Ik had mijn hand natuurlijk eerst gewassen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
gadver, nu zit er stront aan je smartphone of tablet??
Toch is het onsmakelijk. Waar laat je je smartphone/tablet als je je billen veegt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik had mijn hand natuurlijk eerst gewassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Ik speciaal zo'n zak gekocht voor aan de muur te hangen om hem in te leggen terwijl ik mijn kontgat reinig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Toch is het onsmakelijk. Waar laat je je smartphone/tablet als je je billen veegt?
Aiiiight. Die ga ik ook halen!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik speciaal zo'n zak gekocht voor aan de muur te hangen om hem in te leggen terwijl ik mijn kontgat reinig.
Ongeveer zoiets, maar dan met een vak waar ook een tablet in past:
[ afbeelding ]
Bij de action, erg handig ik heb er ook de Donald Duck in liggen voor als mijn mobiel leeg raakt tijdens het schijten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Aiiiight. Die ga ik ook halen!Waar heb jij die gekocht?
Daarom wassen we ook onze handen na het toiletbezoekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet eens een closeup van wc papier bekijken. Zitten gewoon enorme gaten dus zelfs als je denkt schone handen te houden komen ze vol met poep
Je hebt gelijk, we kunnen net zo goed geen toiletpapier meer gebruiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet eens een closeup van wc papier bekijken. Zitten gewoon enorme gaten dus zelfs als je denkt schone handen te houden komen ze vol met poep
Misschien gewoon a4 in 2 knippen en dat gebruikenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:10 schreef john-hert het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, we kunnen net zo goed geen toiletpapier meer gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |