Je hebt hem niet fysiek? Als je de hoes opendoet hoor je "Ja natuurlijk!" uit een speakertje, net zoals bij een kerstkaart. Echt irritant.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kerstkaart?
Ik ken nog niet alle lyrics uit m'n hoofd maar ik luister sommige nummers vaker omdat ik die gewoon baziger vindtmaar idd, je moet vaak ook echt de tekst kennen om het nummer te waarderen
Hilarischquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt hem niet fysiek? Als je de hoes opendoet hoor je "Ja natuurlijk!" uit een speakertje, net zoals bij een kerstkaart. Echt irritant.
CD kopen is zo 1992quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hilarisch
Nee man ik ben skeere pauper jwz
Van 12 euro koop ik eten, drinken, wc papier, sigaretten of wiet, geen CD
Vond 't vroeger wel altijd tof als je er zo'n boekje bij kreeg met alle lyricsquote:
Die van De Formulequote:
En dan steenkolen-Engelsquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vond 't vroeger wel altijd tof als je er zo'n boekje bij kreeg met alle lyrics
Dan wist je tenminste zeker dat je de goede tekst had, ipv zo'n zelf getypte met allemaal fouten van iemand die het ook maar op z'n eigen gehoor doet
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:30 schreef Monopoly het volgende:
Oneerbaar betasten, favoriete stuk uit het nummer
Ik snap sowieso de relevantie van knolrapen, lof, schorseneren en prei niet zoquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:30 schreef Monopoly het volgende:
Oneerbaar betasten, favoriete stuk uit het nummer
Het is dan ook een intellectueel nummerquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap sowieso de relevantie van knolrapen, lof, schorseneren en prei niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |