Ik begrijp de koppigheid ook niet zo goed. Accepteer toch dat je het niet kunt in plaats van stug vol blijven houden dat je wat langzamer leert. Er zijn mensen met een bijzonder laag IQ die hun rijbewijs snel kunnen halen. Het is een vaardigheid, geen lesstof.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Mochten ze haar wel laten slagen uit pure wanhoop omdat ze steeds terug komt: dan zit er geen instructeur meer naast haar die ingrijpt. Kwestie van tijd dus. Het is alleen te hopen dat TS dan het enige verkeersslachtoffer is, en ze niemand anders met zich mee sleept. Jammer dat ze te naïef of te dom is om zich te realiseren waar ze mee bezig is.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik begrijp de koppigheid ook niet zo goed. Accepteer toch dat je het niet kunt in plaats van stug vol blijven houden dat je wat langzamer leert. Er zijn mensen met een bijzonder laag IQ die hun rijbewijs snel kunnen halen. Het is een vaardigheid, geen lesstof.
Duidelijk een product van de politieke correctheid in Nederland waardoor iedereen wordt aangepraat dat ze net zoveel kunnen als ieder ander. Dikke onzin, mensen zijn niet gelijk.
Waarom moet het een label hebben?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:57 schreef Re het volgende:
maar er zit dus een psychische blokkade achter neem ik aan?
niet zozeer label maar er zijn bepaalde aandoeningen die bijvoorbeeld invloed hebben op anticipatiegedragquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom moet het een label hebben?
Waarom staat het anders in R&P?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom moet het een label hebben?
Yeah, maar dan blijf je labellen. Ik ken TS haar posthistory ondertussen een beetje, en er lijkt wel meer aan de hand te zijn. Ik denk niet dat dit specifiek iets met rijden te maken heeft.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:09 schreef Re het volgende:
[..]
niet zozeer label maar er zijn bepaalde aandoeningen die bijvoorbeeld invloed hebben op anticipatiegedrag
da's ook labelen natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, maar dan blijf je labellen. Ik ken TS haar posthistory ondertussen een beetje, en er lijkt wel meer aan de hand te zijn. Ik denk niet dat dit specifiek iets met rijden te maken heeft.
Beetje zoals met de Bradster.
Sure is. We proberen een probleem op te lossen dat zichzelf wil oplossen. En daarin werken we het tegen.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
We doen als samenleving duidelijk teveel dat natuurlijke selectie tegenwerkt.
Oh je hoeft er niets over te zeggen hoor, het feit dat je nog steeds wanhopig aan het proberen bent je rijbewijs te halen terwijl dat een kansloze zaak is zegt al voldoendequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:24 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik woon namelijk niet in de asociale hufterige Randstad, waar alles om geld geld geld draait.
Ik woon in een gebied waar je je fiets nog los kan laten staan zonder slot, zonder dat hij weggepakt word. Waar je je deur per ongeluk wijdopen kan laten staan als je gaat stadten. Waar de mensen nog eerlijk zijn, als je daarom vraagt en je situatie uitlegt.
Ik ben absoluut niet naïef/niet goedgelovig.
En ik stop bij deze ook met die zinloze discussie. (Dus niet met het topic op zich.)
Denk je weleens aan hoe het zal zijn als je je rijbewijs eenmaal hebt? In je eentje rijden, zeg maar...quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Herkenbaar probleem
Bij mij loopt het na ongeveer 75 uur lessen nog steeds vast, blijkbaar omdat ik een chaotische geest heb
Gelukkig merk ik wel dat het vooruit gaat nu, ook al gaat het drie keer zo langzaam als bij de meeste personen.
Ben je van plan je ook daadwerkelijk in je eentje in een auto op de weg te gaan begeven als je het rijbewijs haalt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Herkenbaar probleem
Bij mij loopt het na ongeveer 75 uur lessen nog steeds vast, blijkbaar omdat ik een chaotische geest heb
Gelukkig merk ik wel dat het vooruit gaat nu, ook al gaat het drie keer zo langzaam als bij de meeste personen.
Gelukkig, wat een geruststelling.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:33 schreef Brummetje_ het volgende:
Als ik mijn rijbewijs heb zal ik de eerste tijd zeker niet alleen rijden, maar met mijn vriend - die al 17 jaar z'n rijbewijs heeft - naast me.
Hoe gaat dat helpen dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:33 schreef Brummetje_ het volgende:
Als ik mijn rijbewijs heb zal ik de eerste tijd zeker niet alleen rijden, maar met mijn vriend - die al 17 jaar z'n rijbewijs heeft - naast me.
Kan hij die automaat niet voor je besturen? Waarom moet je het zelf doen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:33 schreef Brummetje_ het volgende:
Ze hoopt dat haar vriend - net zoals haar rijinstructeur - in zal grijpen wanneer ze faalt (en falen zal ze)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |