30 zonder verzenden dan? Want met zit je al op 36.75 en dan tik je al bijna de 80 euro aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vergeet het kussen niet! Ik heb bij schuimrubber.nl gekocht en dat wad voor een redelijk grote toch wel 30 euro. Een ik vind zpagetti echt klote om te haken. Maar t resultaat is wel heel leuk!
Nee joh, gewoon volstampen met van dat pluizig spul. Bij een dump of groothandel. Ik heb hier een schuimrubberhuis om de hoek zitten, misschien verkopen die wel zakken snijafvalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vergeet het kussen niet! Ik heb bij schuimrubber.nl gekocht en dat wad voor een redelijk grote toch wel 30 euro. Een ik vind zpagetti echt klote om te haken. Maar t resultaat is wel heel leuk!
Een paar goedkope Ikea dekbedden doen het ook primaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon volstampen met van dat pluizig spul. Bij een dump of groothandel. Ik heb hier een schuimrubberhuis om de hoek zitten, misschien verkopen die wel zakken snijafval
Snijafval is vaak heel chunky. Je hebt ook schuimrubber vulling in vlokken/brokjes. En even een stoffen hoesje naaien voor erin. En het mooiste zou zijn als je er een ritsje (in de gehaakte cover) in zou kunnen verwerken om de hoes af en toe te kunnen wassen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon volstampen met van dat pluizig spul. Bij een dump of groothandel. Ik heb hier een schuimrubberhuis om de hoek zitten, misschien verkopen die wel zakken snijafval
Kan ook idd, zo'n nepfatboy ofzo. En een rits om te wassen, dafuq? Ik was m'n bankstel ook niet hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Snijafval is vaak heel chunky. Je hebt ook schuimrubber vulling in vlokken/brokjes. En even een stoffen hoesje naaien voor erin. En het mooiste zou zijn als je er een ritsje in zou kunnen verwerken om de hoes af en toe te kunnen wassen.
Of van die piepschuim bolletjes?
Dan wordt ie wel minder rond en stevig (als waarschuwing om teleurstelling te voorkomen). Maar als je zelf een hoes naait en die vult met heel veel schuim moet t wel met zoiets worden denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent sneller dan mijn editquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ook idd, zo'n nepfatboy ofzo. En een rits om te wassen, dafuq? Ik was m'n bankstel ook niet hoor![]()
Nee, dat is zo. Nou ja, ik kijk wel even. Heeft geen haastquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dan wordt ie wel minder rond en stevig (als waarschuwing om teleurstelling te voorkomen). Maar als je zelf een hoes naait en die vult met heel veel schuim moet t wel met zoiets worden denk ik.![]()
De zpagetti hoes die je haakt heeft van zichzelf niet zo'n heel stevige vorm.
Ja, dat begrijp ik, ik bedoelde eigenlijk: ik doe de bekleding van mijn bank ook niet in de wasmachine. Ik heb ook geen hont, dat scheelt een heleboel denk ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je bent sneller dan mijn edit
Ik bedoel in de hoes. Ik was ze af en toe wel want Josje ligt er altijd op. Het prinsesje
quote:U kunt u bij ons langskomen en direct de artikelen die
u nodig heeft aanschaffen, net als deze klant
14 platen polyether in en op een Range Rover.
Ik als super linkshandige zou je als je toch helemaal vanaf het begin moet leren haken adviseren het met rechts te doen. Dat scheelt zoveel als je straks met patronen/instructies bezig gaat. Ik zeg altijd maar zo: je gebruikt je bestek ook in beide handen, dan is het ook mogelijk om je haaknaald rechts vast te houden. Ik ben mijn oma nog altijd dankbaar dat ze heeft doorgezet om mij rechtshandig te laten haken en breien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:01 schreef moeraskikker het volgende:
enige ding is dat ik links ben en alles om moet draaien, haha.
Deze ja, ook die kleurtjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Deze? http://www.echtstudio.nl/(...)deken-orange-blossom
[ afbeelding ]
Mooie kleurtjes
ik hbe 3,5 klos gebruikt en de poef is iets van 85 cm doorsneequote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef Susie het volgende:
En die poef heb ik ook gemaakt, knal roze kleur. Ik had er maar 2,5 klos Zpaghetti voor nodig trouwens. En zo'n vulling kocht ik direct bij de workshop (waar ik deze dus gemaakt hebt, handig achterop de fiets) voor 17.95 uit mijn hoofd gezegd.
Tof!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:23 schreef kwakz0r het volgende:
Dit is de mijne, best een bonk, maar we hebben een enorme pijpela waardoor t wel past
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |