Ik zit hier met een half-defecte koelvriescombinatie die gelukkig dinsdag wordt opgehaald voor geld retour, maar nu ben ik dus op zoek naar een vervangende koelvriescombi.
Is er hier iemand lid van de Consumentenbond die voor mij wat van die testresultaten kan screenshotten/kopieren/etc (of inlog-gegevens even laten gebruiken)?
Toevallig was er paar dagen geleden hetzelfde topic maar die TS hoefde het niet meer omdat de Consumentenbond niks van digitale dingen wist

Hiernaast is gewoon in het algemeen wat tips over een nieuwe koelvriescombi ook wel handig.
Ik heb een open keuken in een studio-appartement dus voor mij is het geluidsniveau erg belangrijk.
De nieuwe modellen mogen geen freon-gas meer gebruiken en dat nieuwe gebruikte gas zorgt blijkbaar altijd voor extra geluid, maar als iemand een tip heeft qua "zelfs als die aanslaat blijft die lekker stil" hoor ik het ook graag.
Ik denk dat ik een Samsung RB29FSRNDSA ga halen, Consumentenbond beste koop oktober 2013, en met Digital Inverter Compressor die 5 standen heeft voor de compressor waardoor die volgens Samsung ook wat stiller zal zijn als er ook minder koeling nodig is ipv dat die 's nachts op maximum kracht aanslaat.
Budget liefst rond de 250 a 300 euro maar dat zal wel niet lukken, vandaar ook die Samsung van 390 euro (webshops), max 400 euro dus.
Bedankt he
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.