abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135274262
Wat is de levensduur van een rolluik motor gemiddeld?

Rolluik gaat 2 a 3 keer per dag omhoog / omlaag.
Rolluik heeft een breedte van 3,3m en de motor is daarvoor gemaakt.

Ik heb een nieuw pantser laten maken.
De monteurs waren wat over die motor aan het praten. Volgens mij een verkooppraatje.
Ik laat hem er sowieso op tot hij ooit defect gaat, maar ben eens benieuwd hoelang die mee kunnen
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:56:51 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_135274345
Misschien gaat hij morgen stuk, misschien pas over 20 jaar. Geen idee. Valt niet te voorspelen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:58:22 #3
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_135274401
hangt van de breedte af...en hoe je breedte classificeerd. Als je het overdwars bekijkt is breedte een hoogte maat...en dan klopt er dus niet van die redenatie. Lastig te voorspellen dus ^O^
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_135275032
Er zijn te veel factoren om daar een zinnig antwoord op te geven. Dus nee, je weet het niet.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_135275595
Oke Thanks.
Kan dus verschillend zijn / geen standaard
pi_135276071
kwaliteitsverschil is enorm.
Denk alleen al aan de wikkelingen.
Hier gaat ie al zo'n 20 jaar mee maar ze werken natuurlijk ook maar kortstondig dus heet worden is er niet bij.
pi_135276844
Klopt, warm worden die niet.
Hier rolt het nu allemaal weer een stuk soepeler door het nieuwe pantser. Dat is ook goed voor de motor.

Een van de heren, ik hoop een stagaire, vertelde ook dat het slecht was als je de rolluiken af had bij harde regen of harde wind.
Ik kan me voorstellen dat bij harde wind het niet handig is als je ze half dicht half open hebt, maar geheel gesloten moeten ze tegen kunnen :P
Ik heb ze maar laten lullen

[ Bericht 23% gewijzigd door Plumooh op 09-01-2014 16:04:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')