abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135221995
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_135222531
Alsof een baby tussen 0 en 1 kan typen :') of begrijp ik het topic nu niet helemaal :P
pi_135222666

Dat je de traktatie voor morgen al gemaakt hebt enzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_135222699
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:20 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

Dat je de traktatie voor morgen al gemaakt hebt enzo.
Wat een leuke schaapjes! O+
pi_135222738
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat een leuke schaapjes! O+
Meer werk als verwacht trouwens. Ik heb er 32 gemaakt :')
pi_135222874
Tico leuk gedaan!

Mijn baby wilde niet uit bed vanmorgen. Tijdens het aankleden bleef ze haar ogen dicht houden. En toen ik haar de fles wilde geven hield ze haar lippen stijf op elkaar hihi. Pas bij oma ontwaakte ze echt
pi_135222971
Waar ik eerder altijd zei dat Dex goed sliep. Is het sinds het weekend veranderd.
De wieg is omgeruild voor ledikant. In de wieg kon ik hem veel strakker in stoppen. Hij slaat nogal met zijn armen.

Inbakeren deed ik in het begin wel. Maar toen het goed ging in de wieg daarmee gestopt. Om hem nu weer in te bakeren vind ik ook al zowat... Of misschien wel een goed idee ipv s nachts elke 2 uur hem opnieuw moeten instoppen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:49:41 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135223452
Slaapzak geen idee ymme?

Vandaag even met mup naar het inloopspreekuur. Ze drinkt nou al drie weken haar flessen slecht. Avondeten gaat goed, maar ik wil toch ff bespreken wat we nog kunnen doen. Vanochtend pap met een lepel geprobeerd maar bleef ook nog weer aardig wat over. Ze moet wel blijven groeien natuurlijk :).

En de neuroot in mij over de zeik, want ik kon niet meer afwegen hoeveel melk ze dus had gerest, want ja... Daar zat Bambix door :'(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:38:23 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135224669
Ahhh XM... sorry door dat laatste stukje moest ik lachen :')
Hopelijk is ze gewoon lekker gegroeid! ^O^

Ymme ik zou ook een slaapzak proberen! Evt met de armen binnenboord?

Venco, sneu! En ik denk dat een baby 's nachts emoties verwerkt; zal wel even wat schrik ofzo tussen hebben gezeten? -O-

Loj, hier ook een hoestertje vannacht. Na voeden kreeg ik haar niet weer slapend in bed, dus papa is in het logeerbed gaan liggen zodat moeder en dochter lekker de ruimte hadden in het grote bed... en toen viel de nacht uiteindelijk nog mee :)
pi_135225015
Ik kom even binnen vallen hoor! Heeft Sethiwe zich hier eigenlijk al gemeld?
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:23:48 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135225980
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:52 schreef Kwisted het volgende:
Volgens haar posthistory niet. Why?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135226141
quote:
Hier gaan de nachten weer goed, ze komt wel een keer extra, maar dat is prima. Wel gaat de fles weer slechter. Haar eerste dag op het kdv, 2x 10 cc en 1x 70 ( *O*). Gister bij m'n moeder 2x 10 cc tot 15.30 uur en toen was ik thuis en moest alle schade ingehaald worden... Vandaag hopelijk even naar de huisarts vanwege 2 rare bulten onder haar tong (bijna een tweede tong) en nu laat ik me niet afschepen zoals eerder bij haar en bij het CB gebeurde!
Verwijzing voor de kinderarts gekregen! Eerste plekje was 23-1, maar de assistente gaat kijken of ze eerder een plekje kan regelen. :@
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:31:21 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135226192
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef Sull het volgende:

[..]

Verwijzing voor de kinderarts gekregen! Eerste plekje was 23-1, maar de assistente gaat kijken of ze eerder een plekje kan regelen. :@
Fijn Sull! Hoop dat ze eerder plek hebben. Wat gek van die bulten? Enig idee wat het kan zijn?
pi_135227193
Wat gek Sull, wel fijn dat je misschien eerder terecht kunt. Maak je je zorgen? Kan het iets engs zijn? :@

XM, ik moest stiekem ook gniffelen om je weegfrustratie :@ Hopelijk kunnen ze je wat geruststellen vandaag :) Ik heb het al eerder gezegd, maar ik zeg het gewoon nog een keer! Naarmate Isa meer is gaan eten, ging ze steeds minder drinken en ze laat van een 150 fles nu ook rustig 50 staan. Als je je zorgen maakt om vochtinname en ze drinkt niet graag/veel water, kun je ook eens van dat vruchtenspul proberen. Ik heb een fles biologisch spul gekocht wat je aanlengt met water. Volgens de verpakking zaten er geen toevoegingen bij. Isa krijgt 1 a 2 keer per week een fles met dat spul en daar drinkt zo zo 40/50 ml van weg :D Eet ze eigenlijk ook al brood?
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:07:14 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135227308
Water blieft ze niet graag nee. Dat levert wel leuke vieze gezichten op, dat wel :').

Brood proberen we, maar dat wil nog niet zo. Het plakt aan haar verhemelte en het merendeel komt er als smurrie weer uit :'). Ze is nog geen fan. Misschien wordt t beter als ze ook boventanden heeft, maar vooralsnog heb ik die nog niet gesignaleerd. Had ze eigenlijk wel al beetje verwacht, aangezien de vorige alweer twee maanden geleden zijn doorgekomen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:08:25 #16
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_135227359
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Water blieft ze niet graag nee. Dat levert wel leuke vieze gezichten op, dat wel :').

Brood proberen we, maar dat wil nog niet zo. Het plakt aan haar verhemelte en het merendeel komt er als smurrie weer uit :'). Ze is nog geen fan. Misschien wordt t beter als ze ook boventanden heeft, maar vooralsnog heb ik die nog niet gesignaleerd. Had ze eigenlijk wel al beetje verwacht, aangezien de vorige alweer twee maanden geleden zijn doorgekomen.
Kleine tip wat het brood betreft, als je het roostert plakt het minder aan het verhemelte
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:09:07 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135227376
Oh dat is wel een idee! Ga ik eens proberen :Y
pi_135227404
Xm hopelijk is ze gewoon goed gegroeid

Sull hopelijk hebben ze eerder plek, en anders is het ook zo de 23e

Ymme wat vervelen van het onrustigere slapen. Misschien toch nog een tijdje inbakeren? Of een slaapzak. Persoonlijk zou ik niet de armen in een slaapzak erbij doen. Voelt voor mij niet prettig.

Net bij ha geweest voor het ruisje dat gisteren te horen was. Ha kon niks horen. Dus over een week of 4-6 een keer terug komen maar waarschijnlijk niks verontrustends anders had hij nu ook wel wat gehoord zei hij
pi_135227418
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:08 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Kleine tip wat het brood betreft, als je het roostert plakt het minder aan het verhemelte
Bram gooit korstjes al op de grond :') Laat staan hard brood…

Gewoon bruin brood plakt ook minder dan wit.
pi_135227506
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:10 schreef hilliebillie het volgende:
Xm hopelijk is ze gewoon goed gegroeid

Sull hopelijk hebben ze eerder plek, en anders is het ook zo de 23e

Ymme wat vervelen van het onrustigere slapen. Misschien toch nog een tijdje inbakeren? Of een slaapzak. Persoonlijk zou ik niet de armen in een slaapzak erbij doen. Voelt voor mij niet prettig.

Net bij ha geweest voor het ruisje dat gisteren te horen was. Ha kon niks horen. Dus over een week of 4-6 een keer terug komen maar waarschijnlijk niks verontrustends anders had hij nu ook wel wat gehoord zei hij
Toen ze bij mij dochter een ruisje hoorden konden we gewoon een echo laten maken. Hoe luider een ruis hoe kleiner een eventueel gaatje. Ik vind het raar dat een huisarts niet even doorverwijst.
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:15:27 #21
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_135227579
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bram gooit korstjes al op de grond :') Laat staan hard brood…

Gewoon bruin brood plakt ook minder dan wit.
Het werkt ook niet altijd uiteraard. :). Maar kleinzusje (geloof ik) had hier wel wat aan. En E eet ook geen korstjes maar licht geroosterd brood prima
pi_135227595
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:15 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Het werkt ook niet altijd uiteraard. :). Maar kleinzusje (geloof ik) had hier wel wat aan. En E eet ook geen korstjes maar licht geroosterd brood prima
Hmz, nou ik kan het eens proberen. Misschien vind hij dat een aangename afwisseling.
pi_135227802
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:52 schreef Kwisted het volgende:
Nope, waarom?

Ymme, slaapzak proberen ja! Als hij niet te warm is met mouwen, dan wappert hij ook niet meer zo denk ik...

Sull, fijn! Bulten klinken erg gek!

Hillie, fijn dat de ha niets hoorde, maar ook wel vreemd - wat denk je zelf?

Juud, proeftijd is 2 maanden waarvan er nu 1 opzit... Nog max 1 maand dus.

Hier weer een rotnacht, maar ze sliep in elk geval weer even door als ze sliep... Ze zit duidelijk even niet lekker in haar vel. Volgens mij gewoon weer flinke ontwikkelingsstappen.
Home is where the O+ is...
pi_135228022
Ff snel, ik mag vanmiddag al langskomen! Wel fijn!
pi_135228206
Sull, wat fijn!
Home is where the O+ is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')