Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ja, dat is leuk voor je werk, maar niet voor jou.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:32 schreef roos85 het volgende:
Ik moet op mijn werk ook altijd kwartier van te voren aanwezig zijn, s ook onbetaald.
Het is vervelend, maar aan de andere kant kan je nadat kwartier wel gewoon aan de slag zonder dat er (veel) tijd verloren gaat..
Ik kan me er niet druk om maken..quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk voor je werk, maar niet voor jou.
Hier ook zo hoor. Mensen die stipt om 9:30 komen binnenvallen als ze 9:30 horen te beginnen krijgen ook gewoon op hun flikker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:32 schreef roos85 het volgende:
Ik moet op mijn werk ook altijd kwartier van te voren aanwezig zijn, s ook onbetaald.
Het is vervelend, maar aan de andere kant kan je nadat kwartier wel gewoon aan de slag zonder dat er (veel) tijd verloren gaat..
Mooie foto, bewerking moet ik wel ff aan wennen hoorquote:
Een keer een kwartiertje maakt mij niks uit, maar structureel iedere dag een kwartier, 20 minuten vind ik niet zo netjes. Zeker niet wanneer je er al eerder bent. En het gewoon aan de planning en werkindeling van andere afdelingen ligt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:13 schreef Toekito het volgende:
Hier telt het pas per kwartier. Maar herken wat je zegt Kper. Er worden veel minuten gepakt door mijn baas op week basis.
Nou ja hier zien ze automatisch aan mijn in en uitlog wanneer ik er ben en wanneer ik ga. En per kwartier krijgen we betaald. Onze leidinggevende zetten onze werkelijke roostertijd erin. En als ik dus langer bezig ben moet ik ze mailen, Maar ze rekenen in kwartieren dus....quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Een keer een kwartiertje maakt mij niks uit, maar structureel iedere dag een kwartier, 20 minuten vind ik niet zo netjes. Zeker niet wanneer je er al eerder bent. En het gewoon aan de planning en werkindeling van andere afdelingen ligt.
Dat is hier ook, alleen wanneer ik vraag om tvt dan is t wel weer per minutenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja hier zien ze automatisch aan mijn in en uitlog wanneer ik er ben en wanneer ik ga. En per kwartier krijgen we betaald. Onze leidinggevende zetten onze werkelijke roostertijd erin. En als ik dus langer bezig ben moet ik ze mailen, Maar ze rekenen in kwartieren dus....
Stel je voorquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat is hier ook, alleen wanneer ik vraag om tvt dan is t wel weer per minuten
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mooie foto, bewerking moet ik wel ff aan wennen hoor
Alhoewel ik daar zelf ook vaak genoeg te ver in doorsla
Nou, dat was dus precies wat wij gisterochtend hadden. Het was een "verzoek". En het ging helemaal nergens over.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh, en personeelsbijeenkomsten in je eigen tijd, daar kreeg ik op een gegeven moment ook het schurft van. Vooral omdat het altijd saaie info is, dan kan je wel gezellig met je collega's een hapje en een drankje doen terwijl die info wordt meegedeeld, maar interessanter wordt het er echt niet van.
Ook heel irritant was dat ze net deden alsof het verplicht was, dat je alleen met een gegronde reden kon afzeggenOh really, maar wel lekker onbetaald in mijn eigen tijd. En als ik iets voor mezelf doe in de baas zijn tijd krijg ik commentaar. Er werd ook altijd heel belangrijk over gedaan terwijl het eigenlijk geen reet voorstelde. Info die je net zo goed via een mailtje kon krijgen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |