Oh, maar dan is het simpel, ze gaat terug naar hem, haar mossel wordt nog steeds nat van die gast.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:31 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat ik niet in de OP heb gezegd, en wat misschien toch wel relevant is... Ze heeft haar relatie met die gozer waar ze van leeftijd 14-18 gestopt om bij mij te zijn.
Gadver!quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het simpel, ze gaat terug naar hem, haar mossel wordt nog steeds nat van die gast.
Natte mossels.quote:
Scorpie doet hier even een Barney Stinson.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het simpel, ze gaat terug naar hem, haar mossel wordt nog steeds nat van die gast.
Haha. Eigenlijk maakt dit mij helemaal niet aan het lachen, maarja...quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hoeft haar maar 1 vraag te stellen om het hele verhaal te achterhalen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:37 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Haha. Eigenlijk maakt dit mij helemaal niet aan het lachen, maarja...
Anyway, ik zal er nog niet meteen 100% vanuit gaan, maar het is dus logisch dat ik me afvraag wat er is en recht heb om op z'n minst te weten of het met mij te maken heeft?
Als je dat wilt weten moet je het vragen. Als je geen antwoord erop wilt, vraag je het niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:37 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Haha. Eigenlijk maakt dit mij helemaal niet aan het lachen, maarja...
Anyway, ik zal er nog niet meteen 100% vanuit gaan, maar het is dus logisch dat ik me afvraag wat er is en recht heb om op z'n minst te weten of het met mij te maken heeft?
Ja je slaat de spijker op de kop. Dat is dus precies m'n angst, dalijk is er gewoon iets wat helemaal niets met mij te maken heeft, en omdat ik dan zo opdringerig/bemoeizaam ben geweest, heb ik het voor mijzelf verpest.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:38 schreef Spongeboss het volgende:
Laat deze maar lopen, of probeer het nogmaals met een offensief waar de mentaliteit all or nothing is. Niet dat je die mentaliteit hoeft aan te nemen want het is all or nothing.
Of misschien is er echt een probleem dat niet te maken heeft met die ex en als je dan mijn bovenstaande advies volgt, is het allemaal voorbij terwijl het dat niet hoeft te zijn.
Er zijn dus twee keuzes en misschien nog een derde, vierde of vijfde dat weet ik niet.
Je bent meer als een broer voor haar?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:42 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ja je slaat de spijker op de kop. Dat is dus precies m'n angst, dalijk is er gewoon iets wat helemaal niets met mij te maken heeft, en omdat ik dan zo opdringerig/bemoeizaam ben geweest, heb ik het voor mijzelf verpest.
Ze zei in de vakantie dat er iets was met familie, en daar verder niet op in gegaan, maar weet niet of dat nog steeds zou spelen. Het was ook heel vaag, iets van 'why are you feeling bad' 'something with family'.
Exen zijn ook familie. Vraag haar gewoon of ze terug wil naar hem. Met een beetje geluk antwoord ze naar eer en geweten met een ja en dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:42 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ja je slaat de spijker op de kop. Dat is dus precies m'n angst, dalijk is er gewoon iets wat helemaal niets met mij te maken heeft, en omdat ik dan zo opdringerig/bemoeizaam ben geweest, heb ik het voor mijzelf verpest.
Ze zei in de vakantie dat er iets was met familie, en daar verder niet op in gegaan, maar weet niet of dat nog steeds zou spelen. Het was ook heel vaag, iets van 'why are you feeling bad' 'something with family'.
Bedoel je nu of dat ze dat altijd zo gezien heeft? En waaruit maak je dat op? Overigens breek je geen relaties af voor een jongen die je meer ziet als broer =pquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je bent meer als een broer voor haar?
Tja, grote kans idd. Het afkappen doe ik niet, maar ik leg de bal nu bij haar neer en ze ziet maar of ze wilt reageren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
TS, grote kans dat ze in die 3 weken weer met dr ex aan 't kloten is, en nu twijfelt ze wat ze moet doen, maar stiekem twijfelt ze toch niet zo alleen ze wil 't nog niet tegen jou zeggen dat ze niet meer zo into you is.
Met andere woorden; let it go. Stoppen met contact opnemen etc etc. Gewoon afkappen. Als je haar nu gaat overladen met aandacht ga je echt niets bereiken. Als ze ineens cold turkey van je moet afkicken heb je de kans dat ze gaat denken van 'hmm, ik vind m toch wel leuk'.
De realiteit is echter dat je je moet afvragen of wat ze voor jou voelt dan wel voelde wel zo heel boeiend is, aangezien 3 weken minder contact al genoeg is om d'r op d'r beslissing terug te laten komen. Volgens mij moet je geen meid willen die niet weet wat ze wil.
Een groot generaal, en ik weet niet welke.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:42 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Waarom ben je zo passief?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:45 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Tja, grote kans idd. Het afkappen doe ik niet, maar ik leg de bal nu bij haar neer en ze ziet maar of ze wilt reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |