Hmmm. Ja, op welke celebrity lijkt ze?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:02 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ze Had me eerst gepijpt maar ik was echt benieuwd naar haar lichaam dus haar uitgekleed en ze Had een D cup denk ik toen ging zei op mij zitten met tieten in mijn gezicht ze kreunde best wel hard dat wás echt geil!
Daarna doggie en dat was geil want ze nam echt de leiding! Toen heb ik haar klaar Gevingert en gebeft en heeft ze mij getrokken over haar tieten!!
Nog meer details?
Goede vraag! Ik vind haar wel lijken op die vrouw van gtst lichaam en uiterlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:11 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Hmmm. Ja, op welke celebrity lijkt ze?
Heeft hij laten staan. expressquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef KleinVosje het volgende:
Fietspomp inmiddels weer thuis of was je er met je hoofd niet bij toen je naar huis ging?
Goed, dat was afgelopen nacht in je droom.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:39 schreef Stink-ui het volgende:
Oké vrienden van fok!
Ik zit op mijn telefoon op FOK dus Let niet op spel fouten.
Vandaag was ik rond 12.00 maar haar toe gegaan. Was echt mega zenuwachtig maar kan dat aardig verbergen.
Ik belde aan en ze deed de deur niet opendus ik belde nog een keer aan gelukkig Had ze dit keer wel gehoord want ze Had muziek op staan Haha! Toen zei ze ga maat zitten als je wil hoor.
Dus ik ging in de bank zitten enzo kreeg ik wat drinken enzo. Beetje praten over vanalles en nog wat.
Toen ze met vragen kwam van; heb je een vriendin en woon je met iemand samen?
Waarom ik inspeelde dat ik naar niets serieus op zoek was lekker genieten van alles Hahaha (ze vond het zeker leuk om te horen)
Toen zonder enige aankondiging kwam ze naar me toe en zei; je vind het zeker niet erg als ik dit doe. En zonder dat ik kan antwoorden kuste ze mij! Ik werd echt gek!
Hahaha ik dacht meteen aan fok! Hoe jullie zouden reageren!
Daarna hebben we op de bank Sex gehad en damn wat een lichaam heeft zei!
Jammer dat ik heel de tijd aan fok moest denken omdat jullie mij zo steunde!
Daarna was het wel beetje raar enzo hebben nog beetje gerookt en gedronken en vroeg ze of ik het raar vind met een oudere vrouw.
Natuurlijk niet! Zei ik waarop zei zei: dan mag je vaker langskomen als je dat wil![]()
![]()
Al met al een gekke geile ervaring!
Wel echt gelachen om het feit dat ik heel de tijd aan fok moest denken!
Thanks voor de tips!
Ja maar wat had je dan verwacht een troll van haha ik nam jullie voor het lapje. Of de perfecte situatie zoals ts hem omschreef. Of een komisch verhaal over hoe het helemaal in het honderd liep met haar man die op tijd thuis kwam als verassing of de kinderbescherming die opeens aanbelde.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:39 schreef Stink-ui het volgende:
Oké vrienden van fok!
Daarna hebben we op de bank Sex gehad en damn wat een lichaam heeft zei!
Ben ik dan de enige die het hem zou gunnen anaal vernederd te worden door deze me vrouw met een mooie grote strapon.quote:
Lol, was wel een nog spannender verhaaltje geweest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het hem zou gunnen anaal vernederd te worden door deze me vrouw met een mooie grote strapon.
Nouja ik ben altijd open voor zo'n verhaaltje moet alleen nog een milf zoeken. Of nouja ook een niet milf is goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Lol, was wel een nog spannender verhaaltje geweest.
Maar ik hoop voor TS dat het echt is, is toch alleen maar leuk voor hem?
Het begin maakt of breekt zo'n stuk, en dat zij begon met zoenen verneukte het.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar wat had je dan verwacht een troll van haha ik nam jullie voor het lapje. Of de perfecte situatie zoals ts hem omschreef. Of een komisch verhaal over hoe het helemaal in het honderd liep met haar man die op tijd thuis kwam als verassing of de kinderbescherming die opeens aanbelde.
Of een andere jonge knaap die over de vloer kwam. En het een vieze trio werd waarbij de milf het wel leuk vond als ze elkaars peners tegen eklaar zouden slaan.
Of als de milf een sm meesteresse blee kte zijn die ts anaal vernederde? Wat had je verwacht wat had je willen lezen Hoink?
Ik vertel je hoe het is gebeurt ik kan het zo sappig maken als ik wil alleen je wil de waarheid krijg je die tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het begin maakt of breekt zo'n stuk, en dat zij begon met zoenen verneukte het.
Je bent wel een beetje latent hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:57 schreef Spongeboss het volgende:
Dus welke milf gaat mij nemen met een strapon?
Nohomoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje latent hoor.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:02 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Als je een cola en een appelkoek kreeg dan ziet ze je inderdaad wel als potentieel lustobject.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |