Hahahaha.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:34 schreef Nemeosis het volgende:
Ben 20 en mijn vriendin 17, denk dat we beide wel dusdanig uitontwikkeld zijn, aangezien we al volwassen personen zijn met een eigen mening en visie.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:34 schreef Nemeosis het volgende:
Ben 20 en mijn vriendin 17, denk dat we beide wel dusdanig uitontwikkeld zijn, aangezien we al volwassen personen zijn met een eigen mening en visie.
Nee, dat zijn jullie nog lang niet. Maar niet getreurd, iedereen denkt zo als ie net de pubertijd voorbij is en officieel volwassen genoemd mag wordenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:34 schreef Nemeosis het volgende:
Leeftijd is slechts een getal, geen uitgangspunt van in welke fase van de puberteit je zit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:36 schreef kwiwi het volgende:
Nee, dat zijn jullie nog lang niet. Maar niet getreurd, iedereen denkt zo als ie net de pubertijd voorbij is en officieel volwassen genoemd mag worden
Een broer/zus relatie, geldt dat niet enkel wanneer de seksuele aantrekkingskracht weg is?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:22 schreef kwiwi het volgende:
Potentieel obstakel: over een paar jaar zit je al in een sleur en krijg je een broer/zus relatie.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:37 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Leeftijd is slechts een getal, geen uitgangspunt van in welke fase van de puberteit je zit.
Dit is typisch iets dat net-volwassenen en pubers roepen, dat weet je hequote:Op woensdag 8 januari 2014 23:37 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Leeftijd is slechts een getal, geen uitgangspunt van in welke fase van de puberteit je zit.
Klopt, dat is ook wat ik dacht. Dit had ik bij mijn ex, waardoor het meer voelde alsof we vrienden waren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:37 schreef Caevinius het volgende:
Een broer/zus relatie, geldt dat niet enkel wanneer de seksuele aantrekkingskracht weg is?
Het zou ook vreemd zijn als ik niet een net-volwassenen zou zijn op mijn leeftijd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:39 schreef kwiwi het volgende:
Dit is typisch iets dat net-volwassenen en pubers roepen, dat weet je he
Ja, en dat sluipt er makkelijker in dan je denkt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:37 schreef Caevinius het volgende:
[..]
Een broer/zus relatie, geldt dat niet enkel wanneer de seksuele aantrekkingskracht weg is?
Toch, toen ik 19 was was ik ook toch al redelijk volwassen, het kan echt wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is typisch iets dat net-volwassenen en pubers roepen, dat weet je he
Stuur me over 10 jaar nog maar even een DM om me te zeggen dat ik inderdaad gelijk had.quote:
Om nog maar even toe te voegen dat personen van boven mijn leeftijdsgrens generaliserend doen over leeftijdenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Stuur me over 10 jaar nog maar even een DM om me te zeggen dat ik inderdaad gelijk had.
De behoeften zijn veranderd en contact zoeken/in aanraking komen met anderen is gemakkelijker geworden. Ook kijken personen uit je directe omgeving minder raar op als je een ander neemt dan vroeger.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:47 schreef jaha het volgende:
Vroeger was het normaal om te trouwen op je 18e, en merkwaardig genoeg was het percentage echtscheidingen ook nog eens veel lager.
Mijn stelling is juist dat mensen tegenwoordig gewoon niet meer accepteren dat een relatie betekent dat je niet een heel leven lang in een roze wolk kunt rondlopen. Accepteer je dat dan kun je lang en gelukkig leven met je partner, ook al ben je betrekkelijk jong als je de relatie bent aangegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |