abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 januari 2014 @ 12:34:36 #176
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_135431575
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben idd een beetje klaar met de SC; vandaar dat ik dan liever weg blijf :+ + Dat ik het nu sowieso veel te druk heb met de aankomende verbouwing :Y
Ik vind het zo ontzettend jammer dat er een aantal zijn die klaar (lijken te) zijn met de SC... En ik ben waarschijnlijk dan weer te naīef of zo, maar ik snap niet zo goed waarom. Ik ben verder ook niet precies op de hoogte van wie precies niet met wie door een deur kan en zo, dus dat zal ook niet helpen. Ik vond het zelf altijd heel gezellig, leuke discussies etc. De laatste maand, vanaf dat er een paar helemaal niet of bijna niet meer meeposten vind ik dat de sfeer er ook niet echt op vooruit is gegaan. Er worden at random wat posts geplaatst maar wat mensen nu echt meemaken of vinden, dat is er helemaal uit lijkt het.

Verder zit ik ook niet in een van de 'kleine groepen' waar hier en daar aan gerefereerd wordt, dus sommige mensen spreek ik dan ook meteen helemaal niet meer. -O- Iedereen moet natuurlijk voor zich weten of ze wel of niet meeposten, het zorgt er bij mij persoonlijk alleen wel voor dat ik ook steeds wat minder aanwezig ben en toch vind ik dat jammer want het was voor mij altijd wel ff ontspanning en zo..
pi_135431659
quote:
99s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wij hebben onze uitbouw destijds ook uitbesteed, anders had ik mezelf allang kapot gekrast denk ik :') Wat je al zegt, zo'n veranda staat in de tuin, die rommel zie je niet als je het gordijn dicht doet :D _O-
Jup idd _O- Zoals cifs broer zou niks voor ons zijn: Hij heeft de complete uitbouw zelf gedaan.. Wij laten de aanbouw doen en voordeel is dat hij 3/4de al kan doen zonder dat de buitenmuur/keuken er uit moet! :D Dikke score :D Enige waar wij vooral mee kunnen helpen is graaf-/sloopwerk; rest hebben we allemaal wel een 'mannetje' voor ;) En het geluk dat de complete elektriciteit door broer van cif kan worden gedaan _O_
Hebben er in ieder geval wel zin in *O*
Momenteel zitten we alleen in een grote discussie m.b.t. de nieuwe tegels :') Cif wil een wat lichtere tegel en ik een wat donkererrererederere.... _O- Wordt nog een challenge om 1 te vinden die we beide echt uber awesome vinden :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 13 januari 2014 @ 12:44:08 #178
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_135431912
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Jup idd _O- Zoals cifs broer zou niks voor ons zijn: Hij heeft de complete uitbouw zelf gedaan.. Wij laten de aanbouw doen en voordeel is dat hij 3/4de al kan doen zonder dat de buitenmuur/keuken er uit moet! :D Dikke score :D Enige waar wij vooral mee kunnen helpen is graaf-/sloopwerk; rest hebben we allemaal wel een 'mannetje' voor ;) En het geluk dat de complete elektriciteit door broer van cif kan worden gedaan _O_
Hebben er in ieder geval wel zin in *O*
Momenteel zitten we alleen in een grote discussie m.b.t. de nieuwe tegels :') Cif wil een wat lichtere tegel en ik een wat donkererrererederere.... _O- Wordt nog een challenge om 1 te vinden die we beide echt uber awesome vinden :')
Tip, besteed graafwerk ook uit :') .
Dat is zo onmeunig zwaar en vooral niet leuk. En die gasten beulen het er effe in een uurtje of 3-4 uit (= 2 a 300 euro). Zeker als je boomwortels tegen komt zit je al snel in een hoekje te wiegen :') .
  maandag 13 januari 2014 @ 12:45:25 #179
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_135431958
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik vind het zo ontzettend jammer dat er een aantal zijn die klaar (lijken te) zijn met de SC... En ik ben waarschijnlijk dan weer te naīef of zo, maar ik snap niet zo goed waarom. Ik ben verder ook niet precies op de hoogte van wie precies niet met wie door een deur kan en zo, dus dat zal ook niet helpen. Ik vond het zelf altijd heel gezellig, leuke discussies etc. De laatste maand, vanaf dat er een paar helemaal niet of bijna niet meer meeposten vind ik dat de sfeer er ook niet echt op vooruit is gegaan. Er worden at random wat posts geplaatst maar wat mensen nu echt meemaken of vinden, dat is er helemaal uit lijkt het.

Verder zit ik ook niet in een van de 'kleine groepen' waar hier en daar aan gerefereerd wordt, dus sommige mensen spreek ik dan ook meteen helemaal niet meer. -O- Iedereen moet natuurlijk voor zich weten of ze wel of niet meeposten, het zorgt er bij mij persoonlijk alleen wel voor dat ik ook steeds wat minder aanwezig ben en toch vind ik dat jammer want het was voor mij altijd wel ff ontspanning en zo..
Heuj, in Brabant zeggen we "Tis zo gezellig als ouw zelluf het maakt".
Of iets dergelijks :') :P .
  maandag 13 januari 2014 @ 12:49:10 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_135432076
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:44 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Tip, besteed graafwerk ook uit :') .
Dat is zo onmeunig zwaar en vooral niet leuk. En die gasten beulen het er effe in een uurtje of 3-4 uit (= 2 a 300 euro). Zeker als je boomwortels tegen komt zit je al snel in een hoekje te wiegen :') .
daar is Priem anders heul goed in :D O+
disclaimer
pi_135432111
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:44 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Tip, besteed graafwerk ook uit :') .
Dat is zo onmeunig zwaar en vooral niet leuk. En die gasten beulen het er effe in een uurtje of 3-4 uit (= 2 a 300 euro). Zeker als je boomwortels tegen komt zit je al snel in een hoekje te wiegen :') .
Voordeel is dat - wat we moeten graven - nu ons terras ligt en we die al eens helemaal omgespit hebben :P Dus nope geen wortels ! en we zijn met 5-man om het te doen. Ik denk dat ik veel meer ga vloeken bij het uitbreken van de tegels :') :') :'(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 13 januari 2014 @ 12:55:08 #182
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_135432296
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:47 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ik schrok hier serieus van _O-
*) in het echt issie wel lief hoor :Y
  maandag 13 januari 2014 @ 12:55:58 #183
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_135432325
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Voordeel is dat - wat we moeten graven - nu ons terras ligt en we die al eens helemaal omgespit hebben :P Dus nope geen wortels ! en we zijn met 5-man om het te doen. Ik denk dat ik veel meer ga vloeken bij het uitbreken van de tegels :') :') :'(
Oh okee, als jullie een kruiwaggel en spaai nodig hebben, geef maar een gil :) .
  maandag 13 januari 2014 @ 12:56:24 #184
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_135432348
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef bleiblei het volgende:

[..]

*) in het echt issie wel lief hoor :Y
I know maar deze kitteh was scary _O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_135432397
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik vind het zo ontzettend jammer dat er een aantal zijn die klaar (lijken te) zijn met de SC... En ik ben waarschijnlijk dan weer te naīef of zo, maar ik snap niet zo goed waarom. Ik ben verder ook niet precies op de hoogte van wie precies niet met wie door een deur kan en zo, dus dat zal ook niet helpen. Ik vond het zelf altijd heel gezellig, leuke discussies etc. De laatste maand, vanaf dat er een paar helemaal niet of bijna niet meer meeposten vind ik dat de sfeer er ook niet echt op vooruit is gegaan. Er worden at random wat posts geplaatst maar wat mensen nu echt meemaken of vinden, dat is er helemaal uit lijkt het.

Verder zit ik ook niet in een van de 'kleine groepen' waar hier en daar aan gerefereerd wordt, dus sommige mensen spreek ik dan ook meteen helemaal niet meer. -O- Iedereen moet natuurlijk voor zich weten of ze wel of niet meeposten, het zorgt er bij mij persoonlijk alleen wel voor dat ik ook steeds wat minder aanwezig ben en toch vind ik dat jammer want het was voor mij altijd wel ff ontspanning en zo..
Ik wou dat ik hier een zinnig antwoord op kan geven; maar helaas -O- ;( Ik snap wel wat je bedoelt en ik vind het ook jammer; alleen heb ik er de energie niet meer voor om tijd in te stoppen; dus voor mij was het dan 'meh hoeft niet meer' :@

quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Oh okee, als jullie een kruiwaggel en spaai nodig hebben, geef maar een gil :) .
Will do :D O+ _O_
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_135432448
Ik post hier nog wel, maar niet zo vaak en lang als eerst. Ik mis dat ook niet echt, want als je eerlijk bent is het pure tijdsverspilling. Nu verspil ik mijn tijd wel aan andere dingen, maar die zijn net iets nuttiger dan random comments de interwebs in slingeren :')
pi_135432688
Goed, ik ga maar eens in mijn flatteuze trainingsbroek richting fysio :') :W
pi_135432900

O+
  maandag 13 januari 2014 @ 13:13:53 #189
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_135432954
quote:
awwwwwwwww O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_135433230
SQ O+ :*
Priem :D O+

Ik ga alle nagelmeisjes straks heel hard nodig hebben hoor, wanneer Bobo een half jaar weg is en ik opeens weer veel vaker alleen ben!! ;)

Ik herken wel wat Miss zegt, heb ook nog steeds regelmatig de SC open staan, maar als er niemand iets zegt... Tegelijkertijd ben ik hier ook minder, want druk met school, Bobo, etc. Maar ik mis de gezelligheid hier wel erg. Zag toevallig net dit weekend de foto van SQ d'r bruiloft terug, dat was zoo leuk!!
  maandag 13 januari 2014 @ 13:27:09 #191
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_135433386
Ik post hier gelukkig nog wel heel vaak, dat vind ik fijn O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_135433537
quote:
17s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:27 schreef Lindytje het volgende:
Ik post hier gelukkig nog wel heel vaak, dat vind ik fijn O+
_O-

Lindy!! Hoe is het met jou? O+
  maandag 13 januari 2014 @ 13:34:30 #193
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_135433621
Booskijkende goudvis Bob is dood :( nu heb ik nog 1 goudvis en 1 gup over. Lekkere combi :')
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:38:41 #194
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_135433789
Kat zit te kwijlen op mijn broodbeleg. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135433824
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Kat zit te kwijlen op mijn broodbeleg. :')
Ermnerm :r
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:41:11 #196
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_135433880
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ermnerm :r
Oh, nee. Meer dat ie naast me zit te kwijlen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135433896
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, nee. Meer dat ie naast me zit te kwijlen. :')
Oh _O- ik las die zin iets anders
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:43:08 #198
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_135433962
:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135434014
quote:
_O- O+
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_135434112
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
SQ O+ :*
Priem :D O+

Ik ga alle nagelmeisjes straks heel hard nodig hebben hoor, wanneer Bobo een half jaar weg is en ik opeens weer veel vaker alleen ben!! ;)

Ik herken wel wat Miss zegt, heb ook nog steeds regelmatig de SC open staan, maar als er niemand iets zegt... Tegelijkertijd ben ik hier ook minder, want druk met school, Bobo, etc. Maar ik mis de gezelligheid hier wel erg. Zag toevallig net dit weekend de foto van SQ d'r bruiloft terug, dat was zoo leuk!!
Wanneer vertrekt ie ook alweer? Zal idd gek zijn om zo'n tijd alleen te zijn :o
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')