Ik kom nooit buiten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je schoonschrobben na een lange, drukke treinreis onder de douche met waterstofcyanide
jij bent totaal niet grappig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:35 schreef badschaap het volgende:
#yoso is ook gewoon totaal niet grappig
Niet in Nederland. Ja als je een bekende hoge speler bent en dus in de aparte ruimtes speelt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
spwieso als je aan een tafel of machine zit krijg je drank toch? Tenminste in de usa wel...kon je voor 20eur de hele dag incl eten en drinken luxe doorkomen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hier alleen als je telkens boven de twintig euro speel
Zijn er in Nederland nog kledingvoorschriften als je naar binnen wilt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet in Nederland. Ja als je een bekende hoge speler bent en dus in de aparte ruimtes speelt.
Maar allang niet geweest, niet voor niks mijn pasje in Hellendoorn weggegooid
over wat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was je kans om te onderhandelen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet in Nederland. Ja als je een bekende hoge speler bent en dus in de aparte ruimtes speelt.
Maar allang niet geweest, niet voor niks mijn pasje in Hellendoorn weggegooid
ik moet gs afmakenquote:
Ja in HC welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn er in Nederland nog kledingvoorschriften als je naar binnen wilt?
Geen capuchon. Voor de rest voldoet het meeste wel zolang je maar niet met een t-shirt vol debiele tekst aankomt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
je mag niet in je klompen aankomen rensquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
succes. Zal aan je denken.quote:
Het gebruik van yoso. Hij bood zijn vriendschap al gratis aan dus jij kon nu een tegenprestatie van zijn kant voorleggen.quote:
Oh oké. Ik had eens gehoord dat je netjes in pak moest komen maar dat valt dus wel mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen capuchon. Voor de rest voldoet het meeste wel zolang je maar niet met een t-shirt vol debiele tekst aankomt.
#yofoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:40 schreef badschaap het volgende:
wat de fuck is er grappig aan #yoso Oh er is een lettertje veranderd how funny!!!
simpele zielen
Doeiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:41 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga slapen, morgen fucking veel achterstallig werk inhalen
Trustenkusje iedereen
oh, doei hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn zinnen lopen niet meer lekker. Tijd om naar bed gaan een poging 2 te geven
Sof
Jimbo
Inso
Tjacka
Ezell is rechtvaardig![]()
Ja oké ik ben weg
14 euro voor een kaartjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
ben jij er ook bij bij salzburg thuis?
oooh nee ik laat mijn vrienden doen wat ze willenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gebruik van yoso. Hij bood zijn vriendschap al gratis aan dus jij kon nu een tegenprestatie van zijn kant voorleggen.
Je komt er mee wegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He! ik was op tijd. Ik had je niet zien posten en had al geedit
trusten jcquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:41 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga slapen, morgen fucking veel achterstallig werk inhalen
Trustenkusje iedereen
slaap lekkerquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn zinnen lopen niet meer lekker. Tijd om naar bed gaan een poging 2 te geven
Sof
Jimbo
Inso
Tjacka
Fok-it
Ezell is rechtvaardig![]()
Ja oké ik ben weg
heb je sccquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:43 schreef badschaap het volgende:
[..]
oh boy, eventjes kijken of het met mn school uitkomt
jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:44 schreef badschaap het volgende:
is lr niet die dude met die geniale bureaustoel?
oquote:
di ekomt ui tmijn foboquote:
Zo praat Ezell ook altijd op whatsappquote:
doe jij eens normaal, jongedamequote:
ik niewtquote:
oh dat vind ik wl meevalenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo praat Ezell ook altijd op whatsapp
doe zelf normaalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe jij eens normaal, jongedame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |