Postorderbruid.comquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:08 schreef Romsel het volgende:
Nee, het is helemaal niks als je dezelfde taal spreekt.
Ik zoek al jaren een buitenlandse vriendin maar wil maar niet lukken.
Hier heb ik geen moeite meer mee sinds tinderquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:08 schreef Romsel het volgende:
Nee, het is helemaal niks als je dezelfde taal spreekt.
Ik zoek al jaren een buitenlandse vriendin maar wil maar niet lukken.
Jeetje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:38 schreef Broadway het volgende:
ik ben duidelijk op zoek naar meer spanning in een relatie. Zoals als je elkaar soms niet direct begrijpt, als je beide toch een soort van geheimzinnige eigen wereld houdt die de ander nooit helemaal zal begrijpen en de uitdaging om elkaar te begrijpen.
Je haalt de mannen uit ijsland? En er is al zo'n vrouwenoverschot daarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:10 schreef snakelady het volgende:
Mijn vriend komt uit IJsland, we spreken Engels tegen elkaar, hij spreekt daarnaast ook Deens en is nu bezig met Nederlands.
Maar ik merk eigenlijk weinig verschil verders, "dirty talk" klinkt beter in het Engels, dat dan weer wel.
Hahaha,hij woont sind een aantal jaar in Denemarken, maar hij is zelf niet zo'n fan van de dames in IJsland geloof ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je haalt de mannen uit ijsland? En er is al zo'n vrouwenoverschot daar
Note to self: IJslanddroomquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je haalt de mannen uit ijsland? En er is al zo'n vrouwenoverschot daar
Als je naar IJsland gaat voor gewoon een leuk avontuurtje, zeker doen, maar er een vaste relatie vinden is wat moeilijker en ook om die te behouden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Note to self: IJslanddroom
Oh nee, ben hartstikke gelukkig met mijn plain dutch vriendinquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je naar IJsland gaat voor gewoon een leuk avontuurtje, zeker doen, maar er een vaste relatie vinden is wat moeilijker en ook om die te behouden.
Vreemdgaan is daar niet zo'n taboe, seks ansich ook niet, vrouwen zijn daar erg zelfstandig wat positief is maar om een relatie in stand te houden met die instelling is wat lastiger. Ook is er daar bijvoorbeeld een heel hoog aantal buitenechtelijke kinderen, de mannen zijn vaak voor lange tijd weg om te vissen en de vrouwen willen zich toch vermaken.
En de jongere generatie zijn heel erg van het haar extreem blonderen en dikke lagen make-up.
Maar ga je naar IJsland als vrijgezel het uitgaansleven in en wil je gewoon eenmalig genieten van het vrouwelijk schoon ben je daar aan het juiste adres.
Wel een leuke filmpje hierover.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh nee, ben hartstikke gelukkig met mijn plain dutch vriendin![]()
Klinkt echter als aanradertje indien vrijgezel. I shall spread the word, thanks
Wow, had geen weet van de wanhoop die eraf spat. Het zijn allemaal, tjah, wat zijn het...Hoeren/sletten ofzo , barbaarse vrouwen in een modern hoesje. Wat verschikkelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wel een leuke filmpje hierover.
En je kan altijd nog naar IJsland voor de prachtige natuur en de vriendelijke bevolking, ik ga in juni .
Het is inderdaad prijziger als Nederlandse toerist aangezien het inkomen daar hoger ligt dan hier, maar je kan vaak wel hele leuke goedkope huisjes en appartementje vinden, als je dan vooral in de buitenwijken/dorpjes om Reykjavik kijkt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wow, had geen weet van de wanhoop die eraf spat. Het zijn allemaal, tjah, wat zijn het...Hoeren/sletten ofzo , barbaarse vrouwen in een modern hoesje. Wat verschikkelijk![]()
ijsland lijkt me ook geweldig maar het is naar horen zeggen zo duur, met name het 'dagelijke leven'. Kan jij dat bevestigen?
Ah cool. Zal me eens inlezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is inderdaad prijziger als Nederlandse toerist aangezien het inkomen daar hoger ligt dan hier, maar je kan vaak wel hele leuke goedkope huisjes en appartementje vinden, als je dan vooral in de buitenwijken/dorpjes om Reykjavik kijkt.
Ze zijn er ook erg vroeg bij:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vreemdgaan is daar niet zo'n taboe, seks ansich ook niet, vrouwen zijn daar erg zelfstandig wat positief is maar om een relatie in stand te houden met die instelling is wat lastiger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |