Eensch.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Mensen ik haal de poll uit de OP. Stoner en ONZ meeting is gewoon één
Bij deze wil ik Flippieee bedanken voor het wijzen op dit topic.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:35 schreef Moira. het volgende:
Jongens, volgende week zijn we alweer een jaar oud![]()
Bedankt dat jullie mijn topic bazig hebben laten uitgroeien en een slotje al die tijd hebben weten te voorkomen![]()
Beste topic dat ik ooit gemaakt heb
Ah oké daar is mn antwoordquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Pretty much wel he?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Ja is wel goedquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pretty much wel he?
Zet dan wel een link naar de ONZ meet in de SC en dat alle stoners daar aanwezig moeten zijn
Loop ze!quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:39 schreef OllieWilliams het volgende:
Nog ff halfuurtje hardlopen en dan slapen, morgen vroeg op
Aldus de lyrics van Windowlickerquote:Mmmmmmmmmmmm mmmm
Mmmmmmmmm ummmmmm
ah
MmmmmmmmmmmmmmmmmMmmmmmmm Aiuh
MmmmmmmmmmMmmmmmmmmMMMMmm Aiouh
Uuuuuuu Uuuuuu Uuu Uaaah
Uuuuu uUuuuuU uu Uaaah
MmmmmmmMmmmmm Aiah
MmmmmmmmmmmMmmmmmmmMMmmmm Aiah
Uuuu Uuuu Uuuu Uuuu Uaaah
Uuuuuuu Uuuu Uuuuuuuu uuuu UuuUAH
Mmmmmmmmm Uh AhAhahah
Uuaaahoooouuuhh
Mmmmmyyaaaahhhh
Mmmmmmm
Mmmmmmmm Mmmmmmmuuuaaoooo
MmmmmAaaaueeeeeuuuuu
do
J'aime faire des croquettes au chien
Laaa
Laaaaaa LAa Laaa
La Laaaa
Laaaa LaaLaaLaaaa
LA LA la
Laaaaa
Laaaaa LAaaaLaaa
Laa
La
Laaaaaa Laa LAaaaa
LA
Laaaa
La La Laaaa
MmmmmmmmmmmMMmmmmmmmmmmAaauuiiiooo
MmmmMmmmMmmmmmmmmmAiaia
DudududududududududuUuuuuUUUUUUU
MmmmmmmmmmMmmmmMmmmmmAiah
MmmmmmmmmmmmMmmmMmmMmmmmAiah!
Aouuuuhhh
Ummmmmmmm Mmm MmmmmmMmmm
MmmmmAaaaauuuuoooooooo
Aaaaaaooooooouuuuuu
Aaaaaaaeeeeaaaaeeeeooooo
jij ging ook dealer worden toch.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:48 schreef Ro-ald het volgende:
Net even wiet gehaald voor 10 euro bij een dealer. Ga ik vaker bij halen.
Waarom niet gewoon in de shop?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:48 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
Dit is niet irritant. Kan nog wel erger.
[ afbeelding ]
FL idioot.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
Dit is niet irritant. Kan nog wel erger.
[ afbeelding ]
je kunt ze blijven zien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
Maar toch zal ik best wel mijn huisgenoten missen als ik eenmaal mijn eigen woning heb.
Jep same herequote:Op woensdag 8 januari 2014 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
Maar toch zal ik best wel mijn huisgenoten missen als ik eenmaal mijn eigen woning heb.
Heb je het al wel gerookt of zat er gewoon lekker veel in een zakje voor 10 euro?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:48 schreef Ro-ald het volgende:
Vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je het al wel gerookt of zat er gewoon lekker veel in een zakje voor 10 euro?
Is voor mij eigenlijk ook beter. Laatst mijn oude dealer weer gesproken en hij bood me aan om eens langs te komen een biertje doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Over 2 weken ook maar even een hoop wiet kopen, voor 150 euro ofzo. Tenzij die gene ermee is gestopt (of klote wiet heeft)
De coffeeshop kost me echt teveel geld elke keer. En als ik via iemand anders wiet koop dan hou ik gewoon sowieso 150 euro over elke maand i.p.v blut te zijn elke maandquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is voor mij eigenlijk ook beter. Laatst mijn oude dealer weer gesproken en hij bood me aan om eens langs te komen een biertje doen.
Afgelopen weekend heeft me van vrijdag t/m maandag 70 euro gekost aan alleen wiet
not badquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Tijd voor mijn eerste van vandaag![]()
Niet mijn beste creatie maar kan ermee door![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 9 januari 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Tijd voor mijn eerste van vandaag![]()
Niet mijn beste creatie maar kan ermee door![]()
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NiceIk draai zo ook nog één, zal ook weer eens een foto maken
Mjah, is voor mij het makkelijkst. Verschrikkelijk duur is het wel en ik ben de laatste tijd wel weer op het punt dat ik alleen maar joints rook en weinig 'gewone' peuken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De coffeeshop kost me echt teveel geld elke keer. En als ik via iemand anders wiet koop dan hou ik gewoon sowieso 150 euro over elke maand i.p.v blut te zijn elke maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |