Waarom schrijf je dat dan niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef DanielBackward het volgende:
Deel 1 van mijn onderzoek is reeds succesvol afgerond. Uiteraard is het "enquête".
Een van mijn studiegenoten zag hier een psychologisch verschijnsel in. Geen idee hoe of wat, maar hij is gefascineerd door het taalnazisme dat heerst in Nederland. Dat overigens enigszins terecht is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dat dan niet?
Laat hem dan maar niet hier kijken met al die mensen die "Groter als dat" en "meer als dat" typen, straks wordt dat nog gestandaardiseerd omdat bijna iedereen dat fout doetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Een van mijn studiegenoten zag hier een psychologisch verschijnsel in. Geen idee hoe of wat, maar hij is gefascineerd door het taalnazisme dat heerst in Nederland. Dat overigens enigszins terecht is.
Gefascineerd? Wat is er fascinerend aan mensen die de taal beheersen en anderen ook wat leren?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Een van mijn studiegenoten zag hier een psychologisch verschijnsel in. Geen idee hoe of wat, maar hij is gefascineerd door het taalnazisme dat heerst in Nederland. Dat overigens enigszins terecht is.
Dat is toch niet het enige wat je test?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:27 schreef DanielBackward het volgende:
Gemiddeld worden er zo'n 7 woorden onthouden door hbo of hoger niveau.
Ok, ik zal 'm invullen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef DanielBackward het volgende:
Deel 1 van mijn onderzoek is reeds succesvol afgerond. Uiteraard is het "enquête".
Ik denk dat je met zo'n online enquete erg weinig resultaat gaat krijgen. Mensen kunnen dit eenvoudig 2 keer doen waarbij ze de 2e keer het verhaaltje niet zullen lezen omdat ze weten dat dit voor hun belang in de test (zoveel mogelijk goed hebben) niet belangrijk is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:47 schreef DanielBackward het volgende:
Ja deze zullen later volgen. De intentie is om te kijken wat de gevolgen van een verhaal met een specifieke emotie daarin verwerkt zijn op het onthouden van woorden die met deze emotie overeenstemmen. Iedereen krijgt een ander verhaaltje.
Wanneer de test twee keer door hetzelfde IP-adress is ingevuld, zal het resultaat van de laatste tests niet meer worden opgenomen in de onderzoeksresultaten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik denk dat je met zo'n online enquete erg weinig resultaat gaat krijgen. Mensen kunnen dit eenvoudig 2 keer doen waarbij ze de 2e keer het verhaaltje niet zullen lezen omdat ze weten dat dit voor hun belang in de test (zoveel mogelijk goed hebben) niet belangrijk is.
Wel jammer dat er dan geen meerdere mensen uit één gezin kunnen deelnemenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:53 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Wanneer de test twee keer door hetzelfde IP-adress is ingevuld, zal het resultaat van de laatste tests niet meer worden opgenomen in de onderzoeksresultaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |