SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: groepsfoto eerste editie FOK! FUT meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 08-01-2014 21:41:47 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Reemi
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Linksboven in grote letters.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:29 schreef el-blanchito het volgende:
Die OP-foto is gemaakt in de Chico's in Arnhem he?
Kut TT en OP aanpassenquote:
Lekkere döner altijd daar, en die bussen knoflooksausquote:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
TR gedaan.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik speelde net tegen iemand met de teamnaam YouAreOnYoutube hoop dat hij deze wedstrijd ook even upload
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Negredo hattrickjeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vooral met El Ahmadiquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:51 schreef Freire het volgende:
[..]
Daar zal je vast een hoop punten mee stelen
hi ha ho
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
weinig Nederlandersquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenteam
inb4 orgineel blabla
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: