FOKStreamers in de pers:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur willen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten overloos blijven zanikken. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
Waarom maar 3 ?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Gert het volgende:
Harold: "Ik ben hier niet gelukkig. Ik heb het naar mijn zin, maar ik ben niet gelukkig."
nee het gaat om vertrouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Armageddon het volgende:
Hij kan gewoon niet zonder overmatig vreten de hele dag. Die gaat er zo uit.
Dan komt de f16 piloot, en de tandartsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef UtopiaTV het volgende:
Afijn, vraag me af wat J de M gaat doen als bijna iedere inwoner besluit vrijwillig 'op die knop te drukken'.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef RVer het volgende:
[..]
Dan komt de f16 piloot, en de tandarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |