Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geīnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
oh lekker dubbel kwa gevoelens, sterkte en veel plezier tegelijk dan maarquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Die TT![]()
Ik heb morgen in de ochtend een crematie en later een kraamvisite/babyshower
Ik pleur tegenwoordig alles gewoon zo in de kast...scheelt een hoop.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:24 schreef Adnap het volgende:
Viel Spass und gnugen (of zo iets, ben nog aan het oefenen met duits
Zij die was gaan vouwen groeten u
Mit nach bei von zu ueber, zu, ausser, gegenueber en zoquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:24 schreef Adnap het volgende:
Viel Spass und gnugen (of zo iets, ben nog aan het oefenen met duits
Zij die was gaan vouwen groeten u
Nog niet, maar we gaan zo een brief schrijven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar dus niet op jouw naam kunnen zetten ?
Uit 2002, dus wel wat jaartjes oud. 120.000 km op de teller en het belangrijkste is dat we hem gekocht hebben bij de garage waar mijn stiefvader al jaaaaaren komt (en zijn vader daarvoor). Auto is daar altijd in onderhoud geweest. Heel betrouwbaar dusquote:
Ze staan niet heel dicht bij me (buurtgenoten), dat scheelt wel iets.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:24 schreef Adnap het volgende:
[..]
oh lekker dubbel kwa gevoelens, sterkte en veel plezier tegelijk dan maar
Gefeliciteerd met zowel de auto als je ponyquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nog niet, maar we gaan zo een brief schrijven.
[..]
Uit 2002, dus wel wat jaartjes oud. 120.000 km op de teller en het belangrijkste is dat we hem gekocht hebben bij de garage waar mijn stiefvader al jaaaaaren komt (en zijn vader daarvoor). Auto is daar altijd in onderhoud geweest. Heel betrouwbaar dus
Dus jij gaat zaterdag lekker met de autoquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nog niet, maar we gaan zo een brief schrijven.
[..]
Uit 2002, dus wel wat jaartjes oud. 120.000 km op de teller en het belangrijkste is dat we hem gekocht hebben bij de garage waar mijn stiefvader al jaaaaaren komt (en zijn vader daarvoor). Auto is daar altijd in onderhoud geweest. Heel betrouwbaar dus
Noes!quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik pleur tegenwoordig alles gewoon zo in de kast...scheelt een hoop.
Succes
O, dat zijn wel behoorlijke tegenstellingen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Die TT![]()
Ik heb morgen in de ochtend een crematie en later een kraamvisite/babyshower
Strijken,het verboden woordquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Noes!![]()
Opgevouwen stapeltjes was, recht vanaf de lijn/droger via wasmand de kast in.![]()
![]()
![]()
Strijken daarentegen
Het ergste is dat ik nog een babykadootje moet zien te scoren russen de crematie en de shower inquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, dat zijn wel behoorlijke tegenstellingen...
Ik heb niet eens een drogerquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:34 schreef Greys het volgende:
Ik tracht mijn was altijd uit de droger te rukken vlāk nadat de droger PING zegt.
Dan is het nog tamelijk ongekreukt
quote:
Ook!quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:34 schreef Greys het volgende:
Ik tracht mijn was altijd uit de droger te rukken vlāk nadat de droger PING zegt.
Dan is het nog tamelijk ongekreukt
Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |