SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: groepsfoto eerste editie FOK! FUT meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom ga je niet gewoon packs streamen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Discard jij bv. ook contracten ? Dan krijg je er bijna niks voor terwijl je ze met BIN 350 moeiteloos kunt verkopen . Dat is niet veel, maar als je heel veel packs opent scheelt dat op jaarbasis tienduizenden coins.![]()
Contracten verkoop ik altijdquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:53 schreef DutchSL het volgende:
Discard jij bv. ook contracten ? Dan krijg je er bijna niks voor terwijl je ze met BIN 350 moeiteloos kunt verkopen . Dat is niet veel, maar als je heel veel packs opent scheelt dat op jaarbasis tienduizenden coins.![]()
Maver nog steeds je maandsalaris aan pakjes op?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Dit is gewoon met coins maar ik doe nog 100k en dan ben ik er klaar mee denk ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
Maver nog steeds je maandsalaris aan pakjes op?![]()
Franse manager league is wel iets waard (of was dat tenminste toen ik er eentje nodig had voor mijn Ibra teamquote:)
![]()
Voor vandaag?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit is gewoon met coins maar ik doe nog 100k en dan ben ik er klaar mee denk ikWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Nog iets leuks gepulled trouwens? Ik kreeg enkel aids.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
ik had net op de console in 4 pakjes tijd, Cech, Modric en Vidal en eerder op de avond IF Feghouli maar nu is het even huilen met de pet opquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef Patje1987 het volgende:
Nog iets leuks gepulled trouwens? Ik kreeg enkel aids.![]()
Mensen die de rooly clan willen joinen moeten maar even DM'en.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik had alleen Gotze uit promopack.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
incomingquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Mensen die de rooly clan willen joinen moeten maar even DM'en.![]()
Rooly? Wasda ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Mensen die de rooly clan willen joinen moeten maar even DM'en.![]()
Nodal Orquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:00 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Rolando, even wat letters omdraaien, juist
Load Nor
Adorn Lo
Radon Lo
Ado Lorn
Rad Loon
La Donor
La Rondo
Loan Rod
Oral Nod
Oral Don
An Drool
An Dolor
Roan Old
A Old Nor
A Lord On
A Lord No
A Do Lorn
Ad Lo Nor
Lad On Or
Lad No Or
And Lo Or
Rad Lo On
Rad Lo No
La Nod Or
La Don Or
La Do Nor
La Rod On
La Rod No
An Old Or
An Rod Lo
Ran Do Lo
?![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nodal Or
Load Nor
Adorn Lo
Radon Lo
Ado Lorn
Rad Loon
La Donor
La Rondo
Loan Rod
Oral Nod
Oral Don
An Drool
An Dolor
Roan Old
A Old Nor
A Lord On
A Lord No
A Do Lorn
Ad Lo Nor
Lad On Or
Lad No Or
And Lo Or
Rad Lo On
Rad Lo No
La Nod Or
La Don Or
La Do Nor
La Rod On
La Rod No
An Old Or
An Rod Lo
Ran Do Lo
?!
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hm, ik zou wel een IF Rossi willen oppikken, maar ja, waarom zou ik 35k betalen terwijl ik voor ongeveer de helft een normale Balotelli, Tevez, Di Natale etc kan hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vin helemal mooie. Vooral Oral Don.![]()
![]()
daar moest ik ook om lachen
![]()
Omdat Rossi zijn waarde wel behoudt of duurder wordt, terwijl die andere drie volgende week misschien wel de helft goedkoper zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Hm, ik zou wel een IF Rossi willen oppikken, maar ja, waarom zou ik 35k betalen terwijl ik voor ongeveer de helft een normale Balotelli, Tevez, Di Natale etc kan hebben![]()
![]()
Je mam.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Staart ervoor ipv erachter.
Staat verkeerde kleur.
Je ziet dat rondje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hugo wou graag een katje erbij.
Lindgren.quote:
Maar nog steeds schoonheidsfoutjes erin.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En een kat die de meloen neemt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kun je ook de ogen laten knipperen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
"Beslist.nl hoofdsponsor team Beslist.nl."![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die hier een gif van wil maken? 1:07-2:02?![]()
![]()
![]()
![]()
hij duurt alleen maar tot 1:38Feyenoord Rotterdam![]()
Hahah ik ga helemaal stuk, hahaahahquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die hier een gif van wil maken? 1:07-2:02?![]()
ik heb er weer om gelachenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die hier een gif van wil maken? 1:07-2:02?
Hoe die kat ook totaal geen fuck geeft
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, dat is echt onmogelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kun je ook de ogen laten knipperen?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het idee was tof, maar dit klopt niet zonder de muziek.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
beter post je als je een goede pack hitquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dikke bullshit dit. Scheids laat gewoon zolang doorspelen dat er natuurlijk in de 45ste minuut gescoord moet worden.![]()
![]()
Er was niks betersquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
beter post je als je een goede pack hitben nu gestopt met packs, misschien straks nog wel een paar
![]()
DVDScr is toch iets anders dan DVDrip?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gezien, is echt goede kwaliteit
Leuke film ook.![]()
Heb hem net gedownloadquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb je Captain Phillips al gekeken?
Was van plan er zo voor te gaan liggen/zitten
Eerst even worstenbroodjes in de oven gooien![]()
![]()
Ja het is ook geen echte dvd kwaliteit maar zolang je gewoon op je laptop kijkt en hem niet naar je tv streamt gaat het echt prima hoor. Zeker als je bedenkt dat de film vandaag pas officieel in Nederland uit is. Ik bedoelde meer dat het geen cam wasquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
DVDScr is toch iets anders dan DVDrip?Komt ook een paar keer for awards nomination purpose only... das zal wel iets daarvoor zijn.
![]()
Wacht denk ik toch ff op een 720 of 1080p ripje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja het is ook geen echte dvd kwaliteit maar zolang je gewoon op je laptop kijkt en hem niet naar je tv streamt gaat het echt prima hoor. Zeker als je bedenkt dat de film vandaag pas officieel in Nederland uit is. Ik bedoelde meer dat het geen cam wasKomt ook een paar keer for awards nomination purpose only... das zal wel iets daarvoor zijn.
![]()
Dan kan je nog wel 4/5 maanden wachtenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wacht denk ik toch ff op een 720 of 1080p ripje.Als het niet langer is ...
![]()
No problemoquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel 4/5 maanden wachtenAls het niet langer is ...
![]()
![]()
Mensen zoeken natuurlijk wat ze moeten eten om van de diarree af te komen en wat ze moeten laten staan om het te vermijden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dikke stront.
En trouwens:
[ afbeelding ]
wtf.![]()
In Divisie 2 gebleven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:49 schreef n0ir het volgende:
[..]
Mensen zoeken natuurlijk wat ze moeten eten om van de diarree af te komen en wat ze moeten laten staan om het te vermijden.![]()
Rijst zeker in de spitta?![]()
Tijd om even te gaan douchen. Tot straks voor een paar nieuwe packs. Ga niet weg voordat je het hebt gemist![]()
Heb je de CPU kapotgespeeld of legde iemand zijn controller weg?quote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef Maver24 het volgende:
Tijd om even te gaan douchen. Tot straks voor een paar nieuwe packs. Ga niet weg voordat je het hebt gemistAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Douchen na het fappen, hygiënisch hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef Maver24 het volgende:
Tijd om even te gaan douchen. Tot straks voor een paar nieuwe packs. Ga niet weg voordat je het hebt gemist![]()
Nou ik ga wel weg ik lees het morgen wel terug.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
Miet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Bohh 6-2 gewonnen met mijn 10k fitness team, je merkt wel dat die legends een stuk beter zijn dan de rest![]()
Deze niet iets voor jou Tim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We werden gewoon genaaid!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
In Divisie 2 gebleven.![]()
Rijst zeker in de spitta?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:00 schreef n0ir het volgende:
Deze niet iets voor jou Tim?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]ze ziet er uit alsof ze een wegtrekker heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]Ze heeft wel de zaadvragende ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
op dat moment zaadkrijgende ogen jaquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is zegmaar echt Tim z'n dingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze ziet er uit alsof ze een wegtrekker heeftquote:Op zondag 4 november 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Toefjes deze dan nog maar een keer.Jaaa tochquote:
Godverdomme ik zal toch 's in bed zijn met een meisje die dat doet, denk ik gelijk aan dit topic en Tim![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat is zegmaar echt Tim z'n ding
[..]
[..]
Jaaa toch
Godverdomme ik zal toch 's in bed zijn met een meisje die dat doet, denk ik gelijk aan dit topic en Tim![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
fixedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaaa toch
Godverdomme ik zal toch 's in bed zijn met een meisje die dat doet, denk ik gelijk aan dit topic en Tim
nounou is dit nou hip in Limboland?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
https://www.facebook.com/jennyguns17
Even verder kijken dan haar profielfoto.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
https://www.facebook.com/jennyguns17
Even verder kijken dan haar profielfoto.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik zou haar niet eens mee het bed in nemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Alsof jullie haar het bed uit zouden schoppenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik zou haar wel geven maar ik zou haar niet liken en sharen op het internet duhquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Alsof jullie haar het bed uit zouden schoppen![]()
Dat heb ik ook niet. Maar wou deze dame toch even delen met jullie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zou haar wel geven maar ik zou haar niet liken en sharen op het internet duh![]()
Waar blijft dat pakje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
http://mobiel.nu.nl/algem(...)en-in-nederland.html
Interessant. Altijd al wel eens willen zienIk wil nu wel eens gaan slapen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
vriendin zit even achter de laptop. Komt zometeen welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waar blijft dat pakje?Ik wil nu wel eens gaan slapen.
![]()
Voorvochtvrijdag dit datFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Niet te zuinigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:27 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik ben Emma Watson fan maar dit ziet er geshopt uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn welgemeende excuses, ik haal hem gelijk weg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is hier al eens geplaatst. Ik heb hem namelijk al opgeslagen op mijn computer.
Als compensatie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses, ik haal hem gelijk weg.
Als compensatie
[ afbeelding ]Nu kan ik hopelijk wel slapen vannacht.
![]()
We zitten op het puntje van onze stoel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:33 schreef Maver24 het volgende:
hier komen de laatste paar pakjes, stuk of 4/5
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:33 schreef Maver24 het volgende:
hier komen de laatste paar pakjes, stuk of 4/5
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Weet je ook eens hoe de rest zich altijd voeltquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
truequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe de rest zich altijd voelt![]()
![]()
Volgens mij moest ik net tegen MattHDGamer hij had een full legend team met de volgende 11 spelers.
Van der Sar
Maldini
Cannavaro
Dessailly
Vieira
Matthaus
Nedver
Figo
Pele
Crespo
Romario
Ik verloor kansloos met 4-0![]()
![]()
Van 4-0 achter terug komen tot 4-4 en dan in de 90e minuut uit een corner de 5-4 tegen krijgen
Genoeg FIFA voor mij vandaag![]()
teampje van 40 miljoen ofzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Volgens mij moest ik net tegen MattHDGamer hij had een full legend team met de volgende 11 spelers.
Van der Sar
Maldini
Cannavaro
Dessailly
Vieira
Matthaus
Nedver
Figo
Pele
Crespo
Romario
Ik verloor kansloos met 4-0
seems legitHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij was ook niet super goed maar met zulke spelers kun je van alle afstanden knallen en je weet dat er toch wel een paar in gaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
teampje van 40 miljoen ofzo
seems legit![]()
Tegen pele jah. Dat is dan denk ik inderdaad matt geweest. Denk dat hij de meeste spelers geleend heeftquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van der Sar
Maldini
Cannavaro
Dessailly
Vieira
Matthaus
Nedver
Figo
Pele
Crespo
Romario
Ik verloor kansloos met 4-0![]()
Had nog even foto gemaakt zal hem morgen wel even uploadenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tegen pele jah. Dat is dan denk ik inderdaad matt geweest. Denk dat hij de meeste spelers geleend heeft![]()
Ingemaakt door iemand met een volledig Congolees team, 3-0.
Fakuputu of zoiets was ziek goed
edit. ah, een gold blijkbaar uit de Saudische competitie..![]()
Dublanquebogarde bij DWDD
Met bivakmuts
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dikke clubsgoal met solo vanaf middenlijn.. mcgeady 1e roulette 2e dribbel 3e en l2 r2 dribbel echt nog net langs 4e en korte hoek afgemaakt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Te triest voor woorden dat stukje.quote:Sowieso die hele verschijning van die twee samen..
Ik zag alleen die 2sec na dat boekengeneuzel, maar verder werd er niets mee gedaan? Of heb ik dat item gemist?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Te triest voor woorden dat stukje.Sowieso die hele verschijning van die twee samen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ik heb ze alleen samen die 30 seconden dat boek zien presenteren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zag alleen die 2sec na dat boekengeneuzel, maar verder werd er niets mee gedaan? Of heb ik dat item gemist?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaaa toch
![]()
![]()
Of die endorse aanvragen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
LinkedIn-invites krijgen van mensen die je werkelijk waar niet kent__!
Wat een stel chagrijnen hier.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Weet eigenlijk niet wat ik treuriger vindvolgens mij vandaag allemaal begonnen aan hun midlife crisis.
Oh god, het klaaguurtje van de arbeiders is weer bezig hoor...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
+1. Naar de tandarts voor een gaatjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat een stel chagrijnen hier.volgens mij vandaag allemaal begonnen aan hun midlife crisis.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
PlebejersAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Succes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
+1. Naar de tandarts voor een gaatjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik krijg op LinkedIn alleen aanvragen van vreemden als het headhunters zijn die mij een vacature willen aanbieden.
Paar dagen geleden nog eentje, lekker wijf was het wel aan haar avatar te zien![]()
![]()
Lijkt me aan de ene kant wel nice, als mensen je graag bij hun aan het werk willen hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik krijg op LinkedIn alleen aanvragen van vreemden als het headhunters zijn die mij een vacature willen aanbieden.
Paar dagen geleden nog eentje, lekker wijf was het wel aan haar avatar te zienJe doet iets met ICT/programmeren toch?
![]()
Maar dat is toch ook wel een sector waar ze altijd mensen zoeken? Dan kun je ook wel een beetje arrogant zijn en een goede aanbieding uitzoekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt me aan de ene kant wel nice, als mensen je graag bij hun aan het werk willen hebbenJe doet iets met ICT/programmeren toch?
Vannacht als een malle zitten meebieden op een Diego Alves die voor 150sp erop stond. Met 3 man om de beurt op de laatste seconde biedenDuurde serieus meer dan een half uur. Uiteindelijk was ik het zat en knalde ik er een bod op van 8k naar 53k, waar we anders ook wel waren gekomen volgens mij. Toen gaven de heren het op
Uiteindelijk dus slechts een kleine profit, maar die gasten hadden m iig niet![]()
@DuTank ik hoop het ja![]()
![]()
Altijd van die "leuke" detacheringsbureau
Goedemorgen!
Even een vraagje, wat is de makkelijkste manier om gedownloade films die ik op mijn pc heb, af te spelen op de tv onder?![]()
Beeldscherm van je pc op de tv zetten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Goedemorgen!
Even een vraagje, wat is de makkelijkste manier om gedownloade films die ik op mijn pc heb, af te spelen op de tv onder?Dat gaat later wel mijn werk wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Altijd van die "leuke" detacheringsbureau. Nja, niet zo zeer headhunter-bureautje ofzo, maar wel iets met personeelszaken en dat soort shit.
Moguhquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Goedemorgen!
Even een vraagje, wat is de makkelijkste manier om gedownloade films die ik op mijn pc heb, af te spelen op de tv onder?
hdmi kabel verbonden?
XBMC, Plex.
even een vraagje, wat is de makkelijkste manier om coins te verdienen in FUT ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je hebt zeker niet toevallig een Smart TV ofzo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Goedemorgen!
Even een vraagje, wat is de makkelijkste manier om gedownloade films die ik op mijn pc heb, af te spelen op de tv onder?Buy low, sell high.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
even een vraagje, wat is de makkelijkste manier om coins te verdienen in FUT ?![]()
geld uitgevenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moguh
hdmi kabel verbonden?
XBMC, Plex.
even een vraagje, wat is de makkelijkste manier om coins te verdienen in FUT ?Feyenoord Rotterdam![]()
Ik werd meestal gecontacteerd door die headhunterbureaus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beeldscherm van je pc op de tv zetten.
[..]
Dat gaat later wel mijn werk worden. Nja, niet zo zeer headhunter-bureautje ofzo, maar wel iets met personeelszaken en dat soort shit.
Ook een keer een orentatiegesprek gehad in een MCDonalds(haar voorstel.).
wat doe jij dan voor opleiding?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beeldscherm van je pc op de tv zetten.
[..]
Dat gaat later wel mijn werk worden. Nja, niet zo zeer headhunter-bureautje ofzo, maar wel iets met personeelszaken en dat soort shit.
Mijn PC staat boven, en de tv onder.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moguh
hdmi kabel verbonden?
XBMC, Plex.
even een vraagje, wat is de makkelijkste manier om coins te verdienen in FUT ?
Nee wel gewoon zo'n digitaal tv kastje.![]()
Kijk dat zijn nou paaiertjes. Heb je haar bigmacs nog mogen inspecteren of??quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik werd meestal gecontacteerd door die headhunterbureaus.
wat doe jij dan voor opleiding?Feyenoord Rotterdam![]()
* Zhano mompelt iets over 'Happy' Meals...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nou paaiertjes. Heb je haar bigmacs nog mogen inspecteren of??![]()
Ik heb haar wel een milkshake bukake gegeven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nou paaiertjes. Heb je haar bigmacs nog mogen inspecteren of??Happy ending.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
* Zhano mompelt iets over 'Happy' Meals...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Psychologie, dit jaar me moeten specialiseren en ben voor arbeids- en organisatiepsychologie gegaan. Maar dat is nog best wel breed uiteraard. Individueel (denk aan selectie-werving enzo), gezondheid/stress, shit op organisationeel niveau (veranderingen bij een gemeente bijvoorbeeld). Maar ik heb wel een voorkeur voor de individuele kant van de A&O.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
wat doe jij dan voor opleiding?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
wat doe jij dan voor opleiding?![]()
![]()
Zit ik heel raar te kijken of is het inderdaad niet mogelijk om een lijstje te genereren van alle IF's van een land op zowel Wefut als Fut head?![]()
![]()
Je kan toch filteren op IF's?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:05 schreef Zhano het volgende:
Zit ik heel raar te kijken of is het inderdaad niet mogelijk om een lijstje te genereren van alle IF's van een land op zowel Wefut als Fut head?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:05 schreef Zhano het volgende:
Zit ik heel raar te kijken of is het inderdaad niet mogelijk om een lijstje te genereren van alle IF's van een land op zowel Wefut als Fut head?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:05 schreef Zhano het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Probeer maar eensquote:
Bij Fut head zat ik bij de advanced search te kijken... Lijkt me logisch dat het daar ook kan mjah. Thanks iig![]()
![]()
Handigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je alleen TOTW kiest werkt het gewoon![]()
![]()
Op WeFuT krijg ik het niet voor elkaar.quote:
Ja ik snapte m alquote:Maar ik vond het logischer als het bij advanced search kon...
Tsjah, als ik bij Wefut een land kies en dan "All in forms" dan krijg ik gewoon alle informs, niet alleen die van dat land. Dus dan moet je een alternatief kiezen he.quote:![]()
Precies.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef Zhano het volgende:
sjah, als ik bij Wefut een land kies en dan "All in forms" dan krijg ik gewoon alle informs, niet alleen die van dat land. Dus dan moet je een alternatief kiezen he.
Een land kiezen en dan alleen TOTW aanklikken zoals Jorwol zegt. Maar je moet wel weten welk type IFs het land heeft anders werkt het dus nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op WeFuT krijg ik het niet voor elkaar.![]()
![]()
Normaal hadden we hier een persoonlijke WEFUT-helpdesk zitten maar die is ook nergens meer te bekennen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, je kreeg alle legends + de in forms van het land. Inmiddels gefixt, dus bedankt voor het melden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef Zhano het volgende:
Tsjah, als ik bij Wefut een land kies en dan "All in forms" dan krijg ik gewoon alle informs, niet alleen die van dat land. Dus dan moet je een alternatief kiezen he.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit is een typisch zaakje voor de nationale Ombudsman.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Normaal hadden we hier een persoonlijke WEFUT-helpdesk zitten maar die is ook nergens meer te bekennen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb al een mail gestuurd naar de consuwijzer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is een typisch zaakje voor de nationale Ombudsman.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Normaal hadden we hier een persoonlijke WEFUT-helpdesk zitten maar die is ook nergens meer te bekennen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, je kreeg alle legends + de in forms van het land. Inmiddels gefixt, dus bedankt voor het melden.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nope, kreeg ook C-Ron IF en zo...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, je kreeg alle legends + de in forms van het land. Inmiddels gefixt, dus bedankt voor het melden.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hmm, zal wel dan. Belangrijkste is het woordje kreeg.![]()
![]()
Zijn headhunters, mensen die in opdracht van bedrijven mensen overal vandaan proberen te trekken voor dikke commissie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt me aan de ene kant wel nice, als mensen je graag bij hun aan het werk willen hebbenJe doet iets met ICT/programmeren toch?
Die ga ik als ik al belangstelling had niet toevoegen aan mijn linkedin, want dat ziet mijn baas en die denkt dan dat ik weg wil.
Zit sowieso wel goed nu![]()
![]()
Snap ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn headhunters, mensen die in opdracht van bedrijven mensen overal vandaan proberen te trekken voor dikke commissie.
Die ga ik als ik al belangstelling had niet toevoegen aan mijn linkedin, want dat ziet mijn baas en die denkt dan dat ik weg wil.
Zit sowieso wel goed nu![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godverdomme EA, stelletje falers
Een One-Club-cup________!
Van welke BPL club kun je goedkoop een gold team maken met 1 of 2 silvers evt?Ff inslaan...
![]()
Newcastle ofzo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van welke BPL club kun je goedkoop een gold team maken met 1 of 2 silvers evt?Ff inslaan...
Ik ga voor het eerst mensen gelijk geven die direct bij aftrap 3 spelers wisselen, denk ik. Wat een faal is dit zeg. Zo kan ik net zo goed seasons gaan spelen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ozzquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Fenerbahce teampje maken
O wacht, die zit er niet in.
Ik ga gewoon voor de ultieme sweat team. Borussia
Te dure spitsen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga gewoon voor de ultieme sweat team. Borussia
Ik ga Newcastle maken, zonder Remy
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb volgens mij half newcastle al dus even kijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Te dure spitsen.
Ik ga Newcastle maken, zonder Remy
Prima te doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal ook wel betaalbaar zijn?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die middenvelders zijn best duur toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:25 schreef DutchSL het volgende:
Juventus kan wel een redelijk goedkoop beesten team zijn, alleen 3atb kan ik niet mee omgaanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wou Braga gaan maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:27 schreef Zhano het volgende:
Inter zou ook prima kunnen als ze een fatsoenlijke RM of een LB hadden gehad.maar geen linkerkant.
Pogba en Marchisio heb je samen al voor 5k ofzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die middenvelders zijn best duur toch?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vucinic-Llorente/Giovincoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die middenvelders zijn best duur toch?
Asamoah-Marchisio-Pogba-Vidal-Pepe
Ogbonna-Barzagli-Caceres
Buffon
Alleen Vidal en Buffon zijn "duur"![]()
Te duur, ik wil max 2k per spelerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Pogba en Marchisio heb je samen al voor 5k ofzo.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Te duur, ik wil max 2k per speler![]()
![]()
Ja nou zeg dat verschil zal je merken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Te duur, ik wil max 2k per speler
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nee, maar is meer een principe kwestiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja nou zeg dat verschil zal je merken.
Ik vind het namelijk gewoon een kutcup
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb Newcastle al bij elkaar gesprokkeld:
Krul
Santon - Yanga - Coloccini - Debuchy
Sissokho - Tiote - Cabaye - Ben Arfa
Cisse - Gouffran.
Klaar ermee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver, ik bedenk me nu pas dat ik Konko, Radu, Marchetti, Hernanes en Lulic ook al hebquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen longshots.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alvaro Gonzalez ipv Ledesma
Maar zoals ik al zei, die CB's naast Ciani
meer meer meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:02 schreef Maver24 het volgende:
weer tijd voor wat pakjes
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb een redelijk Spaans team op het moment met ongeveer een complete waarde van denk ik zo'n 100.000 coins. Raden jullie mij aan om op dit moment iedereen te verkopen en terug te kopen bij de packopenings van TOTY? Ik speel overigens niet zo heel veel op het moment wegens drukte etc.![]()
Barca is ook wel goedkoop als je toevallig Messi, Xavi en Iniesta al in je club hebtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:31 schreef DutchSL het volgende:
Milan als je Balo en El Shaarawy toevallig toch al in de club hebt is ook wel goedkoop![]()
Als je Messi in de spits zet misschien ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Barca is ook wel goedkoop als je toevallig Messi, Xavi en Iniesta al in je club hebt![]()
Nee das duurkoop.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax is ook wel goedkoop als je Serero en Duarte toevallig al in de club hebt.![]()
Ook bank?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Barca mag niet. Barca is namelijk mes que un club. En het is de one-club cup.![]()
Reward al bekend? Dan weet ik of het de moeite waard is om wat te makenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk het niet. 11 spelers in de basis.![]()
3k. Daar hoef je het niet voor te doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Reward al bekend? Dan weet ik of het de moeite waard is om wat te makenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan laat ik hem denk ik maar schieten. Dan moet ik hem 3 keer winnen om uit de kosten te zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
3k. Daar hoef je het niet voor te doen.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik gisteren dus tegen spelen![]()
![]()
![]()
Heb je hem billenkoek gegeven?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik gisteren dus tegen spelenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog verloren ook zeker? Pauperquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Is toch al naar Betis?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:36 schreef DePresident. het volgende:
Psv in gesprek met Fulham over Bryan Ruiz.![]()
Hij was ook helemaal niet goed maar hij schoot iedere keer van 30+ meter en die vlogen er dan inquote:![]()
![]()
Dus hij heeft je billekoek gegeven...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij was ook helemaal niet goed maar hij schoot iedere keer van 30+ meter en die vlogen er dan in
jgws![]()
Ik ben ook slechtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus hij heeft je billekoek gegeven...
jgwsZit niet voor niets in divisie 4
![]()
Gisteren lukte alles
2 keer op rij die cup gewonnen, en van Divisie 3 moeiteloos naar Divisie 2, en daar de eerste wedstrijden gewonnen. Maar nu haal ik uit 4 wedstrijden nog maar 4 punten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik voel je, broeder.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben ook slechtZit niet voor niets in divisie 4
Ik had het tegen POTS en ik weet toevallig dat hij toevallig Balotelli heeft, of hij ook El Shaarawy heeft weet ik niet zeker maar echt duur is die ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Barca is ook wel goedkoop als je toevallig Messi, Xavi en Iniesta al in je club hebt
Verder zijn de beste spelers van Milan gewoon goedkoop.
Die Barca spelers heeft hij denk ik niet en alsnog is het team niet goedkoop tenzij je een paar reserve spelers neemt.![]()
Hallo, mr Wall Street.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Gister eindelijk weer gepromoveerd naar div 2 met mijn 3421 teamRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: