Dat inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:23 schreef awiebo het volgende:
je meet de te beleggen oppervlakte in m2
daarna maal 1,1 wegens 10% "snijverlies" en klaar is kees![]()
dan de handel er nog een beetje logisch inleggen
Is dit inclusief zaagverlies? En in de woonkamer willen we wat "duurder" laminaat leggen dan op de 2e en 3e verdieping. Hoeveel is het voor de woonkamer alleen? Thanks!quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:59 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik kom uit op bijna 95 m2 ex. cvhok
exclusief zaagverlies. Woonkamer alleen weet ik niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:08 schreef juanmartinez het volgende:
[..]
Is dit inclusief zaagverlies? En in de woonkamer willen we wat "duurder" laminaat leggen dan op de 2e en 3e verdieping. Hoeveel is het voor de woonkamer alleen? Thanks!
Je kan toch wel vermenigvuldigen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:46 schreef juanmartinez het volgende:
Maar hoeveel m2 zou ik hier nodig hebben?
Of betalen? Gaat je werkgever ook op een gegeven moment irriteren denk ik als je het groep 5 niveau niet ontstijgt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:44 schreef pl4kkie het volgende:
TS. Als je geeneens een woonkamer in m2 kan berekenen. Hoe wil je dan de rest van je huis gaan onderhouden met de jaren ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |