Ja! Anders zou ik ook niet gaan, lust geen vis. Ze hebben ook kip, rund, loempia's, aardappelkoekjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:36 schreef IrishBastard het volgende:
Hebben ze ook andere dingen dan rauwe vis bij zo'n Shabu?
Je kunt ook alleen komen hoor, we bijten nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:38 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij heeft Yashi andere plannen, maar an sich lijkt het me best gesellug
Ik ben zeker wel van plan om te bijtenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:49 schreef Oognip het volgende:
Stomme opmerking is dat eigenlijk 'we bijten niet'
Ja echt wel, mazzelaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:56 schreef Bamba het volgende:
Ik zit bij logopedie te wachten en in dezelfde ruimte is het ook bloedprikken. De gesprekken die je dan opvangtEn ze zijn allemaal bang dat er iemand voorkruipt
![]()
Een tijd geleden moest ik nuchter bloedprikken en ivm mijn diabetes heb ik voorrang. Een vrouw toen: "Nou, dan heb je wel geluk"
Ja, ik ben echt blij dat ik diabetes heb, zodat ik voor mag bij het bloedprikken
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:56 schreef Bamba het volgende:
Ja, ik ben echt blij dat ik diabetes heb, zodat ik voor mag bij het bloedprikken
Ja echt, wat een feest!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:04 schreef Toekito het volgende:
Tsja hoor ik ook wel eens ivm mijn hart. Sow jij hebt echt geluk dat je nog zo jong bent......
Ja, echtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja echt, wat een feest! [ afbeelding ]
Mij loop je er ongetwijfeld ook uitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Toekito het volgende:
Ja, echt
Natuurlijk lijkt het heel stoer als ik mensen tussen de 40 en 65 helemaal zoek loop met Cardio-gym maar zet er 1 normale jongen van 28 neer en je ziet gewoon dat het met mij lichamelijk niet goed is.
tuurlijk maar dat is met allesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mij loop je er ongetwijfeld ook uit![]()
Het enige voordeel is denk ik dat je sneller geneest/herstelt dan mensen met dezelfde kwaal maar van hogere leeftijd. Dat zag ik met mijn heup ook, ik was ook minimaal zo'n 20 jaar jonger dan de rest en dat scheelt gewoon enorm.
Mazzel is relatiefquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:36 schreef Toekito het volgende:
tuurlijk maar dat is met allesen ja in 1983 had ik niet overleefd vandaar dat ik 1 der jongste was op mijn groep. Alles voor me overleed gewoon.
Pciesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Ja, daar zijn we allemaal wel redelijk geschikt voor
Slokdarmonderzoek gisteren en dat gaat via je neus. en dat was best een dikke stugge slang.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:19 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Wat is er met je neus gebeurd Ferrari?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |