SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: groepsfoto eerste editie FOK! FUT meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom ga je niet gewoon packs streamen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Discard jij bv. ook contracten ? Dan krijg je er bijna niks voor terwijl je ze met BIN 350 moeiteloos kunt verkopen . Dat is niet veel, maar als je heel veel packs opent scheelt dat op jaarbasis tienduizenden coins.![]()
Contracten verkoop ik altijdquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:53 schreef DutchSL het volgende:
Discard jij bv. ook contracten ? Dan krijg je er bijna niks voor terwijl je ze met BIN 350 moeiteloos kunt verkopen . Dat is niet veel, maar als je heel veel packs opent scheelt dat op jaarbasis tienduizenden coins.![]()
Maver nog steeds je maandsalaris aan pakjes op?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Dit is gewoon met coins maar ik doe nog 100k en dan ben ik er klaar mee denk ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
Maver nog steeds je maandsalaris aan pakjes op?![]()
Franse manager league is wel iets waard (of was dat tenminste toen ik er eentje nodig had voor mijn Ibra teamquote:)
![]()
Voor vandaag?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit is gewoon met coins maar ik doe nog 100k en dan ben ik er klaar mee denk ikWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Nog iets leuks gepulled trouwens? Ik kreeg enkel aids.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
ik had net op de console in 4 pakjes tijd, Cech, Modric en Vidal en eerder op de avond IF Feghouli maar nu is het even huilen met de pet opquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef Patje1987 het volgende:
Nog iets leuks gepulled trouwens? Ik kreeg enkel aids.![]()
Mensen die de rooly clan willen joinen moeten maar even DM'en.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik had alleen Gotze uit promopack.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
incomingquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Mensen die de rooly clan willen joinen moeten maar even DM'en.![]()
Rooly? Wasda ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Mensen die de rooly clan willen joinen moeten maar even DM'en.![]()
Nodal Orquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:00 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Rolando, even wat letters omdraaien, juist
Load Nor
Adorn Lo
Radon Lo
Ado Lorn
Rad Loon
La Donor
La Rondo
Loan Rod
Oral Nod
Oral Don
An Drool
An Dolor
Roan Old
A Old Nor
A Lord On
A Lord No
A Do Lorn
Ad Lo Nor
Lad On Or
Lad No Or
And Lo Or
Rad Lo On
Rad Lo No
La Nod Or
La Don Or
La Do Nor
La Rod On
La Rod No
An Old Or
An Rod Lo
Ran Do Lo
?![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nodal Or
Load Nor
Adorn Lo
Radon Lo
Ado Lorn
Rad Loon
La Donor
La Rondo
Loan Rod
Oral Nod
Oral Don
An Drool
An Dolor
Roan Old
A Old Nor
A Lord On
A Lord No
A Do Lorn
Ad Lo Nor
Lad On Or
Lad No Or
And Lo Or
Rad Lo On
Rad Lo No
La Nod Or
La Don Or
La Do Nor
La Rod On
La Rod No
An Old Or
An Rod Lo
Ran Do Lo
?!
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hm, ik zou wel een IF Rossi willen oppikken, maar ja, waarom zou ik 35k betalen terwijl ik voor ongeveer de helft een normale Balotelli, Tevez, Di Natale etc kan hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vin helemal mooie. Vooral Oral Don.![]()
![]()
daar moest ik ook om lachen
![]()
Omdat Rossi zijn waarde wel behoudt of duurder wordt, terwijl die andere drie volgende week misschien wel de helft goedkoper zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Hm, ik zou wel een IF Rossi willen oppikken, maar ja, waarom zou ik 35k betalen terwijl ik voor ongeveer de helft een normale Balotelli, Tevez, Di Natale etc kan hebben![]()
![]()
Je mam.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Staart ervoor ipv erachter.
Staat verkeerde kleur.
Je ziet dat rondje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hugo wou graag een katje erbij.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lindgren.quote:
Maar nog steeds schoonheidsfoutjes erin.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En een kat die de meloen neemt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kun je ook de ogen laten knipperen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
"Beslist.nl hoofdsponsor team Beslist.nl."![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die hier een gif van wil maken? 1:07-2:02?![]()
![]()
![]()
![]()
hij duurt alleen maar tot 1:38Feyenoord Rotterdam![]()
Hahah ik ga helemaal stuk, hahaahahquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die hier een gif van wil maken? 1:07-2:02?![]()
ik heb er weer om gelachenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die hier een gif van wil maken? 1:07-2:02?
Hoe die kat ook totaal geen fuck geeft
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, dat is echt onmogelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kun je ook de ogen laten knipperen?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het idee was tof, maar dit klopt niet zonder de muziek.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
beter post je als je een goede pack hitquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dikke bullshit dit. Scheids laat gewoon zolang doorspelen dat er natuurlijk in de 45ste minuut gescoord moet worden.![]()
![]()
Er was niks betersquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
beter post je als je een goede pack hitben nu gestopt met packs, misschien straks nog wel een paar
![]()
DVDScr is toch iets anders dan DVDrip?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gezien, is echt goede kwaliteit
Leuke film ook.![]()
Heb hem net gedownloadquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb je Captain Phillips al gekeken?
Was van plan er zo voor te gaan liggen/zitten
Eerst even worstenbroodjes in de oven gooien![]()
![]()
Ja het is ook geen echte dvd kwaliteit maar zolang je gewoon op je laptop kijkt en hem niet naar je tv streamt gaat het echt prima hoor. Zeker als je bedenkt dat de film vandaag pas officieel in Nederland uit is. Ik bedoelde meer dat het geen cam wasquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
DVDScr is toch iets anders dan DVDrip?Komt ook een paar keer for awards nomination purpose only... das zal wel iets daarvoor zijn.
![]()
Wacht denk ik toch ff op een 720 of 1080p ripje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja het is ook geen echte dvd kwaliteit maar zolang je gewoon op je laptop kijkt en hem niet naar je tv streamt gaat het echt prima hoor. Zeker als je bedenkt dat de film vandaag pas officieel in Nederland uit is. Ik bedoelde meer dat het geen cam wasKomt ook een paar keer for awards nomination purpose only... das zal wel iets daarvoor zijn.
![]()
Dan kan je nog wel 4/5 maanden wachtenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wacht denk ik toch ff op een 720 of 1080p ripje.Als het niet langer is ...
![]()
No problemoquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel 4/5 maanden wachtenAls het niet langer is ...
![]()
![]()
Mensen zoeken natuurlijk wat ze moeten eten om van de diarree af te komen en wat ze moeten laten staan om het te vermijden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dikke stront.
En trouwens:
[ afbeelding ]
wtf.![]()
In Divisie 2 gebleven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:49 schreef n0ir het volgende:
[..]
Mensen zoeken natuurlijk wat ze moeten eten om van de diarree af te komen en wat ze moeten laten staan om het te vermijden.![]()
Rijst zeker in de spitta?![]()
Tijd om even te gaan douchen. Tot straks voor een paar nieuwe packs. Ga niet weg voordat je het hebt gemist
Forum Opties Forumhop: Hop naar: