Ik open mijn drankkast alvast!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Het is weer tijd, de hoogste tijd.....
Voor een Monopoly afterparty ?
meer Zulu Alpha Adolf Diederik nummerquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de laatste drie zijn Echo - India - Kilo
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn ninja edit India was niet snel genoeg
Als je een beetje in deze stijl door kunt gaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer Zulu Alpha Adolf Diederik nummer
Ja, als je hem lang genoeg vasthoud wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer Zulu Alpha Adolf Diederik nummer
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Je zult je verbazen over de muziek dat ik in mijn kast heb liggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je een beetje in deze stijl door kunt gaan
Als het maar niet bonk bonk bonk doetquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Dan zeg ik: Verbaas mijquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je zult je verbazen over de muziek dat ik in mijn kast heb liggen
doe maarquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Niet op het beginquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het maar niet bonk bonk bonk doet
Als je hart maar bonk bonk bonk doetquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:
Ik ben wel toe aan een beetje monobonkbonk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet op het beginIk ga d'r wat van maken.
Als het tegelijk ook tuuuduuuduuuuduuulalaaaalllaaaaaa doet, vind ik het niet erg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan een beetje monobonkbonk.Tijd niet meer gekregen.
Ja, dat weet ikquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef Zokunen. het volgende:
Bij mono weet je het maar nooit, Duitse Schlagers, Terror, Zanger Gerard, het kan alle kanten op.
Dit is zo waarquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef Zokunen. het volgende:
Bij mono weet je het maar nooit, Duitse Schlagers, Terror, Zanger Gerard, het kan alle kanten op.
Dat zijn de nummersquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU BIst alllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessss
Was ich habe, auf der welt!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU BIst alllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |