quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:01 schreef Watertornado het volgende:
Snel even wat sterke drank pakken, ik voel dat het het juiste moment is.
Hehehe ja I know.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet toch dat ik Nederlands, Frans, Engels en Duits redelijk goed beheers maar door mijn jarenlange internationale werk echt heel slecht ben geworden met de spelling en vaak pas nadat ik gepost heb zie dat het niet klopt
3 dagen paracetamol - 3 dagen asperine - 3 dagen iboprufenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
Meh, ik slik die troep nu al 9 dagen achter elkaar. Vandaag ff alleen maar 2 tabletjes genomen omdat ik niet te veel troep in mijn lijf wil, maar lekker voelt het allemaal niet bepaald nu.
Mooie binnenkomer welquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:01 schreef Monopoly het volgende:
Stiekem draai ik dit omdat ik al maanden verliefd ben![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:01 schreef Monopoly het volgende:
Stiekem draai ik dit omdat ik al maanden verliefd ben![]()
Cannabis Sativaquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
3 dagen paracetamol - 3 dagen asperine - 3 dagen iboprufen
Dat paracetamol voornamelijk wordt voorgeschreven is omdat het weinig conflict heeft met andere medicijnen. Asperine mag bijv. al niet meer geslikt worden door maagpatiënten, en iboprufen door hartpatiënten. Maar drie dagen op drie dagen af, gaat goed
Ja maar met name dat laatste is niet helemaal prettig met mijn diclofenac he!quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
3 dagen paracetamol - 3 dagen asperine - 3 dagen iboprufen
Dat paracetamol voornamelijk wordt voorgeschreven is omdat het weinig conflict heeft met andere medicijnen. Asperine mag bijv. al niet meer geslikt worden door maagpatiënten, en iboprufen door hartpatiënten. Maar drie dagen op drie dagen af, gaat goed
quote:
Ik mag geen diclo, ibu, naprox of wat dan ook van die soorten, dat is niet voor niets.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar met name dat laatste is niet helemaal prettig met mijn diclofenac he!
Troep dus!quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mag geen diclo, ibu, naprox of wat dan ook van die soorten, dat is niet voor niets.
Liefdequote:Op woensdag 8 januari 2014 23:03 schreef Watertornado het volgende:
Moira!
Stiekem ben ik ook wel een beetje stapelgek op jou
3 jaar geleden aan mogen schouwen. Ik voelde mij op dat moment intens gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik weer
dat wil ik nog steeds heeeeeeel graag een keerquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vorig jaar aan mogen schouwen. Ik voelde mij op dat moment intens gelukkig
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:05 schreef Zokunen. het volgende:
Ach dat valt wel mee toch?
Ibuprofen heeft als voordeel wel dat het een NSAID is. Maar paracetamol is neutraler ja.Mja momenteel mag ik alleen maar 2 weken lang 8 paracetamol per dag nemen (en mij werd aangeraden om dat ook echt te slikken), en bij gratie Gods ook nog diclofenac er naast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die paracetamol helpt erg weinig nu.Diclo helpt wat meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |