Eentje heeft echt zo'n paardenkop.quote:
Ermahgerd, ik geef geen neuk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:04 schreef DrNick het volgende:
Ermagerd, Nexus 5 is hier 400 euro, en in 'Murica $350___!
Het is gewoon een megagroot spel voor grote mensen, elk jaar op een prachtige locatie, met fucking bazige opdrachten, en dan moet je maar uitvogelen wie van die kandidaten geld uit de pot probeert te houden en de boel stiekem loopt te zieken (de mol)quote:
Dat is ook niet aardigquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eentje heeft echt zo'n paardenkop.
Ga daar wonen, danquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:04 schreef DrNick het volgende:
Ermagerd, Nexus 5 is hier 400 euro, en in 'Murica $350___!
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is gewoon een megagroot spel voor grote mensen, elk jaar op een prachtige locatie, met fucking bazige opdrachten, en dan moet je maar uitvogelen wie van die kandidaten geld uit de pot probeert te houden en de boel stiekem loopt te zieken (de mol)
Half Nederland zit begin ieder jaar gewoon IN dat spel, niets is wat het lijkt, total mindfuck!
Er zijn ook genoeg faalopdrachten helaasquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n stukje gezien in Hongkong en ik vond het maar stomme opdrachten.
Smegmanus.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:16 schreef Patje1987 het volgende:
Smegmanus is helemaal geen baas, wie heeft dat nu weer verzonnen?
Hijzelf.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:16 schreef Patje1987 het volgende:
Smegmanus is helemaal geen baas, wie heeft dat nu weer verzonnen?
Blackboard?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:16 schreef Rezania het volgende:
"Hoe laat en waar is het TT morgen?"
Gvd, al bijna twee periodes verder en ze snappen BB nog steeds niet.Wijven.
Je moet het ook echt een heel seizoen kijken van begin tot eind wil je de complete bazigheid van WIDM snappenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n stukje gezien in Hongkong en ik vond het maar stomme opdrachten.
Dat was 10 jaar geleden al kut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |