quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:13 schreef Bijou het volgende:
[..]
Kewl, als je er dan onder ligt lijkt het net of je lichaam doorzichtig is
Tot zover mijn Harry Potter nerd bijdrage![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:30 schreef Bijou het volgende:
Cute die gebakjes!
Mijn eerste (meteen een extra grote) deken van het jaar is zojuist de deur uit gegaan.
[ afbeelding ]
Nu nog twee 'normale' en dan hopelijk aan eigen chunky sprei gaan beginnen. Wil proberen om kabels te haken, lijkt me erg mooi (en moeilijk).
kan goed hoor, ik heb me er nooit zo in verdiept, en ooit alleen een voorbeeld van heen&weer tapestry gezien. had me niet gerealiseerd dat 't ook in het rond kon.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:03 schreef Miii3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meenemen van de draad en het zo afwisselen tapestry was, wanneer je in het rond haakt met de tapestry techniek haak je ook niet links en rechts handig... En anders is het gebaseerd op die techniek.
volgens mij was het ynske, met dat plaatje van een uil op een tak? maar lijnloos heeft ook pixel-dekens en kussenhoezen gemaakt, van gs-jes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:34 schreef DonnaRush het volgende:
Wie maakte hier ook alweer zo`n enorme pixel deken? Ik wil het doen met een VW busje op een deken!
RIP aan de nabestaanden met al die draadjesquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe ook niet mee aan de CAL hoor, was alleen even benieuwd naar hoe & wat. Ik wilde die sunburst grannys gaan proberen met mijn Roma
met strepen moet je net zo veel draadjes wegwerkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden met al die draadjes
En dan nog alles aan elkaar maken
Ik hou het mooi bij de strepen voorlopig![]()
dat durf ik wel te betwisten, stormqueen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met strepen moet je net zo veel draadjes wegwerken
Nee joh, met squares is dat veel meerquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met strepen moet je net zo veel draadjes wegwerken
Jaaaa tofheidquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe ook niet mee aan de CAL hoor, was alleen even benieuwd naar hoe & wat. Ik wilde die sunburst grannys gaan proberen met mijn Roma
ligt aan de dikte van je streepjes en het patroon van je granny toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:57 schreef trui het volgende:
dat durf ik wel te betwisten, stormqueen.
ik zou juist lekker eerst alle binnenkantjes maken, per stapeltje steeds de draadjes wegwerken, en dan tot slot de squares in de laatste ronde aan elkaar haken (op de hoeken en op het midden van elke zijde). dat gaat echt heel snel. dat heb ik bij deze tas gedaan bijv. en je ziet niks van 't feit dat niet elke steek aan elkaar vast gehaakt / genaaid is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa tofheid![]()
Ik wil die african flower granny square proberen
En ah zoals mijn mams zei: Zolang je niet eerst alle squares maakt en op het eind pas alles aan elkaar gaat maken (en dus steeds stukjes al reeds aan elkaar gaat zetten); dan valt het uiteindelijk wel mee.
Overigens had ik mijn Granny Stripe van 1.30 bij 2.10 in drie weken af inclusief draadjes en de hele rataplan, dus als ik er nu drie keer zo lang over doe geeft dat ook niet zo veel zeg maar, blijf je ff bezigquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden met al die draadjes
En dan nog alles aan elkaar maken
Ik hou het mooi bij de strepen voorlopig![]()
Heb geen ravelry account dus weet even niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:00 schreef trui het volgende:
[..]
ik zou juist lekker eerst alle binnenkantjes maken, per stapeltje steeds de draadjes wegwerken, en dan tot slot de squares in de laatste ronde aan elkaar haken (op de hoeken en op het midden van elke zijde). dat gaat echt heel snel. dat heb ik bij deze tas gedaan bijv. en je ziet niks van 't feit dat niet elke steek aan elkaar vast gehaakt / genaaid is.
Daarom ben ik met mijn sunburst flower gestoptquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:57 schreef trui het volgende:
[..]
dat durf ik wel te betwisten, stormqueen.
Hoe lang zal dan de levertijd ongeveer zijn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:32 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik was met 13 bollen al een paar euro goedkoper uit dan in NL.
Je kan bijvoorbeeld bij deramores of woolwarehouse kijken.
Ik heb bij pakketjes uit Engeland eigenlijk altijd een weekquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe lang zal dan de levertijd ongeveer zijn?
Zaterdag besteld, maandag verzonden, vandaag in huis.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe lang zal dan de levertijd ongeveer zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |