Ik bedoel echte keiharde armoede hé, met grootschalige lynchpartijen als noodreacties.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Serieuze armoede. Ik vraag me af of dat werkt, maar denk wel dat die er aan zit te komen. Israel is helemaal niet zo welvarend als het lijkt, is mijn indruk.
Welnee: want de slachtoffers van die lynchpartijen worden niet de arme joden, maar de arme Palestijnen/Arabieren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik bedoel echte keiharde armoede hé, met grootschalige lynchpartijen als noodreacties.
Wedden dat Israël dan stopt met arrogant doen?
Je snapt het niet, het gaat helemaal niet om wie de slachtoffers worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Welnee: want de slachtoffers van die lynchpartijen worden niet de arme joden, maar de arme Palestijnen/Arabieren.
Hoogstens als er dan druk vanuit het buitenland komt.
Jawel, maar dan gaat de bevolking zoeken naar zondebokken. Met lynchpartijen als mogelijk resultaat. En wie worden dan de slachtoffers? Niet de orthodoxe joden met hun bakkebaarden. Want die bezweren gods wrake.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het gaat helemaal niet om wie de slachtoffers worden.
Israël doet alleen maar zo arrogant en stoer omdat ze zowat het enige land zijn in het midden oosten met een fatsoenlijk leger en relatief goede welvaart.
Als dat ernstig gaat verminderen, stoppen ze met arrogant doen.
Maakt dat wat uit dan ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan gaat de bevolking zoeken naar zondebokken. Met lynchpartijen als mogelijk resultaat. En wie worden dan de slachtoffers? Niet de orthodoxe joden met hun bakkebaarden. Want die bezweren gods wrake.
Jawel, want de Arabische/Palestijnse Israeli's zullen het slachtoffer worden.quote:
Precies, en het gaat mij erom dat Israël gaat stoppen met zijn arrogantie richting Palestina.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jawel, want de Arabische/Palestijnse Israeli's zullen het slachtoffer worden.
Nou ja, je hebt in zoverre gelijk: doodgeslagen is doodgeslagen, van welke afkomst je ook bent.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Precies, en het gaat mij erom dat Israël gaat stoppen met zijn arrogantie richting Palestina.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |