SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: groepsfoto eerste editie FOK! FUT meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 08-01-2014 21:41:47 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Reemi
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Linksboven in grote letters.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:29 schreef el-blanchito het volgende:
Die OP-foto is gemaakt in de Chico's in Arnhem he?
Kut TT en OP aanpassenquote:
Lekkere döner altijd daar, en die bussen knoflooksausquote:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
TR gedaan.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik speelde net tegen iemand met de teamnaam YouAreOnYoutube hoop dat hij deze wedstrijd ook even upload
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Negredo hattrickjeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vooral met El Ahmadiquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:51 schreef Freire het volgende:
[..]
Daar zal je vast een hoop punten mee stelen
hi ha ho
weinig Nederlandersquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenteam
inb4 orgineel blabla
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vanaf linksback en rechtsback kunnen ze die negers mooi een beetje de goede kant op sturenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
racistquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is dan ook het enige goede aan hemquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wakaso is nu linkshalf met zieke physical stats
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Big Sam![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik schud een partij orginele teams uit mijn mouw , niet normaal.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja in fifa 13 zat hij als CDM bij Villareal ergens reserve, die physical stats inderdaadquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wakaso is nu linkshalf met zieke physical stats![]()
![]()
![]()
Voor de draad ermeequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik schud een partij orginele teams uit mijn mouw , niet normaal.
Toen FUT nog echt leuk was.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
Wakaso zat in mijn beste team ooit
Sorry Zhano, ik post hem nog een keer
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nee ik zie het nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen de keeper is geen neger. See what I did there
Nvm![]()
![]()
![]()
Kutkeeperquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)chutterTristan.dhtml
Wat een nieuwswaarde, een account met 0 tweets en 0 volgers.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig van over geblevenDie RB kan ik niet terug vinden, ook enige die ik niet bij naam ken.
![]()
Russell, vorig jaar had die 30 pace ofzo verloren en dit jaar niet meer in het spelquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weinig van over geblevenDie RB kan ik niet terug vinden, ook enige die ik niet bij naam ken.
![]()
ging in de min pace dus virtueel overledenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Russell, vorig jaar had die 30 pace ofzo verloren en dit jaar niet meer in het spel![]()
OH, had ik het dus nog wel goed ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Russell, vorig jaar had die 30 pace ofzo verloren en dit jaar niet meer in het spel![]()
![]()
Dries Mertens is gewoon kenser duur
Eerste dag wel, maar had op discard value gehoopt
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij staat al heel vaak op de markt, die gaat nog wel flink zakken, zeker als je het begin van de TOTY incalculeert.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:17 schreef DuTank het volgende:
Eerste dag wel, maar had op discard value gehoopt
Maar discard is wel wat overdreven.![]()
![]()
Komt TOTY nou deze week? Dan gaat ie wel kelderenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:17 schreef DuTank het volgende:
Eerste dag wel, maar had op discard value gehoopt![]()
![]()
![]()
Jammer van die RCDM en RCB..Ik wilde eigenlijk de voorste drie zo houden, maar kan geen normale verdediging fixen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lacina daar links?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef ThadCastle het volgende:
FUT 11
Mijn zilvere spitsen van FUT12, echte bazen:
[ afbeelding ]
inb4 thema![]()
![]()
En toen kwamen ook direct de verdedigers vorig jaar.quote:
Ma/Di Verdedigers
Wo/Do Middenvelders
Vr/Za Aanvallers
Zondag allesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen N'Gogquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef ThadCastle het volgende:
FUT 11
Mijn zilvere spitsen van FUT12, echte bazen:
[ afbeelding ]
inb4 thema![]()
Beste Silver ST in FUT 12 imoHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Je zou toch denken dat het door die triple link tussen Maicosuel en die CDM wel makkelijk wordt, maar non.
Ik ben douchen. Als ik terugkom, eis ik een puike 3-5-2 met het trio van het team dat ik net postte.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja nooit mee gespeeld, toen was ik pas de laatste maanden met silvers bezig. FUT 13 heel veel en dit jaar echt nog amper. Heb ook al een tijd niet gespeeld, maar wil nog wel zowat elke zilver proberen..quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen N'Gog![]()
Beste Silver ST in FUT 12 imo![]()
![]()
quote:
Bruno Cesar
Kan zelfs een tegenstander laten ragequiten zonder te scoren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 08-01-2014 om 21:36:57De West Ham-fans zingen op bezoek bij Manchester City: "You're nothing special, we lose every week." #pijnlijk #manwes reageer retweet
![]()
![]()
Zorg nou maar eerst dat jouw team in FIFA mag komen.quote:
Oorlog jonguh!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zorg nou maar eerst dat jouw team in FIFA mag komen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Wat een zieke goal van City nog even
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kom sprinten dan ah bezem!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Krasic niet in FUT terwijl die gewoon in Frankrijk speelt dit seizoen![]()
Net als Estigarribia, speelt gewoon bij Chievo.![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ben ik een slecht mens als ik hierom moet lachen?
ONZ / Mijn ode aan kanker
Echt een heeeeeel oud topic, maar hij werd gisteren ofzo ergens weer gepost
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Ananidze, kutteams.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:36 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Kondogbiaquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef DutchSL het volgende:
Krasic niet in FUT terwijl die gewoon in Frankrijk speelt dit seizoen![]()
Net als Estigarribia, speelt gewoon bij Chievo.en Pena van Club Leon: http://www.sofifa.com/en/14w/p/148820-carlos-pena
![]()
Hala Madrid !
Hala Madrid !
quote:Mijn vriendin was voorheen dik maar nu is ze slanker.
Dit alles heb ik te danken aan kanker.
Ze eet door een buisje, en hoeft niet naar de kapper
Velen laten een traan, maar ik vind het geen afknapper.![]()
![]()
quote:Mijn vriend hield niet van veel haar,
dus enkel geschoren kwam ik klaar.
Kanker werkte goed in dit verhaal,
nu ben ik overal, zonder te scheren kaal.![]()
![]()
![]()
Hala Madrid !
Sentimentele gevoel uit FUT 12, Cuntquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom is iedereen ineens kutteams aan het posten?Hala Madrid !
Boeit me geen ene flikkerquote:
Lindgren, Udinese heeft nog een midget-braziliaanse-cdm he, Jadson. Misschien kun je daar nog wat mee. Evt met hem en Allan naar de speeltuin?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tranen over mn wangenquote:Tante Bettie hadden we nooit echt gemogen,
Haar longkanker hebben we dan ook voorgelogen.
Bang als ze was, maakte ze er zelf een einde aan.
Toen ze dat deed waren we wel een beetje aangedaan.
We kregen spijt en hadden een familiegesprek.
Op haar graf gooiden we geen bloemen, maar zware shag.![]()
![]()
![]()
Thanks. Even kijken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Boeit me geen ene flikker
Lindgren, Udinese heeft nog een midget-braziliaanse-cdm he, Jadson. Misschien kun je daar nog wat mee. Evt met hem en Allan naar de speeltuin?
Is het iemand trouwens opgevallen dat de autoselect pure aids is op dit spel? Vaak genoeg selecteert ie altijd de verkeerde spelers waardoor een aanval op defensieve actie totaal mislukt![]()
![]()
Spelen met autoselectquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:51 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is het iemand trouwens opgevallen dat de autoselect pure aids is op dit spel? Vaak genoeg selecteert ie altijd de verkeerde spelers waardoor een aanval op defensieve actie totaal mislukt!
Hala Madrid !
Ik denk dat ik deze maak totdat de prijs van Uche wat gedaald is.
Dan zou ik gewoon een andere LCDM kiezen ofzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik deze maak totdat de prijs van Uche wat gedaald is.
[ afbeelding ]![]()
4 inmiddels op PS3.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Maver24 het volgende:
op de xbox nog altijd geen IF Uche gezien.Ja, maakt niet zoveel uit wie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon een andere LCDM kiezen ofzo.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik kon een Saucedo kopen voor 64k toen het team net in de packs zat, ik dacht die zakt nog wel.
Nu de goedkoopste BIN 125k en er loopt een open bid waar 101k op geboden is. Faal
edit. en IF Aguilar 140k, laat maar zitten die Mexicanos![]()
![]()
Wat een prijzen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik kon een Saucedo kopen voor 64k toen het team net in de packs zat, ik dacht die zakt nog wel.
Nu de goedkoopste BIN 125k en er loopt een open bid waar 101k op geboden is. Faal
Voor een keeper..
![]()
Koop sowieso niet de NIF Saucedo want die is echt slechtquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
Paar keer tegen gespeeld, telkens verschrikkelijk goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Koop sowieso niet de NIF Saucedo want die is echt slecht![]()
Zie het nu pasquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een RM met sniper.. hij zat een aantal weken terug ook in het TOTW.had hem al voor 350 BIN op de markt gegooid
![]()
Ik zie een patroon.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een RM met sniper.. hij zat een aantal weken terug ook in het TOTW.
De spelers die IF zijn geweest komen voortaan in packs met een Chem kaartje?
Eerder al Damjanovic?![]()
Precies wat ik dacht ja..vaag.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zie een patroon.
Eerder al Damjanovic?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet allemaal.. misschien zaten die 2 wel in hetzelfde TOTW.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zie een patroon.
Eerder al Damjanovic?![]()
Nope, Damjanovic in TOTW 11 en die Pool in TOTW 14.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet allemaal.. misschien zaten die 2 wel in hetzelfde TOTW.![]()
Nog maar 8 Estrada's over, van de 70 ofzo. Het gros is voor 2.5k gegaan. Toch nog een prima winst gepakt in een periode waarin ik eigenlijk geen tijd had om te traden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik denk dat EA het maar bij een paar spelers is 'vergeten'quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:17 schreef DutchSL het volgende:
Nog een pakje geopend
[ afbeelding ]
Koren zat in het TOTW een paar uur geledenmaar geen chem style
![]()
![]()
quote:Adam Maher en Joshua Brenet hebben de eerste officiële waarschuwing van 2014 al te pakken. Tijdens het trainingskamp op Gran Canaria zwommen de twee in het surfersgebied.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Labyad naar Vitesse
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ [url=http://puu.sh/6eg6b.pnghttp://puu.sh/6eg6b.png]afbeelding[/url] ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maak er dan meteen Labyrat vanquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze houden duidelijk de stijl van de moederclub aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vitesse..
25 aanvallende middenvelders en Van der Struijk in de verdedigingSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
beetje weinig spitsen welquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze houden duidelijk de stijl van de moederclub aan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
prima verdediging staat erquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vitesse..
25 aanvallende middenvelders en Van der Struijk in de verdediging
Van Aanholt-Jan arie-Guram-Kindsoldaat
Salcido?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:35 schreef DutchSL het volgende:
Na Aissatti en Reis nu Labyrat, nog andere PSV outcasts die ze kunnen halen ?![]()
Haha ja. Komt goed in de zomerquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze houden duidelijk de stijl van de moederclub aan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wolf of wall street was mooi... heel anders dan verwacht en echt een overload aan tieten en drugs maar wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chikhaoui heb ik dit jaar nog niet geprobeerd. Even een team fixen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
![]()
Wolf of wall street was mooi... heel anders dan verwacht en echt een overload aan tieten en drugs maar wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets met Vonlanthenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
Chikhaoui heb ik dit jaar nog niet geprobeerd. Even een team fixen.![]()
![]()
Als spelers compleet tegen de wens van de club in weggaan zijn het outcasts ja? (op Aissati na)quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:35 schreef DutchSL het volgende:
Na Aissatti en Reis nu Labyrat, nog andere PSV outcasts die ze kunnen halen ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:40 schreef psychedelicate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vitesse..
25 aanvallende middenvelders en Van der Struijk in de verdediging
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ze hebben wel wat meer dingen uitgevreten dan alleen zomaar weg gaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als spelers compleet tegen de wens van de club in weggaan zijn het outcasts ja? (op Aissati na)
Reis is door PSV geholpen door diepe zwarte dalen, waarschijnlijk heeft PSV zelfs zijn leven gered.
Achter de rug van de club om kwam hij niet opdagen bij de dure arts die PSV betaalde tijdens zijn blessures, ging hij met drank achter het stuur op, cocaine etc etc. De verhalen zijn wel bekend. En plots tekende hij bij Vitesse vanuit het niets. Naaistreek.
Labyrat had een contract, wilde hier onder uit, forceerde een vertrek, beledigde op twitter Brands (goed, het is ook een kut mongool, maar toch) en PSV supporters en ook in Lissabon kotsen ze hem inmiddels al volledig uit.
Leandro had een contract bij PSV en plots tekende hij in Portugal. PSV heeft er nooit geld voor gekregen, bizar.![]()
The fuck doen die verdedigers, though. Je weet toch dat hij naar binnen blijft trekken om zo met zijn linkerpoot af te maken.![]()
Maar PSV wilde die jongens gewoon behouden. Bij outcasts denk ik toch meer aan gasten die weg moesten, niet die zelf de club in de steek lieten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat meer dingen uitgevreten dan alleen zomaar weg gaan.
Reis is door PSV geholpen door diepe zwarte dalen, waarschijnlijk heeft PSV zelfs zijn leven gered.
Achter de rug van de club om kwam hij niet opdagen bij de dure arts die PSV betaalde tijdens zijn blessures, ging hij met drank achter het stuur op, cocaine etc etc. De verhalen zijn wel bekend. En plots tekende hij bij Vitesse vanuit het niets. Naaistreek.
Labyrat had een contract, wilde hier onder uit, forceerde een vertrek, beledigde op twitter Brands (goed, het is ook een kut mongool, maar toch) en PSV supporters en ook in Lissabon kotsen ze hem inmiddels al volledig uit.
Leandro had een contract bij PSV en plots tekende hij in Portugal. PSV heeft er nooit geld voor gekregen, bizar.
Verhalen mbt die spelers ken ik uiteraard wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed dat Messi terug is. Hopelijk trekt hij deze lijn ook door
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoop het nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:52 schreef Tim86 het volgende:
Goed dat Messi terug is. Hopelijk trekt hij deze lijn ook door![]()
Ok, misschien het verkeerde woord.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar PSV wilde die jongens gewoon behouden. Bij outcasts denk ik toch meer aan gasten die weg moesten, niet die zelf de club in de steek lieten.
Verhalen mbt die spelers ken ik uiteraard wel
Weet echter geen beter woord die de lading dekt![]()
![]()
t.hanksquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik ook wel benieuwd naar![]()
bohhhh Dionne is tafeldame bij DWDD![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
*pakt popcorn en gaat naar voetbalzone voor de messi is terug en beter dan ronaldo discussie*
Legends zijn al flink gezakt. Verwacht met het toty nog een verdere daling. Suker kost nog maar 500k![]()
Ligt het aan mij of wordt in deze fifa reeks de scheid ontiegelijk vaak geraakt..?
scheids loopt vaak in de weg met uitverdedigen en krijgt vaak een bal tegen zich aan,
zonet ook in 1 van de laatste minuten wil ik de bal naar voren rossen, bal komt tegen scheids aan..
komt bij hun spits aan, 1 op 1 op keeper, goal, weg 3 puntjes..
![]()
Heb er echt nagenoeg nooit last van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:22 schreef Downstar het volgende:
Ligt het aan mij of wordt in deze fifa reeks de scheid ontiegelijk vaak geraakt..?
scheids loopt vaak in de weg met uitverdedigen en krijgt vaak een bal tegen zich aan,
zonet ook in 1 van de laatste minuten wil ik de bal naar voren rossen, bal komt tegen scheids aan..
komt bij hun spits aan, 1 op 1 op keeper, goal, weg 3 puntjes..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik heb het nu al tig keer gehad, ook vaak wanneer je een steekbal wil gevenquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb er echt nagenoeg nooit last van.
vanaf net voor de middelijn op 1 van je buiten spelers ofzo.. als je hem dan diagonaal steekt
komt net die kutscheids over de middenstip rennen waar door de bal afketst..![]()
stiekem jaloers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
stiekem jaloers.
Nee, echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het van het begin af aan al lame.
Ik heb er ook echt niets mee gewoon.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, echt niet.Ik vond het van het begin af aan al lame.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, echt niet.Ik vond het van het begin af aan al lame.
![]()
Mwah lijkt me best tof om bijvoorbeeld met Bergkamp te kunnen spelen, is dan ook de enige
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dan prefereer ik tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:40 schreef Kamikazie het volgende:
Die reacties op facebook bij dit plaatje van voetbalzone
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DICKRIDERSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Godverdomme, geef die mensen toch een nekschot zou Gordon zeggenquote:![]()
![]()
Heee Iwan alles goed Gquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:47 schreef BDIL het volgende:
Avond heren![]()
Lekker TOTW zo te zienGriezmann
Rakitic
Wanneer krijg ik m'n 25k terug![]()
![]()
![]()
Ik moet dan altijd aan dit denken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb dit in het echt ook weleens gehad.Prachtig awkward.
Geeft hem wel een hand, maar gunt hem verder geen blik.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan dit denken.
[ afbeelding ]
Geeft hem wel een hand, maar gunt hem verder geen blik.
Tatta's be like, wannneer krijg ik mn 25k terug?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:49 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heee Iwan alles goed G
Wanneer krijg ik m'n 25k terug![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tatta's be like, wannneer krijg ik mn 25k terug?![]()
![]()
Die bij 0:13 is toch wel het leukstequote:Op donderdag 9 januari 2014 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
En die vent die met z'n knokkels over zijn wang begint te wrijven
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tatta's be like, wannneer krijg ik mn 25k terug?![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:51 schreef n0ir het volgende:
me friendin eheft nieuwe tattoo
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachenquote:![]()
![]()
Ik ookquote:kom hem net tegen op Fener forum.
Denken dat dit echt isquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha ik kan zo genieten van dit soort dingenquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is deel 1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denken dat ik denk dat dit echt isquote:
Ik kom ook altijd Onazi tegen met maestro en Flanagan met anchor. Die zullen dat dus als standaard chem style hebben als je ze in een pack krijgt.![]()
Tot nu toe heb ik alleen bij spelers die non-shiny zijn gezien dat ze een chem style hebben als ze uit een pack worden gehaald.. ik zie nu wel vaak een Okazaki met powerhouse op de markt en hij is wel shiny.![]()
Ik twijfelde om deze te huren maar dacht dat het zo'n B-film zou zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ouderwets genietenNiet verwacht dat het zo'n vette film zou zijn. Ook met Vinnie Jones
50 cent heeft ook een rol, maar das gelukkig minimaal
![]()
Vaak is het hoe meer bekende hoe slechter de film
THADJEEE ouwe baas, hoe is het ermee?quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
In het weekend maar fifa aanslingeren![]()
Was er ook wel een beetje angstig voor inderdaad. Maar het is minder cheesy dan bijvoorbeeld de laatste Rambo. Wel wat oneliners enzo, maar dat hoort er ook een beetje bij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik twijfelde om deze te huren maar dacht dat het zo'n B-film zou zijn![]()
Vaak is het hoe meer bekende hoe slechter de film![]()
Geweldig. Met jou?quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
THADJEEE ouwe baas, hoe is het ermee?![]()
Ben klaar manquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
MooiNog een tentamen deze week zeker?
Nog best veel gehaald ook
Terwijl ik het eerste halfjaar echt bedroevend weinig heb gedaan.![]()
Beter Peter, ik vrijdag nog 1.. niet zo'n zin in. Geen oefententamens en het 'vak' was echt slecht geregeld.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben klaar man
Nog best veel gehaald ook
Terwijl ik het eerste halfjaar echt bedroevend weinig heb gedaan.![]()
Ja ach gewoon ff binnentikken ouwe pik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beter Peter, ik vrijdag nog 1.. niet zo'n zin in. Geen oefententamens en het 'vak' was echt slecht geregeld.![]()
Geen TOTS DamjanovicHij is naar de Chinese league.
Hala Madrid !
Mogguh
Ik speel eens op de vroege morgen en moet tegen Kevin uit Leiden.
SV 1922 clubnaam, KEFJ
Niet die van hier denk ik? Was iemand met Auba die lange ballen vanaf de aftrap deed![]()
Al was hij best goed..won uiteindelijk vlak voor tijd met 3-2..was nog finale gold cup ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht dat die dude weiser wasquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:22 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh
Ik speel eens op de vroege morgen en moet tegen Kevin uit Leiden.
SV 1922 clubnaam, KEFJ
Niet die van hier denk ik? Was iemand met Auba die lange ballen vanaf de aftrap deed![]()
Al was hij best goed..won uiteindelijk vlak voor tijd met 3-2..was nog finale gold cup ook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beetje vroeg voor woordgrappenquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dude weiser was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sorryquote:![]()
Het is zoiezo overal te vroeg voor. Mijn maag heeft zich al vijf keer omgedraaid in een kwartier.Ik blijf op en neer lopen naar het toilet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
*sowiesoquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry![]()
Het is zoiezo overal te vroeg voor. Mijn maag heeft zich al vijf keer omgedraaid in een kwartier.Ik blijf op en neer lopen naar het toilet
Nooit te vroeg om te leren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan zijn. Als dit zo doorgaat ben ik over 2 uur weer thuis en kruip ik terug mijn bed inquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
*sowieso
Nooit te vroeg om te leren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Begrijpelijk ja. Zo'n naar gevoel altijd..en je voelt je ook zo machteloosquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan zijn. Als dit zo doorgaat ben ik over 2 uur weer thuis en kruip ik terug mijn bed in
Beterschap, tijger.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks. Maar nu de hamvraag: wat doe jij hier zo vroeg op de ochtend?quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja. Zo'n naar gevoel altijd..en je voelt je ook zo machteloos
Beterschap, tijger.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Studeren nuquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks. Maar nu de hamvraag: wat doe jij hier zo vroeg op de ochtend?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
economische dingen waar ik straks geen fuck meer mee ga doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En wat studeer je dan zoal?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welk vak? Ik snap het hoor. Ik dacht tot mijn 28e ook dat ik nog profvoetballer ging wordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
economische dingen waar ik straks geen fuck meer mee ga doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ecoñometriequote:Op donderdag 9 januari 2014 07:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Welk vak? Ik snap het hoor. Ik dacht tot mijn 28e ook dat ik nog profvoetballer ging wordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Lekker man, beetje rekenen met economische modellen, en dat zo vroeg op de ochtendquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morning boysHad de wekker al een lel gegeven en was bijna weer in dromenland toen ik me realiseerde dat ik zo een belangrijk gesprek heb
toch maar ff opgestaan
![]()
Touchéquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Lekker man, beetje rekenen met economische modellen, en dat zo vroeg op de ochtend
Panisch kutvak is het. En dan verwachten ze nog dat ik die ellende straks voor mijn scriptie ook ga gebruiken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
O ja, helemaal vergeten. Jij hebt zometeen natuurlijk dat gesprek bij de psychiater. Succesquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:51 schreef Zhano het volgende:
Morning boysHad de wekker al een lel gegeven en was bijna weer in dromenland toen ik me realiseerde dat ik zo een belangrijk gesprek heb
toch maar ff opgestaan
Ik was niet slecht in al die wiskundige shit, maar ik vond het ook gewoon niet leuk. Direct een andere richting gekozen toen ik de kans daarvoor hadquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Touché
Panisch kutvak is het. En dan verwachten ze nog dat ik die ellende straks voor mijn scriptie ook ga gebruiken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pelle~!!quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een stoel bij het Leger des Heils ophalen, om die vervolgens heel theatraal aan paar keer tegen de muur te gooienquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb alleen het begin nog maar gezien en toen kreeg ik spontaan een erectie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een stoel bij het Leger des Heils ophalen, om die vervolgens heel theatraal aan paar keer tegen de muur te gooienRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hitzlsperger spottedquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb alleen het begin nog maar gezien en toen kreeg ik spontaan een erectie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Héquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja, helemaal vergeten. Jij hebt zometeen natuurlijk dat gesprek bij de psychiater. Succes
[..]
Ik was niet slecht in al die wiskundige shit, maar ik vond het ook gewoon niet leuk. Direct een andere richting gekozen toen ik de kans daarvoor had![]()
![]()
Ik wilde dealtjes gaan proberen te vinden die tijdens het onderhoud aflopen, maar kan niks vinden. Bah.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
EA servers weer down?
Oja ging om 10 uurvergeten te bieden.
Mijn beste deal is een IF Krul met handschoen voor 7k ofzo
En waarschijnlijk is zelfs dat overboden.![]()
M'Baye
Niang
Milan • Senegal naar Montpelier
---
month player to from m¤
Jan 14 Jose Sosa Atletico Madrid Metalist Kharkiv![]()
Ja ik zag je bericht, ging kijken en ik zag alles op Completing....quote:
en toen editte jeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik zag je bericht, ging kijken en ik zag alles op Completing....
en toen editte je
Zoals verwacht, alles overboden behalve wat 75 rated spelers voor 250en Reina met handschoen voor 700.
![]()
Een paar IF Enyeama's voor 10k. Maar ik was die maintenance eigenlijk ook vergeten, dus heb er ook niet speciaal op gezochtquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:26 schreef DutchSL het volgende:
Zoals verwacht, alles overboden behalve wat 75 rated spelers voor 250en Reina met handschoen voor 700.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Billieboii Trapz
Nice,.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:37 schreef poker4lifee het volgende:
Aantal reacties: 9
Voorlopige positie: 9
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
echt kut hoe snel je je eigenlijk al op die kamer sites moet aanmelden om kans te hebbenquote:Gewoon jaren voordat je het van plan bent eigenlijk
moo ide lul dus nu
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Loop binnen bij een studentenvereniging (en dan niet de grote die elk jaar een ledenstop hebben, maar de iets kleinere) en vraag hoe het bij hen zit met kamers, of mail ze ergens in de vakantie of er nog kamers vrij komen. De meeste leden willen namelijk het liefst iemand via via in huis hebben. Zo hebben wij het ook altijd gedaan, iemand die lid is van dezelfde vereniging heeft gewoon voorrang.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt kut hoe snel je je eigenlijk al op die kamer sites moet aanmelden om kans te hebbenGewoon jaren voordat je het van plan bent eigenlijk
moo ide lul dus nu
![]()
Waar ga je op kamers dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt kut hoe snel je je eigenlijk al op die kamer sites moet aanmelden om kans te hebbenGewoon jaren voordat je het van plan bent eigenlijk
moo ide lul dus nu
yeah true thx maar niet echt geinteresseerd in zoiets, liever een eigne studio. #echtefokkerquote:
zou idd wel veel makkelijker kunnen via zo'n maniereigen stadquote:liefst hierin http://www.hetstrijkijzer.nl/
maar zal nog wel meer dan een jaar gaa nduren voor ik kans maaksowieso geen haast
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Den Haag.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah true thx maar niet echt geinteresseerd in zoiets, liever een eigne studio. #echtefokker
zou idd wel veel makkelijker kunnen via zo'n manier
[..]
eigen stadliefst hierin http://www.hetstrijkijzer.nl/
[ afbeelding ]
Kan je niet gewoon achter het Holland Spoor gaan wonenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Begin van deze Fifa een paar White's en McClean's gekocht, zijn nu al minstens 3K per stuk waard
NICE!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:10 schreef el-blanchito het volgende:
Begin van deze Fifa een paar White's en McClean's gekocht, zijn nu al minstens 3K per stuk waard
Mijn MCGeadys zijn ook sexy aan het stijgenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weet iemand hoe je een Site als bron juist vermeldt binnen je tekst? Dus niet in je referenties maar aan het eind van een zin?
rond de 500 volgens mijquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:12 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Voor hoeveel gingen de bronzes vorig jaar ongeveer?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon de hele URL met datum en dergelijke toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:13 schreef el-blanchito het volgende:
Weet iemand hoe je een Site als bron juist vermeldt binnen je tekst? Dus niet in je referenties maar aan het eind van een zin?
bijv:
1 http://forum.fok.nl/topic/2062532/6/50 (09-01-2014) Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
yes secquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:13 schreef el-blanchito het volgende:
Weet iemand hoe je een Site als bron juist vermeldt binnen je tekst? Dus niet in je referenties maar aan het eind van een zin?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zou die Evans ook nog een beetje stijgen dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Noord-Ieren gingen voor nog meer. Ik heb nu 63 Ieren en 20 Noord-Ieren in mijn club.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Internet location with unknown author and date in textquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:13 schreef el-blanchito het volgende:
“Cases have been reported where treatment with acupuncture resulted in reduction of depressive
symptoms in dogs (“Depression in dogs”, 2004).”
zo dus als dat bv de naam van het artikel is
en als je naam van schrijver hebt:
Internet location with author and date in text
“Using advanced techniques, researchers examined brain activity in 20 taxi drivers (Mitchell,
2008).”'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als het niet lukt en je wil toch via een vereniging, doe dan Pallas Athene, daar zat ik nml bijquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah true thx maar niet echt geinteresseerd in zoiets, liever een eigne studio. #echtefokker
zou idd wel veel makkelijker kunnen via zo'n manier
[..]
eigen stadliefst hierin http://www.hetstrijkijzer.nl/
maar zal nog wel meer dan een jaar gaa nduren voor ik kans maaksowieso geen haast
[ afbeelding ]![]()
![]()
hele url pas in referentielijstquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon de hele URL met datum en dergelijke toch?
bijv:
[ code verwijderd ]quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:21 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Als het niet lukt en je wil toch via een vereniging, doe dan Pallas Athene, daar zat ik nml bij
Geen idee.. er zijn weinig goede Noord-Ieren.. ik kan alleen McGinn en Davis bedenken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou die Evans ook nog een beetje stijgen dan?![]()
Waarom kan ik Ansaldi niet vinden?
Stond nog op silver.
[ Bericht 36% gewijzigd door MrvanTrapZ op 09-01-2014 13:56:35 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik denk dat PSV Cisse voor 6 miljoen overneemt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sissequote:Op donderdag 9 januari 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik denk dat PSV Cisse voor 6 miljoen overneemt.![]()
![]()
Als jij dit al zegt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik durf er niet op te klikken.
Arfa, Neymar, Reus, Iniesta, Zlatan, De Bruyne, Eriksen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gouden spelers waar jullie echt tevreden over zijn? Ben op zoek naar een nieuw team.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe groot is de kans dat Robben in het TOTY komt, heel klein zeker? zijn IF is al flink gezakt naar 900k, paar weken geleden nog 1,2m
Forum Opties Forumhop: Hop naar: