HEHEHEHEHEquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet dan hehOok niet echt wat ik verwacht had bij de vraag wat ik zou doen voor 50 euro in max 5 min tijd
Klacht gemaakt bij NSA.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:47 schreef Chocolatebear het volgende:
als ik mij verveel ga ik dress up spelen
[ afbeelding ]
hier ben ik een Egyptische rebel
Je lijkt op een hybride van een neger en een ninja turtel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je lijkt op een hybride van een neger en een ninja turtel.
Aardig accuraat dus.
Met mes op internetfora staanquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw chimeid? Nice.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Cadeautje voor jullie
quote:
kan allemaal jaquote:
Ben hier zo hard om kapot gegaan de eerste keer dat ik hem zagquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fopje pls.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben hier zo hard om kapot gegaan de eerste keer dat ik hem zag![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:44 schreef Modus het volgende:
[..].
Tevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHA, shit manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
![]()
hardop
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: