Ik wacht op t bericht dat je een soort gemuteerd monster hebt ontdekt in de onderste laatjes van je koelkastquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat zou wel erg lang duren dan he..
Soort van The Fly, maar dan in mijn koelkastquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wacht op t bericht dat je een soort gemuteerd monster hebt ontdekt in de onderste laatjes van je koelkastROOAAARRRR!
Ik heb een keer zo'n mooi verhaal gehoord over maden in een vagina.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soort van The Fly, maar dan in mijn koelkast
Daar had ik het niet al te lang geleden over, geweldig verhaal is dat ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n mooi verhaal gehoord over maden in een vagina.2 maanden niet kunnen beffen zonder te kokhalzen.
gelukkig hebben wij nog geen seks gehadquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Dat zou toch best incest zijn in bepaalde gevallen.
gelukkig maar iddquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gelukkig hebben wij nog geen seks gehad
Je vriendin beffen in in sommige provincies ook vaak incestquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Dat zou toch best incest zijn in bepaalde gevallen.
Ik kan nooit beffen zonder te kokhalzen denk ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n mooi verhaal gehoord over maden in een vagina.2 maanden niet kunnen beffen zonder te kokhalzen.
„Mogelijk heeft het woord wél bestaan, in het Middelnederlands. Tussen 1200 en 1500.” Van der Sijs pakt het Middelnederlands woordenboek erbij. „Hier staat het. Gesuster. Vooral in het meervoud gebruikt. Gesustere.” Ze leest een paar citaten voor van omstreeks 1350 die misschien duiden op het bestaan van het woord. Maar Van der Sijs houdt een slag om de arm: „Als het al bestaan heeft, verdween het ruim voor de zeventiende eeuw. Het woord zal te verwarrend geweest zijn. Het leek natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Irritant dat het Nederlands geen vertaling van siblings kent.
Rimmen met een gaatje inplaats van ster en zonder de strontsmaak.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan nooit beffen zonder te kokhalzen denk ik
Wat een kutwoord.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
„Hier staat het. Gesuster. Vooral in het meervoud gebruikt. Gesustere.”
Van die loshangende rosbief lapjes met visgeurquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rimmen met een gaatje inplaats van ster en zonder de strontsmaak.
Ik zie alleen maar voordelen.
Ik weet niet wel wijf jij hebt gebeft met een visgeur....quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die loshangende rosbief lapjes met visgeur
Voordelig!
Ik weet niet welke vent jij gerimt hebt met strontsmaak, maar die zou ik eens naar een douche verwijzenquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet wel wijf jij hebt gebeft met een visgeur....Maar die zou ik terug gooien in de zee.
Ik heb geen vent gerimt kan ik je melden. Maar het zou me vrij logisch lijken dat een poepgat een poepsmaak heeft. Een vagina is geen vis stort plek.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet welke vent jij gerimt hebt met strontsmaak, maar die zou ik eens naar een douche verwijzen
Niet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen vent gerimt kan ik je melden. Maar het zou me vrij logisch lijken dat een poepgat een poepsmaak heeft. Een vagina is geen vis stort plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |