SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: groepsfoto eerste editie FOK! FUT meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 08-01-2014 21:41:47 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Reemi
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Linksboven in grote letters.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:29 schreef el-blanchito het volgende:
Die OP-foto is gemaakt in de Chico's in Arnhem he?
Kut TT en OP aanpassenquote:
Lekkere döner altijd daar, en die bussen knoflooksausquote:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
TR gedaan.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik speelde net tegen iemand met de teamnaam YouAreOnYoutube hoop dat hij deze wedstrijd ook even upload
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Negredo hattrickjeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vooral met El Ahmadiquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:51 schreef Freire het volgende:
[..]
Daar zal je vast een hoop punten mee stelen
hi ha ho
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
weinig Nederlandersquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenteam
inb4 orgineel blabla
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vanaf linksback en rechtsback kunnen ze die negers mooi een beetje de goede kant op sturenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
racistquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is dan ook het enige goede aan hemquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wakaso is nu linkshalf met zieke physical stats
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Big Sam![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik schud een partij orginele teams uit mijn mouw , niet normaal.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja in fifa 13 zat hij als CDM bij Villareal ergens reserve, die physical stats inderdaadquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wakaso is nu linkshalf met zieke physical stats![]()
![]()
![]()
Voor de draad ermeequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik schud een partij orginele teams uit mijn mouw , niet normaal.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Toen FUT nog echt leuk was.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
Wakaso zat in mijn beste team ooit
Sorry Zhano, ik post hem nog een keer
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nee ik zie het nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen de keeper is geen neger. See what I did there
Nvm![]()
![]()
![]()
Kutkeeperquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)chutterTristan.dhtml
Wat een nieuwswaarde, een account met 0 tweets en 0 volgers.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig van over geblevenDie RB kan ik niet terug vinden, ook enige die ik niet bij naam ken.
![]()
Russell, vorig jaar had die 30 pace ofzo verloren en dit jaar niet meer in het spelquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weinig van over geblevenDie RB kan ik niet terug vinden, ook enige die ik niet bij naam ken.
![]()
ging in de min pace dus virtueel overledenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Russell, vorig jaar had die 30 pace ofzo verloren en dit jaar niet meer in het spel![]()
OH, had ik het dus nog wel goed ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Russell, vorig jaar had die 30 pace ofzo verloren en dit jaar niet meer in het spel![]()
![]()
Dries Mertens is gewoon kenser duur
Eerste dag wel, maar had op discard value gehoopt
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: