abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135345752
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Serieuze armoede. Ik vraag me af of dat werkt, maar denk wel dat die er aan zit te komen. Israel is helemaal niet zo welvarend als het lijkt, is mijn indruk.
Ik bedoel echte keiharde armoede hé, met grootschalige lynchpartijen als noodreacties.

Wedden dat Israël dan stopt met arrogant doen?
pi_135345771
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik bedoel echte keiharde armoede hé, met grootschalige lynchpartijen als noodreacties.

Wedden dat Israël dan stopt met arrogant doen?
Welnee: want de slachtoffers van die lynchpartijen worden niet de arme joden, maar de arme Palestijnen/Arabieren.
Hoogstens als er dan druk vanuit het buitenland komt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_135345786
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:29 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Welnee: want de slachtoffers van die lynchpartijen worden niet de arme joden, maar de arme Palestijnen/Arabieren.
Hoogstens als er dan druk vanuit het buitenland komt.
Je snapt het niet, het gaat helemaal niet om wie de slachtoffers worden.

Israël doet alleen maar zo arrogant en stoer omdat ze zowat het enige land zijn in het midden oosten met een fatsoenlijk leger en relatief goede welvaart.

Als dat ernstig gaat verminderen, stoppen ze met arrogant doen.
pi_135345870
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je snapt het niet, het gaat helemaal niet om wie de slachtoffers worden.

Israël doet alleen maar zo arrogant en stoer omdat ze zowat het enige land zijn in het midden oosten met een fatsoenlijk leger en relatief goede welvaart.

Als dat ernstig gaat verminderen, stoppen ze met arrogant doen.
Jawel, maar dan gaat de bevolking zoeken naar zondebokken. Met lynchpartijen als mogelijk resultaat. En wie worden dan de slachtoffers? Niet de orthodoxe joden met hun bakkebaarden. Want die bezweren gods wrake.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_135345886
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jawel, maar dan gaat de bevolking zoeken naar zondebokken. Met lynchpartijen als mogelijk resultaat. En wie worden dan de slachtoffers? Niet de orthodoxe joden met hun bakkebaarden. Want die bezweren gods wrake.
Maakt dat wat uit dan ?
pi_135345968
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit dan ?
Jawel, want de Arabische/Palestijnse Israeli's zullen het slachtoffer worden.

Nou ja, je hebt in zoverre gelijk: doodgeslagen is doodgeslagen, van welke afkomst je ook bent.
pi_135345971
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jawel, want de Arabische/Palestijnse Israeli's zullen het slachtoffer worden.

Nou ja, je hebt in zoverre gelijk: doodgeslagen is doodgeslagen, van welke afkomst je ook bent.
Precies, en het gaat mij erom dat Israël gaat stoppen met zijn arrogantie richting Palestina.
pi_135346019
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Precies, en het gaat mij erom dat Israël gaat stoppen met zijn arrogantie richting Palestina.
Daar ben ik het mee eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')