Krul? Lerares zekerquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Krul voor je paint, voor de rest kut
Welke kleur heb je nu geverfd dan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:54 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nee, anders zou er iets anders staan.
Geil je erop?quote:
Iets verder naar beneden scrollen, moet lukken als je niet blond bent..quote:
Het is nu mijn natuurlijke haarkleur (bruin)quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:55 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Welke kleur heb je nu geverfd dan.
Ik ben blond, maar zelfs ik zie wat de vraag is..quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:56 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Het is nu mijn natuurlijke haarkleur (bruin).
Ah dat. ----->DIG.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iets verder naar beneden scrollen, moet lukken als je niet blond bent..
Liefquote:
Dan kunnen ze KLB wel opdoekenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:58 schreef Class het volgende:
[..]
Mensen die eeuwig op schoolniveau blijven hangen? Noooope
Zeg ik lekker niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Stiekem zoek ik een zwevend IP, maar dat blonde staat me in de weg.. Lezen hier ook nerds?
Jij bent mijn moederquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je UI is een foto van je moeder in betere tijden?
Neen, zonder gêne.. Is wel een vereiste hier hè, een chatreet, lui vet en hangtieten?quote:
Ik zou elk ongewenst voorwerp laten verwijderen.. Ik ben je moeder niet, zij had er wel vertrouwen in.Krul dus.quote:
Hangflappen heb je toch welquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neen, zonder gêne.. Is wel een vereiste hier hè, een chatreet, lui vet en hangtieten?
Ik weet niet eens wat het zijn, heb je pics van je moeder?quote:
krul in je schaamhaar...quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou elk ongewenst voorwerp laten verwijderen.. Ik ben je moeder niet, zij had er wel vertrouwen in.Krul dus.
Ik heb geen chatreet, volstaat.. Probeer het bij iets .. van je eigen geen niveauquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
krul in je schaamhaar...
Wat is deze?
Maar je hoeft geen pics van je chatreet te posten hoor, die heb je vast wel...
haquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen chatreet, volstaat.. Probeer het bij iets .. van je eigen geen niveau
De 2 spaties na elke 'ha' geven je leven wel weer.quote:
Een krul voor deze grapquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De 2 spaties na elke 'ha' geven je leven wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |