quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:32 schreef Stiftjelinks het volgende:
Weet je zeker dat het kind van jou is?
Ik geloof er geen kut van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef PapaEpica het volgende:
ik ben geen fan van abortus en JA we hebben het gewoon veilig gedaan.. anticonceptie is niet 100% msensen
Maar weet je het zeker? En hoe weet je dat zeker?quote:
Je hoeft er ook geen feestelijke aangelegenheid van te maken met toeters, slingers en bellen, maar met een meisje dat zich als een 12-jarige gedraagt, en waarbij de pil ineens faalt na 5 maanden zou ik toch wel even met een minder vrolijk gezicht die afspraak bij de kliniek maken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef PapaEpica het volgende:
ik ben geen fan van abortus en JA we hebben het gewoon veilig gedaan.. anticonceptie is niet 100% msensen
Dan nog, morning after, week after, month after pil, zat mogelijkhedenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef PapaEpica het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:42 schreef PapaEpica het volgende:
TROLOLOLOLOL k heb al 6 keer gepoept vandaag
DOEI
Interessant leven moet jij hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:42 schreef PapaEpica het volgende:
TROLOLOLOLOL k heb al 6 keer gepoept vandaag
DOEI
Lees de vetgedrukte delen nog eens en leg me dan uit waarom je in wodansnaam denkt dat dit een succesvolle relatie gaat worden en een prettig thuis voor een kind om bij jullie op te groeien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef PapaEpica het volgende:
Ik ben 25, heb pas 5 maanden met mijn huidige vriendin en ze is al 3 maanden en 2 weken zwanger.. niet helemaal de bedoeling maar goed we gaan het houden.
Voor mij is zij de liefde van me leven maar ik krijg de laatste tijd het idee dat ze me helemaal niet meer wil, we wonen sinds kort samen maar ze slaapt nog vaak bij der moeder.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:52 schreef DroogDok het volgende:
Welke mod zet de posts van TS even terug?
Ja, dat zegt hij nou wel, maar hij is nu gewoon in paniek op zoek naar een roestige breinaald.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |