Een DM sturen naar de moderator met het codewoord. Daarna krijg je verdere instructies.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
En hoe komen we er uiteindelijk achter?
Je vraag is niet erg duidelijk. Kun je hem toelichten? Want op deze manier is het topic sowieso niet levensvatbaar.quote:
En hoe kom ik achter het codewoord haha?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Een DM sturen naar de moderator met het codewoord. Daarna krijg je verdere instructies.
Sorry, ik sta bekend om mijn onduidelijkheidquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Je vraag is niet erg duidelijk. Kun je hem toelichten? Want op deze manier is het topic sowieso niet levensvatbaar.
niet, want die is geheimquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
En hoe kom ik achter het codewoord haha?
Die krijg je op uitnodiging van de nu al ingewijde deelnemers.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
En hoe kom ik achter het codewoord haha?
Nee. Ik hoop dat je erbij komt, we kunnen nog wel een goede scout gebruiken voor de komende missies.quote:
Wat is de minimale leeftijd om met deze missies mee te doen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop dat je erbij komt, we kunnen nog wel een goede scout gebruiken voor de komende missies.
alle mods, zodat ze het ff kunnen controlerenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik m weet, naar welke mod moet ik een DM sturen?
Kan ik in 1x naar alle mods sturen of moet dat handmatig?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:39 schreef RVer het volgende:
[..]
alle mods, zodat ze het ff kunnen controleren
En Snakey en Opa.Bakkebaard voor de zekerheid.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:39 schreef RVer het volgende:
[..]
alle mods, zodat ze het ff kunnen controleren
Kan een PM ook of moet het persee een DM zijn? Snap t verschil niet hahaquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:41 schreef jogy het volgende:
[..]
En Snakey en Opa.Bakkebaard voor de zekerheid.
Doe maar een PM, die is beter beveiligd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan een PM ook of moet het persee een DM zijn? Snap t verschil niet haha
ik zou beide doen, voor de zekerheidquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan een PM ook of moet het persee een DM zijn? Snap t verschil niet haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |