Hij haalt de zekerheid in mij naar boven. Dat ik het kan. (En dat is idd zo, als ik mijn rijbewijs heb gehaald.)quote:
Gesproken als een echte expert.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:38 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Hij haalt de zekerheid in mij naar boven. Dat ik het kan. (En dat is idd zo, als ik mijn rijbewijs heb gehaald.)
Je leert pas écht rijden als je je rijbewijs hebt!
dear lordquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:38 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Hij haalt de zekerheid in mij naar boven. Dat ik het kan. (En dat is idd zo, als ik mijn rijbewijs heb gehaald.)
Ik ben blij dat de verkeersveiligheid afhangt van of jij je vriendje naast je hebt zitten in de auto, zodat je je ineens veel zekerder voelt op de weg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:38 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Snap je nu waar we ons zorgen om maken? Jij leert namelijk nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:38 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Van de bijdragen in dit topic heeft ze in ieder geval net zo min iets geleerd als van haar 100 rijlessen. Dat stemt hoopvolquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:41 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Snap je nu waar we ons zorgen om maken? Jij leert namelijk niet
Prima dat je die nuance aanbrengt, maar veel doet het er niet toe... HONDERD rijlessen (and counting...) zegt voldoende schat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:43 schreef Brummetje_ het volgende:
En nogmaals: Ik heb vrijwel NOOIT een ingreep in de rijlessen! (Iemand dacht dat ik continu een ingreep had, las ik net.)
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gesproken als een echte expert.
Ik zeg dus net dat ik wél leer. Maar niet zo snel als sommigen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:41 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Snap je nu waar we ons zorgen om maken? Jij leert namelijk niet
Ben je in die recentste 10 rijlessen betrokken geweest bij een gevaarlijke situatie?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:43 schreef Brummetje_ het volgende:
En nogmaals: Ik heb vrijwel NOOIT een ingreep in de rijlessen! (Iemand dacht dat ik continu een ingreep had, las ik net.)
dat is iets heel anders dan dat een diesel geen 3500rpm kan hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef Deshain het volgende:
[..]
Die dingen worden niet voor niks SlowMotion genoemd...
TS rijdt prima, maar is naief genoeg dat ze haar keer op keer laten zakken om niks. 100 rijlessen gehad. Money makes the world. Ofzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je in die recentste 10 rijlessen betrokken geweest bij een gevaarlijke situatie?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:38 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je nog nodig volgens je instructeur? Hij zal vast een indicatie kunnen geven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:48 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik zeg dus net dat ik wél leer. Maar niet zo snel als sommigen.
Maar ik leer wel degelijk IEDERE les weer bij.
Zo heb ik het checken in de linkerspiegel bij vaart meerderen al onder de knie (iets wat ik vaak niet deed). Plus het sturen gaat flink beter dan vorige lessen. Het kijken werk ik ontzettend aan. (En ik kijk soms beter dan de instructeur!!)
Bijzondere verrichtingen gaan hartstikke goed. Snelweg gaat goed.
Verkeer van rechts voorrang geven (en de straatjes op tijd zien) gaat hartstikke goed.
Enz.
Zo`n persoon ken ik ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:12 schreef Brummetje_ het volgende:
Hier, omdat ik denk dat het met psyche te maken heeft.
Ik ben sinds kort weer begonnen met rijles. Derde rijschool, over de 100 lessen gehad. Ik heb examen gedaan, terwijl ik er helemaal niet klaar voor was. Er is voorheen nooit echt gewerkt aan de 3 dingen hieronder.
Ik loop vast op 3 punten: kijkgedrag, snelheid en sturen. Élke les gaan die 3 wel mis.
Ik begin te denken: Kán ik het wel? Zal ik het ooit leren, de basis, genoeg om examen te kunnen doen en te slagen?
Ik vind lessen op zich best leuk, maar tegen elke les zie ik ontzettend op, heb nooit zin van tevoren. Ook nu niet. Heb zometeen om 14:00 weer les...
Kan iedereen auto leren rijden?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:48 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik zeg dus net dat ik wél leer. Maar niet zo snel als sommigen.
Maar ik leer wel degelijk IEDERE les weer bij.
Zo heb ik het checken in de linkerspiegel bij vaart meerderen al onder de knie (iets wat ik vaak niet deed). Plus het sturen gaat flink beter dan vorige lessen. Het kijken werk ik ontzettend aan. (En ik kijk soms beter dan de instructeur!!)
Bijzondere verrichtingen gaan hartstikke goed. Snelweg gaat goed.
Verkeer van rechts voorrang geven (en de straatjes op tijd zien) gaat hartstikke goed.
Enz.
Dit is al de 3e keer dat ik het vraag en je reageert er niet op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan?
Waarom maak je er een topic over dan?
Als je na 10 lessen nogsteeds moeite hebt met kijken... sja, dan zou ik zeggen "Trek je portomonee maar open"quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:33 schreef Brummetje_ het volgende:
Het is alweer jaren geleden dat ik gelest had en weet echt niet meer hoe het toen ging. Dat kan ik me niet meer voor me halen.
Ik heb nu iig ong 10 lessen gehad.
Dan is het toch ook gewoon onverantwoord om deel te nemen aan het verkeer in een auto? Of je nou je rijbewijs hebt of niet...quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo`n persoon ken ik ook.
Die heeft nu al bijna 3 jaar rijles, al bijna 150 lessen gehad, en die rijd nogsteeds zo onzeker als de pest weg uit de straat.
(En een vriend van me reed 6 maanden na z`n rijbewijs nogsteeds onzeker, en begon te zweten en "OOOH SHIIIT, OOOHHH SHIIT WAT MOET IK DOEN?!?!? " Te schreeuwen toen hij op de snelweg een vrachtwagen moest inhalen..)
Niet indereen kan autorijden.
De een heeft moeite met praktijk maar haalt theorie wel in een keer.
En de andere heeft moeite met theorie (Zoals ik) maar kan in de praktijk aardig autorijden
En wanneer je een bord tegenkomt zit jij aan je hoofd te krabben wat dat ding in godsnaam is?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo`n persoon ken ik ook.
Die heeft nu al bijna 3 jaar rijles, al bijna 150 lessen gehad, en die rijd nogsteeds zo onzeker als de pest weg uit de straat.
(En een vriend van me reed 6 maanden na z`n rijbewijs nogsteeds onzeker, en begon te zweten en "OOOH SHIIIT, OOOHHH SHIIT WAT MOET IK DOEN?!?!? " Te schreeuwen toen hij op de snelweg een vrachtwagen moest inhalen..)
Niet indereen kan autorijden.
De een heeft moeite met praktijk maar haalt theorie wel in een keer.
En de andere heeft moeite met theorie (Zoals ik) maar kan in de praktijk aardig autorijden
We moesten de laatste rijles iemand ophalen die al 40 lessen had gehad, hij liet hem nogal vaak afslaan, en echt op 5 meter van mijn huis liet hij hem 4 keer afslaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Nou ja, het valt allemaal nog wel mee TS. Ik moest tijdens m'n rijles een keer iemand ophalen die al 185 lessen had gehad in een automaat en nog steeds niet kon rijdenM'n instructeur zat er zelf gewoon om te lachen, dat was wel een beetje sneu.
heb jij hem al eens?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
We moesten de laatste rijles iemand ophalen die al 40 lessen had gehad, hij liet hem nogal vaak afslaan, en echt op 5 meter van mijn huis liet hij hem 4 keer afslaan.
Dus ik vroeg " Is dit je eerste rijles ? " Helemaal niet beledigend bedoelt.
Waarop die kerel zei "Nee, al mijn 41 e"
Waarop mijn instructeur toevoegde " HIj doet alleen alsof het zijn eerste is" Ik heb nog nooit zo hard en schaamteloos gelachen als toen.
Als ik een bord tegenkom snap ik wel wat het is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En wanneer je een bord tegenkomt zit jij aan je hoofd te krabben wat dat ding in godsnaam is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |