Maar dit nummer is uit 1987, dus Uccie zat er maar een paar maandjes naastquote:
quote:
Sorry, nu niet. Tenzij je een ledemaat van De Heer erbij wil. Blijft plakkenquote:
Ja winnaar ESF 1987quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dit nummer is uit 1987, dus Uccie zat er maar een paar maandjes naast
Ja maar ik ben the queen of zeiknummersquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit zoooooo'n **** nummer
Ik geef 1 letter weg: de Z
OEH! Ik kies de K!!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Voor een ingewand doe ik het.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sorry, nu niet. Tenzij je een ledemaat van De Heer erbij wil. Blijft plakken
En de laatste drie zijn Echo - India - Kiloquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Zuipnummerquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ook dat inhouden van het tempo voordat het refrein komt dat dan ook nog weer wat hoger gezongen wordt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar ik ben the queen of zeiknummers
Zeuk?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de laatste drie zijn Echo - Uniform - Kilo
Wacht even… nieren leveren wel geld opquote:
Ja hart&longen bij elkaar ook...ik zou die hersenen wegdoen, die zijn stuk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wacht even… nieren leveren wel geld op
Mijn ninja edit India was niet snel genoegquote:
Nou momenteel zou ik zeggen dat ik er eentje in de aanbieding heb voor weinig!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wacht even… nieren leveren wel geld op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |