Graag gedaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je voor deze geruststelling.
Are you sure?quote:
Die is er niet. Helaas voor jou.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi
Tjakkie gaat me strks een filmpje laten zien.
Ik hoop van jullie twee
On luvquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
Xeor,
Het was fijn je gekend te hebben. Zoveel leuke momenten met jou in een topic. We hebben superveel gelachen, we hebben superveel gedeeld en we hebben superveel plezier met elkaar gehad. Maar nu is het tijd dat onze wegen gaan scheiden. Ik blijf in de SC en jij wordt buiten het forum gezet. Heel spijtig, maar gelukkig en hopelijk is dit tijdelijk.
Het ga je goed, Xeor. We zullen je nooit vergeten.
Groetjes,
namens de SC,
Etsu
Ik zou wel graag een dm ontvangen als er foto's van een leuke user worden gepost.quote:
wacht nog een\quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die ken ik al![]()
Nog zo`n mafklapper
Ik zal het proberen te onthouden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een dm ontvangen als er foto's van een leuke user worden gepost.
Wel al fotoquote:
Top. Dank je wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden.
quote:
JIJ TREKT ZE TOCH OVER DE BALIE , HE ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die ken ik al![]()
Nog zo`n mafklapper
Ja, echt schattigquote:
Misschien lijden zij wel erg onder hun kontgat. Je weet het wel eens niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:33 schreef Tjacka het volgende:
assholelijers
wtf man hoe kom je daar op
dat betekent eigenlijk helemaal niks
Rijdende rechter gisterenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:33 schreef Tjacka het volgende:
assholelijers
wtf man hoe kom je daar op
dat betekent eigenlijk helemaal niks
Die ken ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |