Zat ik ook te bedenken. Volgens mij kun je beter met haar, dan met die dochter.quote:
Ze is de dochter van mijn baas... En ze heeft een leefstijl die mij niet pastquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:08 schreef awiebo het volgende:
je hebt het over zus en zo. zij dit ik dat...
Je vind haar leuk of niet dan? ondanks dat? what's the problem?
De baas is getrouwdquote:
Mensen zeiden vaak dat ik rastafiguur was (Blowen deed ik als een gek ben nu 1 jaar gestopt)quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:11 schreef Seikcid het volgende:
Ze is 16. Toen ik 16 was noemden mensen mij een skater. Niet erg verrassend want ik reed vaak op een skateboard.
En toen werd ik 17.
Das waar. Dank je voor adviesquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ach je leeft maar 1x.
het mag vanaf 16.
Of het verstandig is, is een tweede.
Ik bedoel als het puur voor het goeie gevoel is en je verder niet al denkt dat je voor altijd samen zult zijn.. go for it.
Maar als zij wel het type is "love is forever", denk er dan nog maar eens goed over na.
Ze zet haar niet aan de man.. Maar ze vind het wel leuk voor ons en het is van onze kant gekomenquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:18 schreef Vibromass het volgende:
Lijkt me op zich geen slecht idee. En misschien kan je haar genezen van haar gothic aandoening.
Wel verdacht dat de moeder haar klaarblijkelijk graag aan de man zet. Hopelijk duidt dat niet op verborgen gebreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |