te maken heeft...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zaterdag 18 januari 2014 @ 17:46:42 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135646393
True true... aan de andere kant, verstand op nul en kijken, kijkt het nog best aardig weg zonder je ernstig te gaan irriteren aan zaken zoals bij bijvoorbeeld How I Met Your Mother dat onmogelijk is geworden en je je eigenlijk afvraagt waarom je überhaupt nog kijkt (om dat toch maar die paar laatste afleveringen af te kijken en het verhaal af te sluiten).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_135659994
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:46 schreef shiznuts het volgende:
True true... aan de andere kant, verstand op nul en kijken, kijkt het nog best aardig weg zonder je ernstig te gaan irriteren aan zaken zoals bij bijvoorbeeld How I Met Your Mother dat onmogelijk is geworden en je je eigenlijk afvraagt waarom je überhaupt nog kijkt (om dat toch maar die paar laatste afleveringen af te kijken en het verhaal af te sluiten).
HIMYM is natuurlijk een heel ander type serie dat niet echt om het verhaal gaat dat vertelt wordt, maar zelfs per specifieke scènes bekeken moet worden. Overigens, hoewel ik dat wel kijk, heb ik het nooit echt grappig gevonden en verre van briljant, zoals sommigen het omschrijven.

White Collar is echter een serie die 45 minuten lang een case of the week of anders iets uit een breder verhaal moet vertellen. Het verhaal moet dus kloppen, aannemelijk zijn en enigszins spannend. Verder is het sowieso een serieuze serie, wat HIMYM niet is, denk alleen maar aan de laatste aflevering. Daar hoeven dingen niet eens te kloppen, wat in een serieuzere sitcom wel moet.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:28:31 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135945621
Die laatste scène... :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_135978303
Ik zei al 'Rebecca escaped' voordat Burke het zei. Echt verassend!! En idd die laatste scene, hoe toevallig...
  zondag 26 januari 2014 @ 21:06:34 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135978821
Hij schreeuwt en articuleert er ook zo lekker nadrukkelijk bij. _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 27 januari 2014 @ 09:25:23 #24
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_135996564
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik zei al 'Rebecca escaped' voordat Burke het zei. Echt verassend!! En idd die laatste scene, hoe toevallig...
Inderdaad, ik ook. Ik zei ook, ow dat pistool zit natuurlijk in dat beton, voordat ze dat zelf bedacht hadden :P

Jammer dat het allemaal zo obvious wordt. Als ik even denk aan dat seizoen met die U-boat: zo veel beter!
Chaos is a ladder.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:03:45 #25
300718 Kenju
Say It!!??
pi_136177235
Sloeg vandaag ook weer helemaal nergens op. Breken ze net uit dat hok, komt die Ranger aan. Had hem hun dan laten bevrijden. En die BMW reclame-scène zat er ook alleen maar in voor het pr-moment. Is het echt zo lastig om dat subtieler te doen? En Rebecca is zo slim, maar ze kan niets beters verzinnen dan alleen die handboeien? En helicopter, boven New York? Daar kun je toch nooit snel genoeg mee wegkomen? Alsof de FBI niet net zo makkelijk een helicopter de lucht in heeft en met radar gegevens een andere helicopter kan volgen?? Laten ze Jasmine Bleeth tegenwoordig het verhaal schrijven oid?

En Peter die niet naar Washington gaat, Neal die dus niet van zijn band af komt en een reden heeft om toch weer sneaky te gaan doen.... USA Network's anti character-/story development geest slaat weer toe...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')