SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
I think one of the reasons that we like conspiracy theories is I think that we like to feel like there is a group of people who are so smart and powerful that they can pull the wool over an entire country or in fact even an entire world's eyes. That certainly makes us feel like somehow we're protected, even if it's not in our best interest.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Vast nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef WitteMuur het volgende:
http://rt.com/usa/obama-nsa-reform-meeting-288/
Zal hij ze gaan vergiftigen?
Jaja. Uit de PB zeker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:30 schreef PontifexMaximus het volgende:
Ik heb dan liever een konijntje denk ik. Een bunny.
Ja is ook lief en leuk maar je trouwt er niet mee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:36 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Neenee.
Of een kat die gezellig op schoot komt spinnen...
wat een baasquote:
Nee dat poetsen moet jij doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed plan. Paarden zijn sneller tevreden dan de gemiddelde vrouw.
Helaas kunnen ze niet poetsen
Dan wordt het huis heel vies denk ik.quote:
Dat paard moet gepoetst worden jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt het huis heel vies denk ik.
Ik ben toch maar tegen.. :xquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat paard moet gepoetst worden ja
Jandinoquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iemand waar ik echt niet naar kan kijken is Jandino Desperaat. Verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |