SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt TaibbiEr staat nog een vraag voor u open!!
Bedoelde niet de TT hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:05 schreef theguyver het volgende:
True.. ff niet zo goed over nagedacht.
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR goed nieuws
http://www.volkskrant.nl/(...)w-in-Nederland.dhtml
Voel me niet echt goed neequote:Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ogh jee hoezo dat?
jij ook al ziek aan het worden?
Zit je thuis of op werk?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voel me niet echt goed nee![]()
Nú kan ik wel slapen. Klotezooi
Ik ben meestal vrij snel klaar in een schoenenwinkel hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:10 schreef theguyver het volgende:
Vind altijd grappig ik zelf in een schoenen winkel.
8 minuten max
Met vriendinnen.
8 schoenen winkels 5 uur later en zwaar uitgehongerd/ uitgedroogt later.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:33 schreef essnhills het volgende:
Hoi
[..]
Ik ben meestal vrij snel klaar in een schoenenwinkel hoor
*loopt naar verkoopster* 'Hoi, verkopen jullie ook maat 35?'
Scenario 1: 'Ehm, nee." 'Oke, tot ziens' *loopt winkel uit*
Scenario 2: 'Ja een paar geloof ik, even zoeken.' ... 'Ja we hebben een paar schoenen in maat 35' *past de 3 paar gevonden schoenen* 'Hmm nee is niks. Dank u, tot ziens'
Scenario 1 komt vaker voor dan scenario 2![]()
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:45 schreef theguyver het volgende:
[..]wow wat heb jij kleine voeten.
Hoax!quote:
Wauwquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Geen pretje in Nederland kan ik je vertellen![]()
Nee inderdaad, mja zoals Mexicanobakker al zegt, ben je idd maar 1,5mtr?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Geen pretje in Nederland kan ik je vertellen![]()
Ja, er zijn schandalig weinig schoenen in maat 35 in Nederlandquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Wauw
Ben aan het zoeken naar sneakers in 35, maar dan kom ik toch echt bij de kindermaatjes uit..
Ik ben 1.64quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee inderdaad, mja zoals Mexicanobakker al zegt, ben je idd maar 1,5mtr?
wat schattig
Ooooh nee dat valt me ben zelf niet veel langer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, er zijn schandalig weinig schoenen in maat 35 in Nederland![]()
En kindermaten hebben, naast het uiterlijk natuurlijk, ook een andere pasvorm![]()
![]()
Meestal is het iets als 'Ik ga op vakantie en ik neem mee: Extra ruimte in m'n koffer voor schoenen!'
Ik kom terug van vakantie en ik neem mee '5 paar schoenen die ik pas![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ben 1.64
Niet zo heel groot maar ook weer niet superklein
Keek bij webshops in zweden en duitslandquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, er zijn schandalig weinig schoenen in maat 35 in Nederland![]()
En kindermaten hebben, naast het uiterlijk natuurlijk, ook een andere pasvorm![]()
![]()
Meestal is het iets als 'Ik ga op vakantie en ik neem mee: Extra ruimte in m'n koffer voor schoenen!'
Ik kom terug van vakantie en ik neem mee '5 paar schoenen die ik pas![]()
![]()
![]()
Geen idee, ik hou niet zo van all stars.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Keek bij webshops in zweden en duitslandMaar dat kan ook aan de webshops liggen
All Stars hebben ze meestal wel in 35 toch? Die schoenen hebben volgens mij altijd dezelfde pasvorm, kindermaatjes of grote maten
Extra tasruimte is ook een optie ja
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ooooh nee dat valt me ben zelf niet veel langer.
Hoor net van mijn collega 1.52 heeft maat 33/34
Ik was het nietquote:
Welke nieuwe modpositie?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
iedereen is zenuwachtig voor de nieuwe modpositie natuurlijk
Jammer, zou wel leuk zijn om te weten.quote:
je bent zelf leuk zijn om te wetenquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jammer, zou wel leuk zijn om te weten.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf leuk zijn om te weten
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
Er komen maar liefst 2! thrillers uit over Het Ronde Huis.
Die nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees je nooit op die topics Ess?
Die samenvatting heb ik ook nooit kunnen downloaden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die nietIk snap er nooit wat van.
Een tijdje terug hadden we het toen een keer over een samenvatting daarover, maar die heb ik nooit kunnen vinden
Ja het is een beetje lastig binnenvallen in die reeksquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die samenvatting heb ik ook nooit kunnen downloaden.
Maar ja, ik heb natuurlijk al die topics gevolgd en gepost dus ben goed op de hoogte . Voor iemand die dat niet heeft gedaan is het een hele opgave om al die topics terug te lezen.
to much pressurequote:Op donderdag 9 januari 2014 12:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
iedereen is zenuwachtig voor de nieuwe modpositie natuurlijk
Stiekem is natuurlijk via de achterdeurtjes allang besloten dat ik het wordquote:
beetje maar en hij had een serieuze blubberbuikquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:01 schreef theguyver het volgende:
[..]trauma?
Was het zo'n lelijk oud mannetje?
ik hoop het nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem is natuurlijk via de achterdeurtjes allang besloten dat ik het word
Ben je bang dat ik je van je troon stoot?quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je bang dat ik je van je troon stoot?
I pray that when I'm coming down you'll be asleepquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"they selling razorblades and mirrors in the street"
Hey Bquote:
Hey!quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey BNog lekker feest gevierd las ik. Je viel midden in de afterparty
.
Nog wel wat uurtjes gepit hoop ik?
Moet je straks weer werken?
Klinkt als een geweldige afterparty.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey!
Ja maar de afterparty moest ik alleen doen...pfff nou ja heb gewoon die fles vodka leeg gedronken(geen volle) en die joint afgemaakt en opgerookt(waar die goser aan begonnen was) en toen heb ik ook een bank gepakt.
Beetje comedy central gekeken en toen was ik zo vertrokken.
Was best heel relaxed eigenlijk ondanks de teleurstelling van het afgelopen feestje.
Wel nog wat drugs verstopt....ga zo pas zeggen dat ie niet alles op heeft en waar hij het kan vinden. haha heerlijk.![]()
Ja straks weer werken. Niet erg maar een poosje dagdienst zou toch wel fijn zijn zodat ik mee kan doen met de massa.
Haha ja leuk he.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt als een geweldige afterparty.
Mooi dat verstoppen van zijn stashdie is straks zo blij dat ie niet alles opgemaakt heeft.
Hoeveel dagen nog nachtploeg?
Maar je moet maar zo denken: je weet waar je het voor doet . Israël komt steeds dichterbij
Doe Thailandquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja leuk he.
2 nachten nu en volgende week weer.
Dat Israel he....ik ben nu zo lekker aan het sparen en de planning is pas Jan 2015....er spelen nu gedachtes op om gelijk daarna een ander land aan te doen.
USA lijkt me ook super maar Indonesie samen met m'n vader is ook een optie.
Gelukkig heb ik nog even om te bedenken wat ik wil.
En hou jij het nog wel vol met die drukke SC?
Leuk he?
Ik heb een bepaalde liefde voor Israel....al heel lang. Weet niet hoe het komt maar ik wil er gewoon heen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goh, veel plezier daar.
Hoe kom je daar zo bij
Aha apart. Niet mijn land zeg maar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde liefde voor Israel....al heel lang. Weet niet hoe het komt maar ik wil er gewoon heen.
Een piep klein landje op een onmogelijke plaats. Zoveel strijd en nu eindelijk de mogelijkheid om er rustig te kijken(als toerist bedoel ik, de mogelijkheid is er al zolang de aarde bestaatquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aha apart. Niet mijn land zeg maar.
Maar schijnt wel mooi te zijn, mijn ouders gingen er vroeger ook graag heen.
Nog een jaartje en je gaat je droom beleven. Echt tof als je zo'n doel in je leven hebt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja leuk he.
2 nachten nu en volgende week weer.
Dat Israel he....ik ben nu zo lekker aan het sparen en de planning is pas Jan 2015....er spelen nu gedachtes op om gelijk daarna een ander land aan te doen.
USA lijkt me ook super maar Indonesie samen met m'n vader is ook een optie.
Gelukkig heb ik nog even om te bedenken wat ik wil.
En hou jij het nog wel vol met die drukke SC?
Leuk he?
Komt ook door team Insomnia_ en Tjacka 'wij minachten niemand'.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
Komt ook door team Insomnia_ en Tjacka 'wij minachten niemand'.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Er wordt een enorme veer in je reet gestoken. voelde je hem niet?
Maar blijft niks vergeleken bij Bruce, neem ik aan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ferdo !
Nog een Robbie. Ben hem weer helemaal aan het herontdekken
Bruce blijft the boss.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar blijft niks vergeleken bij Bruce, neem ik aan?
Juist leuk dat soort weetjes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij nader inzien kunnen jullie vrij weinig met deze anekdote.
sure knowquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dank je Lavenderr!
Morgen weer he?
Hier heb je er vast een paar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
Lees ik net dit
NWS / Man wast zich al zestig jaar niet
Ferdo kun je wat van de welbekende teiltjes doorschuiven?![]()
![]()
Gaat het verder goed Scrum?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga weer schaapjes tellen. Iets eerder dan normaal want ik ben kapoet. Trusten
Je bent een held. Hou het niet lang meer binnenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hier heb je er vast een paar.
[ afbeelding ]
Dat laatste hoef ik niet te weten...quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent een held. Hou het niet lang meer binnen![]()
Hij rookt mést! Zijn eigen? nee te erg
Jawel, maar ben echt op van 't niet slapen, was 2 uurtjes vannacht en nu zo bekaf dat ik er lichtelijk geïrriteerd van raakquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het verder goed Scrum?
Wens je een goede nacht en ga over een uurtje met je meetellen. Ben ook bekaf.
Slaap lekker
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, maar ben echt op van 't niet slapen, was 2 uurtjes vannacht en nu zo bekaf dat ik er lichtelijk geïrriteerd van raak. Las idd dat jij niet helemaal fijn in orde was, dus ook slaap lekker voor zo en hopelijk voel je je morgen stukken beter! Beterschap sowieso
Dank dank! Jij ook voor zoquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van mijn kant ook beterschap, Lavenderr!
Slaap lekker, scrummie!
Ik slaap nogal slecht de laatste paar dagen dus ben overdag moe op het werk .quote:
Hoop met je meequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik slaap nogal slecht de laatste paar dagen dus ben overdag moe op het werk .
Ga vanavond maar wat eerder en dan maar hopen dat ik de hele nacht doorhaal.
sterkte.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik slaap nogal slecht de laatste paar dagen dus ben overdag moe op het werk .
Ga vanavond maar wat eerder en dan maar hopen dat ik de hele nacht doorhaal.
Gelukkig wel. Die ene dag gaat nog wel lukken. Enfin, laat ik maar niet klagen want jij hebt het altijd. Lijkt me echt een hel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sterkte.
bijna weekend in ieder geval
quote:
Hoi Guyvie, ja gelukkig wel. Best redelijk geslapen gelukkig.quote:
Neuh die zit al sinds eind zomer weer binnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Guyvie, ja gelukkig wel. Best redelijk geslapen gelukkig.
Hoe is het met die lastige collega eigenlijk. Zit hij vandaag weer buiten? Het is mooi weer tenslotte
Mooi zo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Neuh die zit al sinds eind zomer weer binnen.
en zijn gedram is ie ook afgeleerd.
Nog maar 3 weken he.quote:
ik kom net van de psychotherapeutequote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:56 schreef theguyver het volgende:
[..]zit weer lekker te luieren hier op een uitgestorven kantoor, jij? wakker aan het worden zeker
Dus dat is van de baan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nog maar 3 weken he.
gesprek over baantjes gingen goed ze gaan kijken of ik vanuit mijn huis voor hun kan werken,
hoef ik niet te emigreren, want zoals verwacht is niet iedereen blij met het feit dat Hong Kong niet naast de deur ligt.
Zo aardig?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kom net van de psychotherapeute
Is nog niet zeker.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus dat is van de baan?
Wel mooi dat je vanuit huis voor ze kan blijven werken.
Tripje is wat anders dan emigreren. Wel jammer toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is nog niet zeker.
tripje naar hong kong gaatnog wel door straks nog een van de 3 spuitjes halen.
Agh ik zie wel, emigreren is idd iets te.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tripje is wat anders dan emigreren. Wel jammer toch?
lekker wijf dusquote:
da's idd kei-erg want ze is een schatje en damn, ze zag er weer goed uit vandaagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
lekker wijf dus![]()
nadeel is ze mag niet daten met patienten, regeltjes
Maar daarvoor ga je niet naar haar toe Sara, en het is ook niet de bedoeling dat cliënten het aanleggen met hun hulpverleners en vice versa.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
da's idd kei-erg want ze is een schatje en damn, ze zag er weer goed uit vandaag
nee weet ik welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar daarvoor ga je niet naar haar toe Sara, en het is ook niet de bedoeling dat cliënten het aanleggen met hun hulpverleners en vice versa.
Zou wel leuk zijnquote:
het grote probleem hier is dat ik een dame benquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn
zo was ik vroeger helemaal weg lerares nederlands ik 24 zij 29 omg
Dus? goed gekeken of ze ring om heeft zo niet... is alles mogelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
het grote probleem hier is dat ik een dame ben
ze is getrouwd maar draagt haar ring niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus? goed gekeken of ze ring om heeft zo niet... is alles mogelijk
Nope. Kan echt niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus? goed gekeken of ze ring om heeft zo niet... is alles mogelijk
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze is getrouwd maar draagt haar ring niet.
Tja dan houd het op, dacht misschien vrijgezel, en als je er niet meer komt ben je geen patient meer. dus is alles mogelijk.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:52 schreef yvonne het volgende:
Nog van harte gefeliciteerd met de 100ste SC
[ afbeelding ]
dank u want ik hoor hier natuurlijk ook !quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:52 schreef yvonne het volgende:
Nog van harte gefeliciteerd met de 100ste SC
[ afbeelding ]
Leuk Sara! En een heel mooi 2014 voor jouquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank u want ik hoor hier natuurlijk ook !
2013 eindigde met week ziek zijn maar nu komt het wel goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuk Sara! En een heel mooi 2014 voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Ja dat was top. Die avonturen van jouquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef theguyver het volgende:
BNW SC #50 Een koude douche voor theguyver: 7 meiden en een opblaaspopbeste TT van BNW ever
Jeetje wat gingen die topics ineens hard zeg![]()
2014 tot dusver in a nuttshell .quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat was top. Die avonturen van jou
Ja zag het. Straks is de 100 hype over en zitten we weer voornamelijk met de harde kern, jij, L en ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi Blaadjes, was er rustig vandaag
Jawel Tjacka heeft een vriendinnetje hoorde ik op ander forum xcachetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja zag het. Straks is de 100 hype over en zitten we weer voornamelijk met de harde kern, jij, L en ik.
Miss dat we Tjacka inmiddels ook tot de kern kunnen rekenen of zou dat nog te vroeg zijn?
wow het nieuws verspreid snelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jawel Tjacka heeft een vriendinnetje hoorde ik op ander forum xcachet
inflatable of echt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jawel Tjacka heeft een vriendinnetje hoorde ik op ander forum xcachet
ik hield alles voor me maar anderen praten alles doorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef theguyver het volgende:
echt![]()
haha Inso_ die geruchten gingen al weken
Maar ben je niet stiekem een beetje jaloers of gun je het je vriend wel?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik hield alles voor me maar anderen praten alles door
ik gun mijn beste vriend tjacka alles.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar ben je niet stiekem een beetje jaloers of gun je het je vriend wel?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik gun mijn beste vriend tjacka alles.
ow wacht, zelfs een kampioenschap van Ajax?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou dan, Xcachet is ook eenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee dat nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ow wacht, zelfs een kampioenschap van Ajax?
wow.... niet te ver gaan hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ow wacht, zelfs een kampioenschap van Ajax?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Ik wist het wel smerige kakkerlak. Hij gaat alleen maar naar Ajax zodat er toch een Feyenoorder is bij uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka is ook stiekem feyenoordert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door Lavenderr op 10-01-2014 17:06:45 ]Werewolf
Wij zijn net de F-side van BNWquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja zag het. Straks is de 100 hype over en zitten we weer voornamelijk met de harde kern, jij, L en ik.
Miss dat we Tjacka inmiddels ook tot de kern kunnen rekenen of zou dat nog te vroeg zijn?
Zoals Tjacka altijd zegt.quote:
Hey L, ja best wel. Als een blok. Zo lekker is dat he.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij zijn net de F-side van BNW![]()
Hoi B. Lekker geslapen?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef sararaats het volgende:
ff gespoilerd Sara. Je wilt niet dat iedereen hier commentaar komt leveren toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef sararaats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom zo'n dipje?
Er staat nog een vraag voor u open!!
Ja het is een echte baas wat dat betreft. Hij kan uitdelen maar ook incasserenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals Tjacka altijd zegt.
De F-shite.
Wat een baas is het toch ook, z'n eigen club beledigen.
owww zal ik dat ene plaatje van die slanke dame in bikini nog een opzoeken?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ff gespoilerd Sara. Je wilt niet dat iedereen hier commentaar komt leveren toch?
neuh en het was eigenlijk meer om dat witte geval te doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ff gespoilerd Sara. Je wilt niet dat iedereen hier commentaar komt leveren toch?
Nou dat hoeft niet hoor. Weet niet of die dame dat op prijs stelt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
owww zal ik dat ene plaatje van die slanke dame in bikini nog een opzoeken?
Ik doe weleens de wekker een uur vroeger zetten zodat ik als hij afgaat nog lekker een uurtje kan blijven doezelen. Heerlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey L, ja best wel. Als een blok. Zo lekker is dat he.
Het lekkerste van slapen is wakker worden en dan denken: tering ik hewb lekker geslapen en daar dan nog even 10 min. van genieten.
die pleister?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
neuh en het was eigenlijk meer om dat witte geval te doen
yep. voor het eerst een pleister op m'n tere gezichtje omwille van iets viesquote:
Dat is dus wel een voordeel van nachtdiensten. Je gaat vrij snel na je werk naar bed en een wekker zetten is in principe niet nodig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe weleens de wekker een uur vroeger zetten zodat ik als hij afgaat nog lekker een uurtje kan blijven doezelen. Heerlijk
Ach wat is vies? Niks ernstigs voor de rest?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
yep. voor het eerst een pleister op m'n tere gezichtje omwille van iets vies
maar ik ga ermee naar de huisarts hoor
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach wat is vies? Niks ernstigs voor de rest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef sararaats het volgende:
[..]Kom je vast wel weer vanaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
Wat later?quote:
feest ze!!!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:25 schreef Scrummie het volgende:
Avond! Straks feestje, tante 50 jaar. Tot later!
Lekker tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
feest ze!!!!
hier een rustige avond met frieten hihi
Hier ook frieten zometeen met een lekker broodjes kroket.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
feest ze!!!!
hier een rustige avond met frieten hihi
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef sararaats het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt goed.
wil je een winnie de pooh pleister.
Er staat nog een vraag voor u open!!
hangt ervan af. ik ben allergisch voor vele pleistersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:44 schreef theguyver het volgende:
[..]komt goed.
wil je een winnie de pooh pleister.
Ja was best een onderneming weer die zeven minutenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat later?
Ow je moet dat pokke end nog naar huis rijden natuurlijk. Geen files vandaag hoop ik...
Je bent al thuis jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
I WANNA GO HOME
I WANNA GO HOOOOHOOOME
THIS PLACE IS A SHITHOLE
I WANNA GO HOME
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
I WANNA GO HOME
I WANNA GO HOOOOHOOOME
THIS PLACE IS A SHITHOLE
I WANNA GO HOME
jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is er bij jou wel eens iemand in het verkeerde gaatje geweest sara?
Ban the f***er!quote:
Hééél verstandig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
vind je het erg dat ik dat niet post op het forum?
nee hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
vind je het erg dat ik dat niet post op het forum?
Daarom!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij wordt hier zo'n beetje de hemel in geprezen en dan zo onaardig over onze lieve SC
prospect, komt goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef Tjacka het volgende:
ja oke sorry
ik baal gewoon dat ik niet in de f-side zit
ik ook maar L en theguyver zijn nog tegen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind zelf wel dat ik er bij hoor
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef Tjacka het volgende:
ja oke sorry
ik baal gewoon dat ik niet in de f-side zit
Waarom doe je dat nou? wou ik mooie posts maken met als doel kwartet.....op 2 manieren. post jij er weer tussendoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou vooruit dan
Ik hoor je er bovenuit zingen
Sorry B. Ben jij nu ook al boosquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou? wou ik mooie posts maken met als doel kwartet.....op 2 manieren. post jij er weer tussendoor.
'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou vooruit dan
Ik hoor je er bovenuit zingen
hoe gaat het met de leefquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tuurlijk niet!
Toevallige samenloop van omstandigheden.
ja goed goed goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
leef? ja goed!
Hoe gaat het met de nieuwe member van de BNW f-side?
nog druk bij delixl of werkte je daar nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
leef? ja goed!
Hoe gaat het met de nieuwe member van de BNW f-side?
Jawel daar werk ik nog....snachts.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog druk bij delixl of werkte je daar niet
wel druk met mijn moeder jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jawel daar werk ik nog....snachts.
En jij? druk met moeder de vrouw?
Jeetje wat erg. Hoe kwam dat? Van de trap gevallen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel druk met mijn moeder ja
ze heeft haar arm op twee plaatsen gebroken
moet je vannacht ook
sorry voor je moeder.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel druk met mijn moeder ja
ze heeft haar arm op twee plaatsen gebroken
moet je vannacht ook
had ik toch verteld of niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje wat erg. Hoe kwam dat? Van de trap gevallen?
Nee, had je niet hier verteld. Jemig zeg wat ergquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had ik toch verteld of niet?
ze was tegen de muur aangevallen toen ze de kranten deed van mijn broertje.
ze had acht hechtingen en een blauwe arm.
nu ging ze naar het ziekenhuis en had haar bovenarm op twee plaatsen gebroken
echt raar
Wel jammer dat we nog 10 dagen moeten wachten tot VI weer komt. Vind het altijd zo'n fijn begin van het weekend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
sorry voor je moeder.
Ja vannacht ook maar goed laatste nachtje en ik heb een weekend geplant van helemaal niks doen. Lekker voeten op de bank, tel uit, pilsie erbij en laat de gekken maar om de wereld vechten.
wat ga je in je tuin planten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
sorry voor je moeder.
Ja vannacht ook maar goed laatste nachtje en ik heb een weekend geplant van helemaal niks doen. Lekker voeten op de bank, tel uit, pilsie erbij en laat de gekken maar om de wereld vechten.
Toffe dokter zegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:05 schreef Tjacka het volgende:
maar de huisarts zei van HUHUHHUHU het is niet gebroken
ga gewoon fysio doen
mijn moeder doorzeuren voor zekerheid een foto
mag dat
was hij op twee plaatsen gebroken
als de huisarts niet geluisterd had dan ging ze fysio doen met een gebroken arm
Ik ben er ook niet kapot vanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:08 schreef Blaadjes het volgende:
fysio is sowieso oplichterij.
Rot op met fysio uit het zorg pakket en breng de tandarts terug!
Maar goed dat geheel terzijde.
ik snap mijn ouders nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toffe dokter zegLaat Lambiekje het niet horen want dan is het einde zoek. Krijgen we 10 topics over dat alle dokters misdadigers en criminelen zijn
![]()
Goed van je moeder dat ze doorgevraagd heeft voor een foto.
ik liep te denken aan kleine tjackaatjes maar ik weet niet of dat in de winter al kan.quote:
Waar is m'n reactie op L gebleven?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik liep te denken aan kleine tjackaatjes maar ik weet niet of dat in de winter al kan.
Nee ik hoor steeds om mij heen. ja ik heb 10 afspraken met de fysio in m'n pakket.quote:
Bijna onmogelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap mijn ouders niet
ze hadden ook gefaald toen met de kanker van mijn oom
maja ze blijven wel bij hem
ik wil wel een andere huisarts maar schijnt best lastig te zijn
Bezuinigen op zorg sowiesoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee ik hoor steeds om mij heen. ja ik heb 10 afspraken met de fysio in m'n pakket.
WTF ik ben daar nog nooit geweest en met mij vele mensen.
Tandarts willen we in het pakket....daar komt iedereen elk jaar 1 of 2 keer normaal gezien.
zo is de leefquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bezuinigen op zorg sowieso
Ben het met je eens.
Ik weet de reden niet, maar hier in het dorp is het echt onmogelijk om van huisarts te veranderen.quote:
ik vind dat echt belachelijk''er zijn er driequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet de reden niet, maar hier in het dorp is het echt onmogelijk om van huisarts te veranderen.
Ja, dat zou eigenlijk niet moeten kunnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bezuinigen op zorg sowieso
Ben het met je eens.
Knap idioot.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet de reden niet, maar hier in het dorp is het echt onmogelijk om van huisarts te veranderen.
quote:
Dit begrijp ik niet. Waarom onmogelijk? ok ik woon in zeeland mis id dit soort dingen wat makkelijker.quote:
Ja toch? Bizar vind ik het. Je zou toch moeten kunnen veranderen?quote:
Gelukkig heb ik geen problemen met mijn huisarts (die uiterst sporadische keren dat ik met haar van doen heb dan), maar je zou toch gewoon moeten kunnen overstappen als dat nodig is?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja toch? Bizar vind ik het. Je zou toch moeten kunnen veranderen?
Ga dat toch eens uitpluizen hoe dat precies zit.
Maar hoe gaat dat dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja toch? Bizar vind ik het. Je zou toch moeten kunnen veranderen?
Ga dat toch eens uitpluizen hoe dat precies zit.
het is echt heel lastig. terwijl het maar een kwestie is van een mail versturen en klaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Dit begrijp ik niet. Waarom onmogelijk? ok ik woon in zeeland mis id dit soort dingen wat makkelijker.
Tandarts is wel lastig maar van huisartsen is mij niks bekend hier.
Ik weet dat er lui zijn die alleen op woensdag naar de huisarts gaan omdat er dan een vrouwelijke dokter zit die ze beter vinden dan de 'hoofd'arts.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen problemen met mijn huisarts (die uiterst sporadische keren dat ik met haar van doen heb dan), maar je zou toch gewoon moeten kunnen overstappen als dat nodig is?
zou uitschrijven helpen om een nieuwe te krijgen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is echt heel lastig. terwijl het maar een kwestie is van een mail versturen en klaar.
Ja, zo zou het moeten gaan, maar ik heb begrepen dat je er een toegewezen krijgt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat dan?
Stel je hebt een nieuwe huisarts op het oog. Dan bel je of kom je langs voor inschrijving. en dan?
moet je wel een reden voor hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
zou uitschrijven helpen om een nieuwe te krijgen?
Naastr 1e wereld problemen hebben we nu dus ook randstad(en een beetje daarbuiten) problemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet je wel een reden voor hebben.
ook qua verzekeringen enzo. want je moet een bepaalde aanrijtijd hebben geloof ik.
Nou inderdaad..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou eigenlijk niet moeten kunnen.
Ze zijn zo verkeerd bezig in dit land. Af en toe kan je er met je verstand niet bij.
volgens mij is dit flauwekulquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou inderdaad..
Zorg is enorm duur in Nederland ja. Maar noodzakelijk. Wat je nu veel hebt is dat mensen onnodig naar de fysio gaan voor een massage oid. Want wordt toch vergoed.
Nou nee hoor. Voor massage word je echt niet meer doorgestuurd naar fysio. Het moet echt iets serieus zijn anders gaat het feest niet door. Plus ipv de eerste 8 behandelingen worden er nu ook minder behandelingen vergoed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou inderdaad..
Zorg is enorm duur in Nederland ja. Maar noodzakelijk. Wat je nu veel hebt is dat mensen onnodig naar de fysio gaan voor een massage oid. Want wordt toch vergoed.
bij mij eerste 13quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Voor massage word je echt niet meer doorgestuurd naar fysio. Het moet echt iets serieus zijn anders gaat het feest niet door. Plus ipv de eerste 8 behandelingen worden er nu ook minder behandelingen vergoed.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon verplichte zorgverzekering afschaffen.
wauw die heb je dan nog nooit laten zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aldus een fysio met eigen praktijk. Non flauwekulon.
Zoals het vroeger was was het eigenlijk best goed. Ziekenfonds en particulier. Hoogervorst heeft dat goed werkende systeem hoogstpersoonlijk de nek omgedraaid. Hij wordt bedankt .quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon verplichte zorgverzekering afschaffen.
Hoe werkte ziekenfonds danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoals het vroeger was was het eigenlijk best goed. Ziekenfonds en particulier. Hoogervorst heeft dat goed werkende systeem hoogstpersoonlijk de nek omgedraaid. Hij wordt bedankt .
Moest je dan verplicht naar particulier?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zat je in tot een bepaald inkomen. Kwam je daarboven dan werd je particulier.
Ja, dan moest je naar particulier.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moest je dan verplicht naar particulier?
400$ in de maand betalen voor een verplichte zorgverzekering.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:46 schreef Tjacka het volgende:
ik wil gewoon een amerikaans stelsel
dat lijkt mij echt fantastisch
Dan geloof je het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Voor massage word je echt niet meer doorgestuurd naar fysio. Het moet echt iets serieus zijn anders gaat het feest niet door. Plus ipv de eerste 8 behandelingen worden er nu ook minder behandelingen vergoed.
In Engeland zit in principe iedereen in een ziekenfonds maar dat is ook waardeloos. Je moet maar net geluk hebben dat je in een goed NHS ziekenhuis terecht komt. Daarom gewoon maar prive verzekerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan moest je naar particulier.
En iedereen onder die grens kon overal terecht met het ziekenfonds. Werkte prima maar werd zogenaamd onbetaalbaar. Ja, dat is nu een stuk verbeterd![]()
Niet ikonquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wauw die heb je dan nog nooit laten zien.
welke pimquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even pim kijken
inso gaat mij nu uitlachen
Goeie omschrijving.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De kale homoseksuele charismatische demagoog.
okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De kale homoseksuele charismatische demagoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |