abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135227965

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaHetKlusKonijn

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | DeZwabber | ferrari_rood | Tombolafan | Takaiki | Rewimo | Oognip | indaha | Mama_mia | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap

oliebeestje.jpgwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpgdinges.jpgBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgwoei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifOnslowicon.jpgnipje2.jpgCat.jpgstupidfok.GIFfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Shabu meet Amersfoort! *O* 11 januari om 13:00 uur *O*

Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
- Rewimo
- Oognip
- Mama_Mia
- Candaasje
- Greys
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 januari 2014 @ 12:29:38 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_135227996
Ik gooi m er nog eens in O-)

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_135228062
Ik moet op mijn werk ook altijd kwartier van te voren aanwezig zijn, s ook onbetaald.
Het is vervelend, maar aan de andere kant kan je nadat kwartier wel gewoon aan de slag zonder dat er (veel) tijd verloren gaat..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_135228085
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:32 schreef roos85 het volgende:
Ik moet op mijn werk ook altijd kwartier van te voren aanwezig zijn, s ook onbetaald.
Het is vervelend, maar aan de andere kant kan je nadat kwartier wel gewoon aan de slag zonder dat er (veel) tijd verloren gaat..
Ja, dat is leuk voor je werk, maar niet voor jou.
pi_135228284
Ik ben er meestal 30-15 minuten van te voren. Dus ik was er toch al geweest. Want wij moeten ook om 9.00 de lijn in. Maar als ik er dan zo vroeg ben kan ik mijn eigen ding doen. Rustig nog wat drinken, pc opstarten/kletsen etc. Nu was dat niet het geval, omdat "de baas" deze tijd inpikte. Als dat dan niet voor alle medewerkers zo gaat, en 3 kwart van de medewerkers het wel gewoon onder werktijd mogen. Dan wil ik het ook gewoon betaald krijgen. Weet iig dat een bepaald gedeelte van de groep van gisterochtend hem gewoon geschreven heeft en doe ik ook gewoon.

Het gaat me echt niet om die 2 euro. Het gaat me om het principe. Alleen naar dat mijn teammanager er dan zo kinderachtig op reageert. Ik weet dat een andere teammanager het wel met me eens is, maar dat is een van mijn beste vrienden dus die kan mij nu niet echt backuppen want dan krijg je weer van oh heb je die twee weer -O-
pi_135228790
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:32 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja, dat is leuk voor je werk, maar niet voor jou.
Ik kan me er niet druk om maken..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_135228907
Ik kan gewoon niet tegen oneerlijkheid. Vind dat iedereen gewoon gelijk behandeld moet worden in dit soort gevallen.

En dat ze niet achteraf moeten komen van het was vrijwillig. Want zo had niemand dat begrepen.
pi_135229094
Op mijn vorige werk was ik ook altijd een half uur eerder, ik vind dat voor mezelf gewoon fijner, rustig opstarten, bakkie koffie of thee, ik ben 's ochtends toch al niet op mijn best, dus dan werkt dat gewoon net wat lekkerder. Ik hou er ook niet van om op mijn werk te komen en gelijk aan de slag te moeten. Alhoewel ik meestal wel ruim voor 9 uur, de tijd dat ik moest beginnen, aan het werk was.

Aan de andere kant ben ik wel zo iemand die wanneer het werk erop zit, direct naar huis gaat. Maar dat vind ik ook niet meer dan normaal als je toch al eerder begint dan je zou moeten. En toch commentaar erop krijgen hè, vaak gehoord hoor, van mijn manager toen. Dat ik altijd direct om half 6 weg was. Maar zelf wel iedere dag pas om 10 over 9 binnen komen en eerst nog een rondje lopen met een bak koffie. :')
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:07:43 #9
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135229192
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:32 schreef roos85 het volgende:
Hier ook zo hoor. Mensen die stipt om 9:30 komen binnenvallen als ze 9:30 horen te beginnen krijgen ook gewoon op hun flikker.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:08:04 #10
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135229203
Oh trouwens :W hoi!
Sporten voor Sophia
pi_135229237
Ik ben er ook altijd al vroeg. Ik ga meestal rond half hier weg en moet ongeveer 5 minuutjes fietsen. Dus ben er meestal wel zo'n 20 minuten te vroeg. Maar dan kan ik lekker rustig opstarten en alles :)

Als ik echter in die tijd iets voor werk moet doen, wil ik er ook voor betaald krijgen. Als ik nu een werkgever had die ook erg veel voor mij deed of soms ook wel wat makkelijker is in bepaalde dingen had ik er anders over gedacht. Maar dat is hier niet het geval en dus gedraag ik mij zoals de werkgever zich gedraagt :)
pi_135229270
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:04 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
^O^
Werewolf
pi_135229291
Waar ik trouwens wel een hekel aan had was dat je pas na een half uur overwerk die overuren kon schrijven. Toen ik er net werkte kwam het heel vaak voor dat ik pas om 10 voor 6 klaar was ofzo. Maar die 20 minuten mocht ik dus niet opschrijven. Maar reken het maar eens uit, op den duur, iedere week 20 minuten per dag is wel ruim anderhalf uur op een week, en verder.

Daar was ik dus snel mee klaar. Vooral omdat men op andere afdelingen (showroom bijvoorbeeld) die tijd wel mochten opschrijven. Vond ik echt oneerlijk, vooral omdat het toen bij ons in het magazijn zo was dat we pas om kwart over vijf de planning voor de volgende dag kregen, en je dat dus nooit binnen een kwartier allemaal klaar kon leggen. Heel gedoe over geweest, uiteindelijk toch ons gelijk gekregen en vanaf toen kregen we de planning uiterlijk om kwart voor vijf.
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:13:14 #14
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135229375
Hier telt het pas per kwartier. Maar herken wat je zegt Kper. Er worden veel minuten gepakt door mijn baas op week basis.
Sporten voor Sophia
pi_135229387
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:29 schreef Ynske het volgende:
Ik gooi m er nog eens in O-)

[ afbeelding ]
Mooie foto, bewerking moet ik wel ff aan wennen hoor ;)

Alhoewel ik daar zelf ook vaak genoeg te ver in doorsla :')
pi_135229450
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:13 schreef Toekito het volgende:
Hier telt het pas per kwartier. Maar herken wat je zegt Kper. Er worden veel minuten gepakt door mijn baas op week basis.
Een keer een kwartiertje maakt mij niks uit, maar structureel iedere dag een kwartier, 20 minuten vind ik niet zo netjes. Zeker niet wanneer je er al eerder bent. En het gewoon aan de planning en werkindeling van andere afdelingen ligt.
pi_135229502
toen ik nog werkte tikte ik wanneer ik binnenkwam.
Werewolf
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:17:52 #18
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135229547
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:15 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Een keer een kwartiertje maakt mij niks uit, maar structureel iedere dag een kwartier, 20 minuten vind ik niet zo netjes. Zeker niet wanneer je er al eerder bent. En het gewoon aan de planning en werkindeling van andere afdelingen ligt.
Nou ja hier zien ze automatisch aan mijn in en uitlog wanneer ik er ben en wanneer ik ga. En per kwartier krijgen we betaald. Onze leidinggevende zetten onze werkelijke roostertijd erin. En als ik dus langer bezig ben moet ik ze mailen, Maar ze rekenen in kwartieren dus....
Sporten voor Sophia
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 januari 2014 @ 13:18:36 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_135229579
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:17 schreef Toekito het volgende:

[..]

Nou ja hier zien ze automatisch aan mijn in en uitlog wanneer ik er ben en wanneer ik ga. En per kwartier krijgen we betaald. Onze leidinggevende zetten onze werkelijke roostertijd erin. En als ik dus langer bezig ben moet ik ze mailen, Maar ze rekenen in kwartieren dus....
Dat is hier ook, alleen wanneer ik vraag om tvt dan is t wel weer per minuten :')
Today is life -

Dale Carnegie
pi_135229580
Oh, en personeelsbijeenkomsten in je eigen tijd, daar kreeg ik op een gegeven moment ook het schurft van. Vooral omdat het altijd saaie info is, dan kan je wel gezellig met je collega's een hapje en een drankje doen terwijl die info wordt meegedeeld, maar interessanter wordt het er echt niet van.

Ook heel irritant was dat ze net deden alsof het verplicht was, dat je alleen met een gegronde reden kon afzeggen :') Oh really, maar wel lekker onbetaald in mijn eigen tijd. En als ik iets voor mezelf doe in de baas zijn tijd krijg ik commentaar. Er werd ook altijd heel belangrijk over gedaan terwijl het eigenlijk geen reet voorstelde. Info die je net zo goed via een mailtje kon krijgen ofzo.
pi_135229588
Dan zal ik wel een zeikerd zijn :P Als het voor iedereen zo was geweest had ik er wss ook minder problemen mee gehad, ik ben er namelijk toch. Maar dan moeten ze niet de rest van de dag mensen onder werktijd eruit plukken die hetzelfde verhaaltje wel betaald te horen krijgen.

Maar goed, ik ga me klaar maken voor werk, zodat ik op tijd ben ;)
pi_135229592
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat is hier ook, alleen wanneer ik vraag om tvt dan is t wel weer per minuten :')
Stel je voor :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 januari 2014 @ 13:19:00 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_135229601
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:13 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Mooie foto, bewerking moet ik wel ff aan wennen hoor ;)

Alhoewel ik daar zelf ook vaak genoeg te ver in doorsla :')
:D

soms is dat wel tof :Y ;)
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 januari 2014 @ 13:19:34 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_135229622
k was de laatste dagen een uur te vroeg aanwezig :')
dan ga ik dus nog koffie doen bij oud collegas
Today is life -

Dale Carnegie
pi_135229639
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh, en personeelsbijeenkomsten in je eigen tijd, daar kreeg ik op een gegeven moment ook het schurft van. Vooral omdat het altijd saaie info is, dan kan je wel gezellig met je collega's een hapje en een drankje doen terwijl die info wordt meegedeeld, maar interessanter wordt het er echt niet van.

Ook heel irritant was dat ze net deden alsof het verplicht was, dat je alleen met een gegronde reden kon afzeggen :') Oh really, maar wel lekker onbetaald in mijn eigen tijd. En als ik iets voor mezelf doe in de baas zijn tijd krijg ik commentaar. Er werd ook altijd heel belangrijk over gedaan terwijl het eigenlijk geen reet voorstelde. Info die je net zo goed via een mailtje kon krijgen ofzo.
Nou, dat was dus precies wat wij gisterochtend hadden. Het was een "verzoek". En het ging helemaal nergens over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')