is dat zo grappig?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hahahaha jhali heeft een bek hahahah
waarom zie ik je posten?quote:
Dan was ik te fanatiek met lezen. Excusesquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zei ik ook sukkel
ik zei niet: ik sliep OM 5 uur
ik zei: ik slaap normaal 5 uur
NIET OM
ik zeg groep 1, hij is te domquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:50 schreef supersof het volgende:
lmi moet terug naar groep 5 waar je begrijpend lezen leert
ja heel grappigquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
is dat zo grappig?
[..]
waarom zie ik je posten?
Jij bent ook wel een masochisme in hart en nieren om hier te blijven posten hequote:
boksquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zei ik ook sukkel
ik zei niet: ik sliep OM 5 uur
ik zei: ik slaap normaal 5 uur
NIET OM
tegen iedereen zeggen dat je een permban hebt om stoer te doenquote:
Waarom zou ik hier niet blijven posten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een masochisme in hart en nieren om hier te blijven posten he
James is tenminste nog grappig en lief.
jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tegen iedereen zeggen dat je een permban hebt om stoer te doen
terwijl je dat nooit gehad heb
ik ben teleurgesteld in je
en als het stormt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er laatst achter gekomen dat het weer eigenlijk geen donder uitmaakt over hoe lang je doet over een fietstocht. Behalve sneeuw natuurlijk.
Als ik om 10 uur op m'n werk moet zijn vertrek ik om 12 over half 10 altijd, en dan moet ik hard fietsen. En als ik wind mee heb ben ik precies op tijd. En als ik wind tegen heb ook.
Waar zeg ik dat je hier niet zou moeten blijven. Ik stel enkel dat je een masochisme bent door het wel te doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet blijven posten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:50 schreef supersof het volgende:
lmi moet terug naar groep 5 waar je begrijpend lezen leert
Dan ben jij overduidelijk van een aantal zaken niet op de hoogte.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tegen iedereen zeggen dat je een permban hebt om stoer te doen
terwijl je dat nooit gehad heb
ik ben teleurgesteld in je
Laatst ook gehad, wind tegen, ook precies op tijd op werk.quote:
jij bent zo licht dat het niks uit maakt natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatst ook gehad, wind tegen, ook precies op tijd op werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |