Wat een leuke schaapjes!quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:20 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je de traktatie voor morgen al gemaakt hebt enzo.
Meer werk als verwacht trouwens. Ik heb er 32 gemaaktquote:
Volgens haar posthistory niet. Why?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:52 schreef Kwisted het volgende:
Ik kom even binnen vallen hoor! Heeft Sethiwe zich hier eigenlijk al gemeld?
Verwijzing voor de kinderarts gekregen! Eerste plekje was 23-1, maar de assistente gaat kijken of ze eerder een plekje kan regelen.quote:Hier gaan de nachten weer goed, ze komt wel een keer extra, maar dat is prima. Wel gaat de fles weer slechter. Haar eerste dag op het kdv, 2x 10 cc en 1x 70 (). Gister bij m'n moeder 2x 10 cc tot 15.30 uur en toen was ik thuis en moest alle schade ingehaald worden... Vandaag hopelijk even naar de huisarts vanwege 2 rare bulten onder haar tong (bijna een tweede tong) en nu laat ik me niet afschepen zoals eerder bij haar en bij het CB gebeurde!
Fijn Sull! Hoop dat ze eerder plek hebben. Wat gek van die bulten? Enig idee wat het kan zijn?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef Sull het volgende:
[..]
Verwijzing voor de kinderarts gekregen! Eerste plekje was 23-1, maar de assistente gaat kijken of ze eerder een plekje kan regelen.
Kleine tip wat het brood betreft, als je het roostert plakt het minder aan het verhemeltequote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Water blieft ze niet graag nee. Dat levert wel leuke vieze gezichten op, dat wel.
Brood proberen we, maar dat wil nog niet zo. Het plakt aan haar verhemelte en het merendeel komt er als smurrie weer uit. Ze is nog geen fan. Misschien wordt t beter als ze ook boventanden heeft, maar vooralsnog heb ik die nog niet gesignaleerd. Had ze eigenlijk wel al beetje verwacht, aangezien de vorige alweer twee maanden geleden zijn doorgekomen.
Bram gooit korstjes al op de grondquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Kleine tip wat het brood betreft, als je het roostert plakt het minder aan het verhemelte
Toen ze bij mij dochter een ruisje hoorden konden we gewoon een echo laten maken. Hoe luider een ruis hoe kleiner een eventueel gaatje. Ik vind het raar dat een huisarts niet even doorverwijst.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:10 schreef hilliebillie het volgende:
Xm hopelijk is ze gewoon goed gegroeid
Sull hopelijk hebben ze eerder plek, en anders is het ook zo de 23e
Ymme wat vervelen van het onrustigere slapen. Misschien toch nog een tijdje inbakeren? Of een slaapzak. Persoonlijk zou ik niet de armen in een slaapzak erbij doen. Voelt voor mij niet prettig.
Net bij ha geweest voor het ruisje dat gisteren te horen was. Ha kon niks horen. Dus over een week of 4-6 een keer terug komen maar waarschijnlijk niks verontrustends anders had hij nu ook wel wat gehoord zei hij
Het werkt ook niet altijd uiteraard.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bram gooit korstjes al op de grondLaat staan hard brood…
Gewoon bruin brood plakt ook minder dan wit.
Hmz, nou ik kan het eens proberen. Misschien vind hij dat een aangename afwisseling.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Het werkt ook niet altijd uiteraard.. Maar kleinzusje (geloof ik) had hier wel wat aan. En E eet ook geen korstjes maar licht geroosterd brood prima
Nope, waarom?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:52 schreef Kwisted het volgende:
Ik kom even binnen vallen hoor! Heeft Sethiwe zich hier eigenlijk al gemeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |