Ha-ha.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:24 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Loop jij nou maar niet zo te jammeren jonge dame
Ga slapenquote:
Dank u dank uquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:27 schreef richolio het volgende:
Je woordgrappen worden steeds beter. Ik ben albatrots op je.
quote:
Ik heb alleen de indruk dat hier vrouwelijke "kaasjes" bedoeld worden i.p.v. echte kaas, gezien de eerste reacties.quote:Op donderdag 9 januari 2014 03:21 schreef Chandler het volgende:
Ik ga ook voor Old Amsterdam of soortgelijke kazen!
Geen fuck geven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 03:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen de indruk dat hier vrouwelijke "kaasjes" bedoeld worden i.p.v. echte kaas, gezien de eerste reacties.
quote:
Sowieso kaas uit frankrijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 03:25 schreef ToT het volgende:
[..]That's the spirit!
Mosterdkaas is trouwens ook lekker!
En in Frankrijk heb ik ooit echt een achterlijk oude kaas gegeten. Stonk onvoorstelbaar, maar was LEKKER!!!!
Zeker, zeker!quote:
quote:
Ik kom niet verder dan dat het ofwel over smegma ofwel over vrouwen gaat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te broeden, maar ik geef het op. Ik snap hem niet.
Wie legt hem uit?
Zou het echt zo slecht zijn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dat het ofwel over smegma ofwel over vrouwen gaat.
Ik weet het niet, misschien is het wel een heel slim grapje en snap ik het gewoon niet omdat ik te dom ben.quote:
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien is het wel een heel slim grapje en snap ik het gewoon niet omdat ik te dom ben.
Ik voel me al slimmer nu, puur omdat ik jouw post gelezen heb.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Maar ik snap hem ook niet en ik ben heel slim.
Ik zou je zoveel kunnen laten voelen Haywood, als we de muren van het internet zouden slechten. *winkwink*quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik voel me al slimmer nu, puur omdat ik jouw post gelezen heb.
Ben al tijden op zoek naar een virtuele voorhamer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou je zoveel kunnen laten voelen Haywood, als we de muren van het internet zouden slechten. *winkwink*
Gvd moet ik nu m'n eigengrap gaan uitleggen ik bedoel met jonge kaas jonge dames en met rijpe kaas oma's dus er zijn een hoop mensen in dit topic die een obsessie hebben voor oma's :pquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te broeden, maar ik geef het op. Ik snap hem niet.
Wie legt hem uit?
Jezus manquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:55 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Gvd moet ik nu m'n eigengrap gaan uitleggen ik bedoel met jonge kaas jonge dames en met rijpe kaas oma's dus er zijn een hoop mensen in dit topic die een obsessie hebben voor oma's :p
Wel gvd leuke grap niet?
wat is dezequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:55 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Gvd moet ik nu m'n eigengrap gaan uitleggen ik bedoel met jonge kaas jonge dames en met rijpe kaas oma's dus er zijn een hoop mensen in dit topic die een obsessie hebben voor oma's :p
Wel gvd leuke grap niet?
Ik denk dat dezen jongeuh in het verkeerde subforum zit.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:55 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Wel gvd leuke grap niet?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee.
Maar toch bedankt voor de poging.
@Haywood: je had gelijk hoor!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |