dat ben ik alquote:
stijn doet een beetje vreemdquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie is 15, Stijn of Tjacka?
Mij lijkt Stijn, aangezien hij vaak als een kleuter gedraagt.
?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
ezell had ik jou al verteld over die ene?
Voel een anti-sociale periode aankomen... Zal ook wel als ik geen zin heb in huisgenoten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Ezell, wat is er aan de hand op deze inmiddels donkere dag?
stijn wil een zwerversbestaan leidenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stijn doet een beetje vreemd
hij zegt telkens dat deze sc dicht gaat
misschien heeft hij de grap voor fopje wel ingefluisterd
betekent dat dat je meer op fok bent?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
?
[..]
Voel een anti-sociale periode aankomen... Zal ook wel als ik geen zin heb in huisgenoten.
wotquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn superhelden naam is Love Sausage.
[ afbeelding ]
Geen idee. Verschilt per bui.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
betekent dat dat je meer op fok bent?
nopequote:
praat niet te veel over stijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
stijn wil een zwerversbestaan leiden
zullen we hem daartoe stimuleren?
dan gaat t beter met deze sc en fok
ik ga je straks aanspreken op fb chat, zit maar alvast klaarquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Verschilt per bui.
[..]
nope
Graag gedaan.quote:
Is een Russische superheld.quote:
dat heb ik gemerkt tot nu toe inderdaadquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
praat niet te veel over stijn
want dan gaat hij weer huiliehuilie doen
Hahahahahquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Kaneel is liefde.
[..]
Is een Russische superheld.
Suck on the sausage of love
zie dmquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat heb ik gemerkt tot nu toe inderdaad
zullen we hem een andere naam geven?
zodat we gerust over hem kunnen praten
ik mis je namelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Verschilt per bui.
[..]
nope
Enkel omdat je er geen zin in hebt of ook werk/stresstechnischquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voel een anti-sociale periode aankomen... Zal ook wel als ik geen zin heb in huisgenoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |