abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135289811
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

pi_135289924
Verjaardag van Bram! Naderende verjaardag van M van Kyara! En over Skoap's werk :+

Quote skoap
quote:
Nou het ziet er naar uit dat ik straks 2 maand met kind en man in Odessa (Oekraïne) zit voor werk. Nu bezig het (laten) zoeken naar een Nanny. Ben echt heel benieuwd hoe dat straks met Luc gaat als hij opeens geen andere kinderen meer om zich heen heeft. Ik vind het eigenlijk wel erg jammer, maar gelukkig is het maar voor max 2 maand. En toch maar eens onderzoeken wat er evt nog meer mogelijk is qua opvang.
Kyara hoe was het vandaag?

Phaidra hoe gaat het met je mannetje?

Marjolijntje en kz hoe gaat het met jullie?
pi_135290024

Stats! Beetje afgebogen naar gemiddelde, 9470 gram en 75 cm. Mooi in verhouding!
pi_135290189
Mooie stats Olf!
pi_135290195
Hoe was vandaag Kyara?

Wat is het favoriete avondeten van jullie dreumesen?
pi_135290474
Zoë, lief dat je het vraagt. Het gaat wel goed hoor, blauw voorhoofd met een schram, maar ik geloof niet dat hij er last van heeft :).

Olf: ongeveer al het vlees :+. Verder wisselt het enorm, maar nasi, pasta met gehakt/tomatensaus doen het meestal wel goed.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135290697
Phaidra
Gelukkig!

Olf
Eerst was ze dol op aardappels/groente/vlees maar nu is pasta favo en af en toe bruine bonen.
(verse) Soep is ook altijd goed. En van jou dreumes?
pi_135290718
Oja, hij had een bult! Fijn dat hij in ieder geval niet zo'n last heeft.

Ik wilde inspiratie maar we eten geen vlees en dochter ook niet. :+
pi_135290806
Soep kan ik ook proberen hier ja!

Tot nu toe vindt ze combi biet-bataat lekker, en rijst-pompoen-mango en couscous-tomaat-courgette. Ze eet nog wel vaak een eigen hapje en niet met ons mee, is vaak ook nog wel geprakt.
pi_135290845
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:06 schreef Olf het volgende:
Oja, hij had een bult! Fijn dat hij in ieder geval niet zo'n last heeft.

Ik wilde inspiratie maar we eten geen vlees en dochter ook niet. :+
S vind falafel (kun je ook zelf maken) en vega burgers ook lekker! Daar zijn we mee begonnen voordat we vlees gaven
pi_135291422
Oh ja soep is ook een hit! Maar ik vind het zo lastig dat we dan nog moeten voeren :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135292072
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:18 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja soep is ook een hit! Maar ik vind het zo lastig dat we dan nog moeten voeren :@.
Ik doe een broodje in kleine stukjes en daar giet ik soep over heen :+ met een vorkje prikt ze dat dan op.
En daarna lepelt ze zelf soep uit m kommetje. Gaat best oké.

Ze wil trouwens niet meer in de kinderstoel..dus ze zit op dr knieën op de gewone stoel. Lijkt me niet comfi maar zo eet ze iig :@
pi_135293583
Olf, M is gek op pasta en omelet/roerei met groente erdoor en frietjes. Pannenkoek is geen favoriet....

Uitje was helemaal super. Zo ontzettend leuk gehad. M heeft als een kip zonder kop rondgelopen, sowieso vond hij het helemaal fantastisch om zoveel ruimte te hebben om rond te lopen en dan ook nog en een papa en een mama die hem achterna zitten. Ballenbak was fantastisch, glijbaan uiteindelijk ook wel leuk, mega duplo was 2 seconden super. Weer ballenbak in, toch maar ballenbak uit. Trampoline en springkussen was absoluut doodeng. Stilzitten in een kinderstoel ging alleen goed tijdens het koekje eten en een paar slokken drinken daarna moest er weer gespeeld, gelopen, gerend of wat dan ook geworden. Pannenkoeken eten in een hip pannekoekenrestaurant dat iets te kindvriendelijk was. M wilde de speelhoek niet uit om te eten. Uiteindelijk heeft hij 2 happen gegeten maar dat ging niet van harte. IJsje wilde hij wel maar na 2 happen vond hij zijn smurfenijs ook niet meer boeiend en wilde hij weer verder spelen. Uiteindelijk natuurlijk drama toen we weg gingen. Nog even een wandelingetje door de stad gemaakt en toen lekker naar huis waar M nog even een bakje yoghurt heeft gegeten en uiteindelijk pas om 20.00 uur in bed lag.

pi_135294076
Kyara, wat klinkt dat heerlijk O+ Echt een hyper jongensfeestje dus :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135294114
Ja, was echt leuk O+

Hij was van de glijbaan af gegaan (ik heb hem bovenop er op gezet en papa ving hem beneden op) en beneden wilde hij weer naar mama toen en zo de glijbaan weer opklimmen O+ O+ O+
pi_135294213
Skoap spannend zeg!

Olf Pizza vind de mijne meestal lekker, verder gaat pasta meestal goed en vlees is altijd een hit: kip, braadworst enzo.

Kyara klinkt als een geslaagde dag.

Hier ligt een koortsig mannetje naast me, zwaar ademend en kijkt me af en toe aan. Zo lief maar ook zielig ziekig O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_135295080
Kyara wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad O+

Tinuviel beterschap voor de kleine man!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135296352
Kyara klinkt echt super leuk! Schattige foto ook! Glijbaan is hier ook favoriet :)

F. eet haar avondeten eigenlijk nooit echt goed. Geen idee of dat aan het eten ligt of aan de tijd. Ze eet trouwens een potje altijd veel beter dan vers }:| Ze eet graag pasta en kip. Er is niets wat ze echt niet lust volgens mij, maar groente zijn zeker niet favoriet. Dat blijft bij muizenhapjes. Gelukkig compenseert ze met fruit.

Morgen gaat F sinds lange tijd weer een hele dag naar t kdv. Ben benieuwd hoe het gaat, want op een ander slapen gaat met steeds meer moeite. Maar ik houd mezelf voor dat het goed is voor haar ontwikkeling, dat ze er sociaal en flexibel door wordt. En dat we morgenavond lekker gezellig samen pannekoeken gaan eten :Y
pi_135296482
Bram nu al 1....pfff gefeliciteerd!
pi_135305298
Djen eet alles .. veelvraat haha.

Klinkt als een geslaagde dag Kyara!

Tinu veel beterschap!
pi_135306719
Midas O+ ik dacht dat hij niet knapper kon, maar deze foto, wow.
En wat een superleuke dag heeft hij gehad. De ballenbak was hier toen ook een succes he? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_135307256
Oh, wat een heerlijk uitje Kyara! Zo fijn dat het geen teleurstelling was. En super voor M ook, om lekker een dag met papa en mama op stap te zijn en alle aandacht te krijgen. Mijn M is ook dol op de ballenbak trouwens, die gaat dan heel keurig bovenhands gooien met alle ballen (met links natuurlijk, mijn leftie O+ )

Soemp! Hoe is het met je twee ( O+ ) kinderen en hoe gaat het met de combinatie baby/bijna-peuter?

Skoap, wat gaaf, twee maanden naar het buitenland met z'n drietjes! Ik heb er misschien wat te romantische voorstellingen bij maar het lijkt me een heel tof avontuur.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:31:17 #23
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_135308018
Fijn dat jullie dag zo leuk was Kyara! En wat een mooie foto O+

Kwis, hoop dat f vandaag een superfijne dag op het KDV heeft!

Skoap wat een avontuur idd! Twee maanden is wel goed te overzien. Misschien kun je daar wel wat gelegenheden opzoeken waar wat kindjes zijn.

Olf, ben even vergeten of ze wel vis eet? Bij Silvijn is zalm met zeer grote afstand favoriet. Daarbij maakt hij gedurende de hele maaltijd omnomnomgeluiden. Paprika (gestoomd) en prei zijn ook populair. En ik maak ook wel eens maaltijden met die oosterse vegareepjes van de AH, die vindt ie super lekker (ik vind die ook echt heel lekker). En uhmmm, kikkererwten gaat ook altijd goed.
pi_135308595
Bram werd 1 :)
Midas morgen alweer 2!

Hier gisteren een super dag gehad lekker naar de speeltuin en savonds ravotten. Voor het eerst in tijden kon ik echt meespelen lekker tegelijk schommelen en samen op de wip<3 net lekker cake gemaakt voor oma. Ze word al zo groot.

2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_135312996
Baby af.

I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')