Hmm dat is wel logisch dan eigenlijk idd.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:55 schreef Viezze het volgende:
Ja klopt, een agressieve klant kan de gordel van achteren vast trekken en dan kan je niet zoveel meer. Zonder gordel rijden is echter niet zo veilig maar goed.
Dat van Almere staat er al langer in toch? Kan je de zin eens hier neerzetten?
Vreemd, is dat als je een auto naar het depot in Almere moet brengen? Bij mij stond er laatst iets soortgelijks, maar toen moest ik een nieuwe auto naar een klant brengen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:13 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hmm dat is wel logisch dan eigenlijk idd.
"Nette schoenen (geen sneakers, ook geen leren, en geen witte zolen), nette pantalon (en niet met hangend kruis, geen spijkerbroek, geen korte broek), nette polo of overhemd, nette jas. Geen koptelefoon dragen, ook niet om je nek. Mocht je door omstandigheden je niet aan deze kledingvoorschriften kunnen houden neem dan direct contact op met Easy Way. Je mag dan namelijk niet voor ****** werken!!!"
Ik heb het nog nooit zien staan. Of ik lees die meuk nooit, kan ook...![]()
De witte zolen doen het hem
Helaas al verkocht volgens de website van de garage.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:05 schreef Marco001 het volgende:
Iemand trouwens ervaring met een Chevrolet Cruze 1.8(LT)?
Zie net deze staan: http://www.autowereld.nl/(...)371/foto.html#foto-4
Past perfect binnen het budget(is, met een verwachte inruilwaarde van 1000,- voor de Seat ongeveer 8k, de rest word betaald door ouders), ziet er mooi uit en schijnt voor een Chevrolet ook nog eens vrij redelijk te rijden..
"Geen koptelefion dragen, ook niet om je nek"quote:Op zondag 12 januari 2014 21:13 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
"Nette schoenen (geen sneakers, ook geen leren, en geen witte zolen), nette pantalon (en niet met hangend kruis, geen spijkerbroek, geen korte broek), nette polo of overhemd, nette jas. Geen koptelefoon dragen, ook niet om je nek. Mocht je door omstandigheden je niet aan deze kledingvoorschriften kunnen houden neem dan direct contact op met Easy Way. Je mag dan namelijk niet voor ****** werken!!!"
Als je naar Almere moet idd.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:16 schreef Viezze het volgende:
[..]
Vreemd, is dat als je een auto naar het depot in Almere moet brengen? Bij mij stond er laatst iets soortgelijks, maar toen moest ik een nieuwe auto naar een klant brengen.
Wat een onzinquote:Op zondag 12 januari 2014 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je naar Almere moet idd.
Vorige week moest ik naar Almere, toen had een witte broek aan (geen chino, gewoon jeans, maar dan wit dus) met een overhemd en nette schoenen. Er stond toen iemand van EW, die gaf geen commentaar op mijn kleding, dus zal wel goed zijn geweest.
Meer bellen achter het stuur, dan leer je het vanzelf :pquote:Op zondag 12 januari 2014 20:50 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook, maar laatst had ik last van m'n linker arm dus dacht dan maar met m'n rechter, maar echt niet te doen man. Dan is het opeens 10x zo lastig
En hoezo mogen het geen leren schoenen zijn?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:13 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
hmm, nouja, toch eerst nog wachten tot ik het geld van de belastingdienst heb.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:18 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Helaas al verkocht volgens de website van de garage.
Leren sneakers waarschijnlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En hoezo mogen het geen leren schoenen zijn?
Je ouders gingen toch betalenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hmm, nouja, toch eerst nog wachten tot ik het geld van de belastingdienst heb.
Mwah, zo staat het er volgens mij niet.quote:
Wordt met de feestlocatie op dit forum die aan de snelweg bedoeld of die richting het tankstation op het industrieterrein?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef Amoeba het volgende:
Okay.
Trouwens, de befaamde medewerker op de feestlocatie in Meerkerk, is dat die kerel met die bril en dat petje (die overigens niet bepaald knap te noemen is)?
Die gaan een beetje betalen.quote:
Snelweg geloof ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:42 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Wordt met de feestlocatie op dit forum die aan de snelweg bedoeld of die richting het tankstation op het industrieterrein?
Lijkt mij van wel, er staat gewoon geen sneakers en dan ook geen leren... Zullen ze vast wel doen om de onzinnige discussie te mijden.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, zo staat het er volgens mij niet.een paar lederen Van Lier's (bijvoorbeeld) zou dus niet mogen.
Dan maar de blauw suede Van Lier's. (van 50,-
)
Ah okay, zo dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel, er staat gewoon geen sneakers en dan ook geen leren... Zullen ze vast wel doen om de onzinnige discussie te mijden.
Richting tankstation, die ook in Houten zit. Maar dat was vooral een tijd geleden, tegenwoordig is het daar wel prima.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:42 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Wordt met de feestlocatie op dit forum die aan de snelweg bedoeld of die richting het tankstation op het industrieterrein?
Toch tussen de McDonalds en het postkantoor (tolweg)? Op dat industrieterrein daar. Volgens mij zit daar om de hoek een tankstation?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
Richting tankstation, die ook in Houten zit. Maar dat was vooral een tijd geleden, tegenwoordig is het daar wel prima.
Ik heb dus een keer met een groepje chauffeurs moeten wachten op onze klanten in een hotel, waar de laatste chauffeur te laat binnen kwam wandelen met een jas met bontkraag en van die beats koptelefoon om zn nek.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:19 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
"Geen koptelefion dragen, ook niet om je nek"
Moet elke keer lachen als ik dit lees. Zie me echt voor me dat een mislukte hiker met harde muziek op komt aanlopen en schreeuwend vraagt om een handtekening. xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |