SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke jongens. Ik dacht dus nooit dat ik jullie dit nog eens zou gaan vragen, maar denken jullie ook niet dat Balotelli ondanks zijn nominatie voor TOTY, dus gewoon niet in TOTY zit, zodat de prijs van zijn IF na TOTW gewoon weer gaat stijgen?
Toch?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beste PrideoftheSouth,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke jongens. Ik dacht dus nooit dat ik jullie dit nog eens zou gaan vragen, maar denken jullie ook niet dat Balotelli ondanks zijn nominatie voor TOTW, dus gewoon niet in TOTW zit, zodat de prijs van zijn IF na TOTW gewoon weer gaat stijgen?
Toch?
dat weten wij helaas niet.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef Zhano het volgende:
Ondanks zijn nominatie voor TOTY bedoel je of?![]()
![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Beste PrideoftheSouth,
dat weten wij helaas niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of die prijs gaat stijgen weet ik niet, want men gaat in eerste instantie alles verkaufen om packs te kopen...![]()
Balo zit sowieso niet in TOTY. En zijn prijs is echt niet gezakt uit angst dat hij er wel in zit
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Owquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Tim86 het volgende:
Balo zit sowieso niet in TOTY. En zijn prijs is echt niet gezakt uit angst dat hij er wel in zit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zal even in mijn glazen bol kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke jongens. Ik dacht dus nooit dat ik jullie dit nog eens zou gaan vragen, maar denken jullie ook niet dat Balotelli ondanks zijn nominatie voor TOTY, dus gewoon niet in TOTY zit, zodat de prijs van zijn IF na TOTW gewoon weer gaat stijgen?
Toch?![]()
Tering ik ben echt scheel hahaquote:
Maar waarom zou hij in TOTW zitten dan? Was de Kaka show toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Godverdomme
Zeg in de whatsapp-groep van mijn familie dat onze Sen vanavond anderhalf uur helemaal in paniek heeft liggen huilen, en ontroostbaar was.
Krijg ik als reactie van mijn broertje een of andere boekjeswijsheid dat we hem dan waarschijnlijk vandaag aan teveel prikkels hebben blootgesteld.
Faler![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver. Een of andere lurker jat mijn quotesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Zal even in mijn glazen bol kijken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
"prikkels"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godverdomme
Zeg in de whatsapp-groep van mijn familie dat onze Sen vanavond anderhalf uur helemaal in paniek heeft liggen huilen, en ontroostbaar was.
Krijg ik als reactie van mijn broertje een of andere boekjeswijsheid dat we hem dan waarschijnlijk vandaag aan teveel prikkels hebben blootgesteld.
Faler![]()
hipster ouders
kruidenthee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godverdomme
Faler![]()
![]()
"prikkels"
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik bedoel de prijs dan zijn IF van een paar weken terugquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tering ik ben echt scheel haha
Maar waarom zou hij in TOTW zitten dan? Was de Kaka show toch?
Die is keihard gedaald de laatste tijd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat woord komt echt te pas en te onpas voorbij. Mijn vrouw en ik kijken elkaar aan bij dat woord, en moeten moeite doen onze lach in te houden. Nog een paar dagen zo doorgaan, en ik moet moeite doen om er niet van te kotsenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet de enigequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedoel de prijs dan zijn IF van een paar weken terug
Die is keihard gedaald de laatste tijd.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2710165.pageAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Account sinds 2010, Maar 2000 postsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver. Een of andere lurker jat mijn quotes![]()
![]()
Eindelijk een expert. Jij kunt voor mij vast wel stochastisch onderbouwen waarom IF Balo volgende week weer gaat stijgen?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tijd voor goede voornemens voor 2014quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Account sinds 2010, Maar 2000 posts
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ik hoor het ook af en toe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat woord komt echt te pas en te onpas voorbij. Mijn vrouw en ik kijken elkaar aan bij dat woord, en moeten moeite doen onze lach in te houden. Nog een paar dagen zo doorgaan, en ik moet moeite doen om er niet van te kotsen
Vorige keer was ik met haar op een verjaardag en toen zeiden ze het ook dat ze te veel prikkels zou krijgen door de drukte.
Bijna een sateprikker in hun luchtpijp geprikt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Prijs zal wel weer stijgen, als hij tenminste geen SIF gaat versieren de komende weken.. dat geintje heeft Benzema me een keer gefliktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedoel de prijs dan zijn IF van een paar weken terug
Die is keihard gedaald de laatste tijd.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik hoor het ook af en toe.
Vorige keer was ik met haar op een verjaardag en toen zeiden ze het ook dat ze te veel prikkels zou krijgen door de drukte.
Bijna een sateprikker in hun luchtpijp geprikt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meer posten natuurlijk. Weet je wat er gebeurd is met: Lonker,Penisbaard,PsychotheRapist? Je lijkt me wel een jongen die van alles weet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tijd voor goede voornemens voor 2014![]()
Thanksquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Prijs zal wel weer stijgen, als hij tenminste geen SIF gaat versieren de komende weken.. dat geintje heeft Benzema me een keer geflikt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Blijkbaar ben ik geen jongen die alles weet, want ik ken de beste mensen helemaal niet. Ongetwijfeld leven ze nog lang en gelukkigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Meer posten natuurlijk. Weet je wat er gebeurd is met: Lonker,Penisbaard,PsychotheRapist? Je lijkt me wel een jongen die van alles weet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vieze noobquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik geen jongen die alles weet, want ik ken de beste mensen helemaal niet. Ongetwijfeld leven ze nog lang en gelukkig![]()
![]()
Karpers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eindelijk een expert. Jij kunt voor mij vast wel stochastisch onderbouwen waarom IF Balo volgende week weer gaat stijgen?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
[..]
Bijna een sateprikker in hun luchtpijp geprikt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Mattie ik doe gwn roulette in fifa, ik roulette je helemaal eruitquote:
tikie taka daarna even nog een roulette![]()
Bas Dost scoorde 2x tegen Vitesse vandaag trouwens. Heeft hij zijn visitekaartje vast afgegeven voor zijn nieuwe cluppie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[..]
Bijna een sateprikker in hun luchtpijp geprikt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ken je pas net, maar zoals ik je nu inschat, vind ik je meer een type voor cross abusequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Mattie ik doe gwn roulette in fifa, ik roulette je helemaal eruit
tikie taka daarna even nog een roulette![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Snoeihard door je sub woofers
[ afbeelding ]
Zou wel een positieve prikkel zijn voor de Eredivisie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Zhano het volgende:
Hoop echt niet dat Dost naar Vite$$e gaatAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
whaha omdat het hondjes zijn en die zeggen woef whahaha xdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In fifa 12 kon ik me zo irriteren aan die tering rondjes gvd zeg. Cross abuse? wat is dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken je pas net, maar zoals ik je nu inschat, vind ik je meer een type voor cross abuse![]()
![]()
Ik heb facking insigne in me spits hoe wil je koppen?![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken je pas net, maar zoals ik je nu inschat, vind ik je meer een type voor cross abuse![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Een zusje van een vriend van mij was er vorig jaar mee op TV.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoe komen ze toch aan die types bij Lust, liefde, of laten lopen? Om te janken
Ah, pace abuse dus. Lood om oud ijzerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef Longcat. het volgende:
[..]
In fifa 12 kon ik me zo irriteren aan die tering rondjes gvd zeg. Cross abuse? wat is dat.
Ik heb facking insigne in me spits hoe wil je koppen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Begeef jij je ook in die contreien?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een zusje van een vriend van mij was er vorig jaar mee op TV.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gelukkig abuse je altijd wel ietsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, pace abuse dus. Lood om oud ijzer![]()
ik verlies altijd dus zal wel aan loss abuse doen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alweer op achterstand??quote:![]()
![]()
Je hebt gelijk ook, ik zal eens stoppen met mijn getrollquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelukkig abuse je altijd wel iets![]()
ik verlies altijd dus zal wel aan loss abuse doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is ook maar de league cup, maar toch. Ze vlogen ook al uit de FA Cup dit weekend..laatste kans op een prijsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Capital one Cup
Dat klinkt niet voor niets bijna als de karper cup
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, als van Persie weer fit is, is er nog heel veel mogelijk in de competitie hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook maar de league cup, maar toch. Ze vlogen ook al uit de FA Cup dit weekend..laatste kans op een prijs
En vergeet de Champions League niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
mochten jullie nog een uche in da club hebben staan..
mooi momentje om hem te verkopen
#FreeTrapz![]()
Kwalificeren voor de CL is ook een prijs #wengerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, als van Persie weer fit is, is er nog heel veel mogelijk in de competitie hoor.
En vergeet de Champions League niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ie-eefff En-nie-jee-aaa-maa. Wat een prachtige naam voor iemand die in deze donkere dagen mij nog de nodige percentjes winst oplevert. Geen schokkende ROI's deze keer beste mensen...maar wie het kleine niet eert...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godjuquote:![]()
What's next? DigiDreetje?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
trapzie jongen doe nou niet.quote:
het vrouwtje dit dat ....
#FreeTrapz![]()
Oh die mag het wel lezen hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
trapzie jongen doe nou niet.
het vrouwtje dit dat ....Heighty point.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Always quittting on your heighty point, trapz.
De Argentijnse Messiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
is gewoon weer net zo goed als zijn fifa 12 versie.
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat een kutfilm is "the Green Lantern" trouwens.
Ik klikte wel maar ik speelde het niet af.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
schrikfilmpje, niet klikken is net zo leuk.![]()
horloge uit, wij hebben een bathtubkont hierover!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik klikte wel maar ik speelde het niet af.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoeveel pace zou deze 2 player hybrid hebben?
Gemiddeld komen ze op 2 normale spelers uit qua pace ongeveer
Wel kjoet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Que?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
horloge uit, wij hebben een bathtubkont hierover!![]()
Leugens.quote:IK snapte m wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
horloge uit, wij hebben een bathtubkont hierover!![]()
Dat is wel dichtbij het doel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik scoor net een kopbal met Villalva van 1.52.
http://www.telegraaf.nl/t(...)zuipt_benzine__.html
Lekker dan, straks worden de accijnzen nog hoger, kut Pool![]()
lolol utdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas gaat het wel over 2 wedstrijden![]()
![]()
Ik kan echt voor het eerst deze Fifa zeggen dat ik er een beetje plezier in heb.
Echt een leuk teampje.Lekker silver cupjes spelen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Silver cup, waar je nooit tegenstanders kunt vinden.. (tenminste niet om 2 uur 's nachts als ik Fifa speel)
De huidige Parolo pricefixer is wel vasthoudend, hij blijft ze opkopen, heb er nog maar 5![]()
![]()
Daar had ik gisteren ook moeite mee, ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef DutchSL het volgende:
Silver cup, waar je nooit tegenstanders kunt vinden.. (tenminste niet om 2 uur 's nachts als ik Fifa speel)
De huidige Parolo pricefixer is wel vasthoudend, hij blijft ze opkopen, heb er nog maar 5
Weet iemand nog een leuke silver hybrid of speler?Wil wel wat hebben om af te wisselen. Het liefst niet zo crashgevoelig.
Kallstrom.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand nog een leuke silver hybrid of speler?Wil wel wat hebben om af te wisselen. Het liefst niet zo crashgevoelig.
Mlapaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
Fidelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
Montero
Stokes
Nelson Oliveira
IF Emmanuel Thomas![]()
Paolo Machadoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
IF Uche vanaf morgenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In mijn Koreaanse team is Hyeon echt een uitblinker trouwens:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb ik al een paar keer gehad, ontzettende baas ja.
85 pace
80 shot power
86 strength
187cm
High/Low
5* zwakke voet![]()
Wat een baas.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
Clyne op RB![]()
Gehad, leuke speler ja.quote:Eens kijken.
Gehad. Viel tegen.quote:MonteroZiet er goed uit ja, wist niet dat hij 4* skills had.quote:StokesGehad. Niet bijzonder.quote:Nelson OliveiraKende ik ook niet. 4*/4* ziet er wel tof uit, jammer van die low/lowquote:IF Emmanuel Thomas
Thanks.Ziet er ook weer uit als een dikke baas ja.quote:
quote:
Altijd als ik tegen Koreanen moet dan is die Koreaanse keeper de uitblinker..gast heeft echt alles.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:35 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
In mijn Koreaanse team is Hyeon echt een uitblinker trouwens:
85 pace
80 shot power
86 strength
187cm
High/Low
5* zwakke voet![]()
Wat een baas.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie wel wat het thema is hierquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze gast?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd als ik tegen Koreanen moet dan is die Koreaanse keeper de uitblinker..gast heeft echt alles.
Of deze![]()
![]()
En een hogedrukgebied vanuit het zuidenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hier en daar wat pace met plaatselijk een neger.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee, zien er allemaal hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Deze gast?
[ [url= http://puu.sh/6d6vB.jpg]afbeelding[/url] ]
Of deze
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hier en daar wat pace met plaatselijk een neger.![]()
![]()
![]()
Beiden nooit gezien in game, maar wel veel in getrade, gingen met handschoen beiden voor bijna 4k op gegeven moment .quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, zien er allemaal hetzelfde uit.![]()
Ik voorspel chaos en veel rare scrimmagesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Tering, ik moet gewoon tegen een speler met 3 gasten.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, zien er allemaal hetzelfde uit.![]()
Ik heb de eerste omdat 88 kicking![]()
Mja volgens mij was het Kwang, maar ik weet het niet zeker. Misschien wel steeds een ander...keeper blonk keer op keer uit in ieder geval. Alleen matig bij corners.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beiden nooit gezien in game, maar wel veel in getrade, gingen met handschoen beiden voor bijna 4k op gegeven moment .Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, zien er allemaal hetzelfde uit.
Toen hij nog bronze was had ik hem samen met Kandji in de spits en Zusi op 10. Goddelijk was dat. Maar voor een bronze was hij gewoon goed..voor een silver is hij echt kut.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Futheadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Freire het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/4902521/
#paceteams
74 pace LW
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FIFA 12 bronze MLS teams.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen hij nog bronze was had ik hem samen met Kandji in de spits en Zusi op 10. Goddelijk was dat. Maar voor een bronze was hij gewoon goed..voor een silver is hij echt kut.![]()
Kandji + Oduro.
Zusi en die andere CM met die longshots![]()
Dan Ashe LB. Ben de rest van de namen kwijt![]()
![]()
En Oduro + Mattocks is best wel vervelend.. vorig jaar dan. Geen idee hoe het dit jaar is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen hij nog bronze was had ik hem samen met Kandji in de spits en Zusi op 10. Goddelijk was dat. Maar voor een bronze was hij gewoon goed..voor een silver is hij echt kut.![]()
Ik had dit:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
FIFA 12 bronze MLS teams.![]()
Kandji + Oduro.
Zusi en die andere CM met die longshots![]()
Dan Ashe LB. Ben de rest van de namen kwijt
IF Cannon
Ashe-Cuesta-Attakora-Myers
Balchan
Mansally Nyassi
Zusi
Oduro-Kandji![]()
Jongens , TIP!
Kijk nu rijdende rechter.![]()
"asshole lijder"
Zit ook te kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jongens , TIP!
Kijk nu rijdende rechter.![]()
"asshole lijder"
Hij had er 6 jaar voor over![]()
![]()
Ik had 442 denk ik.. Ja Mansally en Nyassi had ik ook LM en RM.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had dit:
IF Cannon
Ashe-Cuesta-Attakora-Myers
Balchan
Mansally Nyassi
Zusi
Oduro-Kandji![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef Freire het volgende:
[..]
Zit ook te kijken
Hij had er 6 jaar voor over![]()
Wat een stel idioten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je had nog veel meer goede spelers (Evans bv.) maar die had ik niet in mijn team. Harris had ik ook nog op de bank.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik had 442 denk ik.. Ja Mansally en Nyassi had ik ook LM en RM.![]()
Vooral als volwassen mensen meerdere malen tegen elkaar zeggen:quote:
Wedden van wel?
Wedden van niet?![]()
![]()
Dat wijf aan die bar ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Vooral als volwassen mensen meerdere malen tegen elkaar zeggen:
Wedden van wel?
Wedden van niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Update 7 januari 23.12 uur - Vitesse helpt misverstand uit de wereld: interesse is gedateerd
Alhoewel Bas Dost dinsdagavond verklaarde dat Vitesse voor hem in de markt is, lijkt dat niet meer het geval. De Arnhemmers informeerden inderdaad bij VfL Wolfsburg naar de mogelijkheden om de spits over te nemen, maar kregen nul op het rekest. Sindsdien zocht de club naar een ander alternatief, zo verklaart technisch directeur Mohammed Allach in gesprek met Omroep Gelderland. Met de komst van Uros Djurdjevic lijkt Peter Bosz zijn back-up voor Mike Havenaar al binnen te hebben.![]()
Dat middenveld van Roma.. wie zal er uit moeten. De Rossi is het clubicoon, Pjanic en Strootman doen het geweldig. Maar Nainggolan komt ook niet voor de bank..quote:
Of misschien De Rossi op CB naast Benatia ?![]()
Hij komt wel voor de bank/rotatiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat middenveld van Roma.. wie zal er uit moeten. De Rossi is het clubicoon, Pjanic en Strootman doen het geweldig. Maar Nainggolan komt ook niet voor de bank..
Of misschien De Rossi op CB naast Benatia ?![]()
Die verdediging slopen lijkt me niet handig..die is juist zo sterk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat middenveld van Roma.. wie zal er uit moeten. De Rossi is het clubicoon, Pjanic en Strootman doen het geweldig. Maar Nainggolan komt ook niet voor de bank..
Of misschien De Rossi op CB naast Benatia ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Hoe maak ik dit eens af, zonder Benteke/Lukaku/Mboyo/Ceulaer in de spits? Genoeg opties, maar ik kan geen leuke vinden![]()
![]()
Thuram GKquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:06 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik dit eens af, zonder Benteke/Lukaku/Mboyo/Ceulaer in de spits? Genoeg opties, maar ik kan geen leuke vinden
Koulibaly CB
Vadis CM
Dan heb je niks meer uit België nodig..![]()
Weet ik. Kan alleen geen leuke rechterkant vinden, en die gasten heb ik ook al eens gehad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Thuram GK
Koulibaly CB
Vadis CM
Dan heb je niks meer uit België nodig..![]()
Iets met deze man?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet ik. Kan alleen geen leuke rechterkant vinden, en die gasten heb ik ook al eens gehad.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of deze man icm iets uit Schotland ofzo?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Die heb ik gehad, die kan alleen maar hard rennen met een 40" tv op zn rug.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het hoeft trouwens geen silverteam te wordenDie Watt lijkt me dan weer te klein eigenlijk om alleen in de spitta.
![]()
Canales groot genoeg? Meneses er naast. Valdes van Fiorentina op 10.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:18 schreef Zhano het volgende:
Het hoeft trouwens geen silverteam te wordenDie Watt lijkt me dan weer te klein eigenlijk om alleen in de spitta.
edit. Fernandez natuurlijkzat met Valdes in mijn kop door een futhead comment.
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:18 schreef Zhano het volgende:
CB en keeper aardig wat opties (met Belg of Fransman uit BPL op LCB)
edit: kut ik faal, DIame
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:27 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Willekeurige Franse keeper, al lijkt Thuram me alsnog de besteWel veel bazen in het team, maar eigenlijk te weinig golds
Misschien maar 2 teams hiervan maken
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Die heb ik gehad, die kan alleen maar hard rennen met een 40" tv op zn rug.
![]()
Kut EAquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CB en keeper aardig wat opties (met Belg of Fransman uit BPL op LCB)
edit: kut ik faal, DIame![]()
![]()
Die Chileense Serie A middenvelders kun je vervangen met Valdes (Parma) en Pizarro (Fiorentina), Konko kan RB voor wat meer goud.quote:
edit. godverredomme, Vidal natuurlijk op het middenveld![]()
![]()
hehequote:Op woensdag 8 januari 2014 00:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Chileense Serie A middenvelders kun je vervangen met Valdes (Parma) en Pizarro (Fiorentina), Konko kan RB voor wat meer goud.
edit. godverredomme, Vidal natuurlijk op het middenveld![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:35 schreef Lindgren. het volgende:
Wie wil er een kutteam zien? Handjes omhoog aub.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
schitterendquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
Deze is zo lelijk, die verdient bijna een prijs.
[ afbeelding ]
3 sjelsie spelers goed gedaan vriend
die gladde ouwe hilario lekker
jammer van marinakis ofzo klinkt als een aapje
Bohhh op de achtergrond die lellikerd met dat domme helmpje die altijd start pff![]()
Goodwillie
En Marinakis zat in mijn 10-1 op de broek karper teamHier een mooie prijsquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
Deze is zo lelijk, die verdient bijna een prijs.
[ afbeelding ]![]()
![]()
bedankt ben ik blij mee gaat naast de karpercup trofee oh wachtquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:37 schreef DutchSL het volgende:
Goodwillie
En Marinakis zat in mijn 10-1 op de broek karper team
[..]
Hier een mooie prijs
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
bohhh ik ben verslaaft aan mandereinentjes xdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
OXquote:Kouyate heb ik ook al. Denk dat ik die van DSL doe ongeveer, met Vidal enzo.
Goodwillie was wel een baasje hoor in FUT12.![]()
Dutank, Kamikazie, HugoohAFCA, Jorwol, johnbon en DarkSonic2.
Doen we nog wat aan de karper cup of kan ik mijn team verkopen![]()
Ging om de naam, goedepiemelquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
OXKouyate heb ik ook al. Denk dat ik die van DSL doe ongeveer, met Vidal enzo.
Goodwillie was wel een baasje hoor in FUT12.![]()
En dan kan je evt ook Virgil kwijt daarquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan kan je evt ook Virgil kwijt daar
Edit: nee, niet.
Oh, jawel. In 4-3-3 (4) wel.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat was ook de formatie die je postte, kaaskutje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Edit: nee, niet.
Oh, jawel. In 4-3-3 (4) wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maar had 'm zelf in WeFUT veranderd naar 4-3-3, paprikapener.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was ook de formatie die je postte, kaaskutje.
okazakkiquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
klopt ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als jij dit post weet ik dat je eigenlijk heel hard moet lachenOf ik vind het onmeunig dom. Maar nu vond ik het garpig.
By far mijn beste woordgrap ooit.quote:
Argentinie met 5 atb spelenquote:_____!!!!!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan iemand uitleggen waarom Paddy Kenny me 4k kost, terwijl Given maar 600 coins is?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
St Paddysdayquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom Paddy Kenny me 4k kost, terwijl Given maar 600 coins is?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand een linkje voor de TOTW prediction?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hmmmm, was net live op de radio bij Q-music. Helaas mocht de andere persoon het nummer eerst raden.... Dus geen wintersport gewonnen![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, was net live op de radio bij Q-music. Helaas mocht de andere persoon het nummer eerst raden.... Dus geen wintersport gewonnen![]()
Zuur zegquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, was net live op de radio bij Q-music. Helaas mocht de andere persoon het nummer eerst raden.... Dus geen wintersport gewonnenVan ultimateteam.co.uk:quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iemand een linkje voor de TOTW prediction?Wel wat mooie dingetjes ertussen, en waarschijnlijk gaat dit wat goedkope IF's opleveren dankzij de marktcrash.quote:TOTW 17 Predictions:
STARTING 11:
GK: Cirilo Saucedo – Tijuana (74 > 74)
Clean sheet, 3 saves, pen save, & MOTM
CB: Leonardo Bonucci – Juventus (79 > 81)
Clean sheet & 1 goal
CB: Gonzalo Rodriguez – Fiorentina (80 > 81)
Clean sheet, 1 goal & MOTM
CB: Daniel Agger – Liverpool (82 > 83)
Clean sheet, 1 goal & MOTM
CAM>LM: Christian Eriksen – Tottenham Hotspur (82 > 83)
1 goal, 1 assist & MOTM
LW>CAM: Dries Mertens – Napoli (80 > 81)
2 goals & MOTM
CAM: Oscar – Chelsea (82 > 83)
1 goal, 2 assists & MOTM
CAM: Kaka – Milan (82 > 83)
2 goals, 1 assist & MOTM
RW: Alexis Sanchez – FC Barcelona (82 > 83 > 84) (SIF)
3 goals & MOTM
ST: Luca Toni – Hellas Verona (74 > 74 > 77) (SIF)
2 goals, 1 assist & MOTM
ST: Carlos Bacca – Sevilla FC (76 > 78)
1 goal, 2 assists & MOTM
ST: Wilfried Bony – Swansea City (80 > 81)
2 goals & MOTM
SUBS:
GK: Danny Vukovic – Perth Glory (63 > 64)
Clean sheet, 8 saves & MOTM
RWB: Paul Aguilar – America (72 > 74)
Clean sheet, 1 goal & 1 assist
RM: Sofiane Feghouli – Valencia CF (81 > 82)
1 goal & MOTM
LM>CAM: Kris Commons – Celtic (74 > 74)
2 goal & MOTM
CAM: Alejandro Dominguez – Olympiacos CFP (75 > 77)
1 goal, 2 assists & MOTM
ST: Jeremy Perbet – Villarreal CF (72 > 74)
2 goals & 1 assist
ST: Ikechukwu Uche – Villarreal CF (72 > 74)
3 goals & MOTMNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Werd net door ze wakker gebeld, kan nu ook niet meer verder slapen natuurlijk... Ik luister echt nooit naar q-music dus had niet gedacht dat ik het nummer zou raden, maar ze riepen gewoon "Sex is on fire".... Die had ik ook nog wel geraden...quote:![]()
Speelde Mertens op CAM ja?quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zuur zeg
[..]
Van ultimateteam.co.uk:
[..]
Wel wat mooie dingetjes ertussen, en waarschijnlijk gaat dit wat goedkope IF's opleveren dankzij de marktcrash.
Dat zou nog best wel eens een leuke IF kunnen worden dan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wel triest dat ze dan iemand eerst laten raden.. lekkere wedstrijd dan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Werd net door ze wakker gebeld, kan nu ook niet meer verder slapen natuurlijk... Ik luister echt nooit naar q-music dus had niet gedacht dat ik het nummer zou raden, maar ze riepen gewoon "Sex is on fire".... Die had ik ook nog wel geraden...
Commons -> CAMquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zuur zeg
[..]
Van ultimateteam.co.uk:
[..]![]()
Bony![]()
Kaka
Oscar
Eriksen -> LM
Mja. Wingers mogen van mij lichtgewichtjes zijn, maar bij een CAM heb ik liefst ook een beetje strength. Die is bij Mertens nu 34, stel dat dat met zijn IF 40 wordtquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Speelde Mertens op CAM ja?
Dat zou nog best wel eens een leuke IF kunnen worden dan.
Denk dat ik maar gewoon Hamsik en Di Natale als CAM hou
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaa dat is wel waar inderdaad.. Maar je zou 'm ook nog in de spits kunnen zetten danquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mja. Wingers mogen van mij lichtgewichtjes zijn, maar bij een CAM heb ik liefst ook een beetje strength. Die is bij Mertens nu 34, stel dat dat met zijn IF 40 wordt
Denk dat ik maar gewoon Hamsik en Di Natale als CAM houdt
Ik houdt. Potsie toch.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Een spits met 40 strength?quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaa dat is wel waar inderdaad.. Maar je zou 'm ook nog in de spits kunnen zetten dan
Tankie toch![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja, ze doen kop of munt voordat ze de vraag stellen. Als het een nieuw nummer is dan maak je nog een kans als je niet als eerste mag raden, maar dit nummer was zo makkelijk...quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel triest dat ze dan iemand eerst laten raden.. lekkere wedstrijd dan.![]()
![]()
Naast Balotelli, waarom niet? Mertens heeft een akelig schot, is best snel, 4* skillmoves. En op LW heb ik hem toch niet als heel geweldig ervaren. Het is niet een echte winger, waarmee je crosses spamt. LF zou misschien beter zijn. Daar was ie vorig jaar in ieder geval geweldig bij mijquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een spits met 40 strength?
Tankie toch![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tja, wie weet. Ik denk dat het dan een beetje type Giovinco wordt. Voor mij moet een spits/CF toch wel iets meer body hebben. Tevez is bijvoorbeeld ook klein, maar heeft wel veel meer strength. Het moet niet zo zijn dat als Ogbonna maar naar hem kijkt, hij al omvaltquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Naast Balotelli, waarom niet? Mertens heeft een akelig schot, is best snel, 4* skillmoves. En op LW heb ik hem toch niet als heel geweldig ervaren. Het is niet een echte winger, waarmee je crosses spamt. LF zou misschien beter zijn. Daar was ie vorig jaar in ieder geval geweldig bij mij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Prima wide CAM voor een Serie A team en goed hybridvoer. Zeker icm Roma Nainggolan straks.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als wide CAM zou kunnen ja, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik speel er alleen nooit meequote:Op woensdag 8 januari 2014 08:54 schreef Tim86 het volgende:
Prima wide CAM voor een Serie A team en goed hybridvoer. Zeker icm Roma Nainggolan straks.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren gewoon met 6-0 de halve finale van dat BBVA-toernooi gewonnen. Dit team
http://www.easports.com/f(...)Id=e4tBc7j9nKJqu:ps3NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen IF Rakiticquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gisteren gewoon met 6-0 de halve finale van dat BBVA-toernooi gewonnen. Dit team
http://www.easports.com/f(...)Id=e4tBc7j9nKJqu:ps3
Volgens mij heb jij wel iets met Argentijnen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb eigenlijk Santi Cazorla op die positie (en Luis Enrique LB). Die heb ik er even uitgehaald voor dat toernooi. Rakitic speelt inderdaad lekker, en ik zit erover te denken zijn IF te halen, en het team daarna zo te latenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Uchequote:Op woensdag 8 januari 2014 08:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel triest dat ze dan iemand eerst laten raden.. lekkere wedstrijd dan.
[..]
Commons -> CAM![]()
Bony![]()
Kaka
Oscar
Eriksen -> LM![]()
Volgens de sites waar ik kijk speelde Callejon "op 10" en Insigne/Mertens op de flanken (Mertens vanaf rechts, maar ze zullen wel veel geswitched hebben).Mertens had loppend kunnen scoren uit een cornerquote:CORRECTION: Callejon actually missed it completely and it hit Costa for a corner, which Mertens heads wide.![]()
![]()
Het is ook "maar" een prediction hequote:Op woensdag 8 januari 2014 09:25 schreef DutchSL het volgende:
Volgens de sites waar ik kijk speelde Callejon "op 10" en Insigne/Mertens op de flanken (Mertens vanaf rechts, maar ze zullen wel veel geswitched hebben).
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 08-01-2014 09:36:47 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
EEEEEEEEEEN WIEEEEEEE NIET SPRING WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN KRUIK!
* Fuszy springt
mogguhFeyenoord Rotterdam![]()
*POTS springt meequote:Op woensdag 8 januari 2014 10:33 schreef Fuszy het volgende:
EEEEEEEEEEN WIEEEEEEE NIET SPRING WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN KRUIK!
* Fuszy springt
mogguh
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet op één of andere manier in je skinny jeans komen
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mag ze mij uit laten hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sinds gisteren overgestapt op 41212 (2) voor m'n Serie A team, op de een of andere manier krijgen je spitsen en CAM dan véel meer ruimte dan in 4312/433 etc. Denk dat ik het maar zo laat staan voorlopig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:58 schreef Lastpost het volgende:
Sinds gisteren overgestapt op 41212 (2) voor m'n Serie A team, op de een of andere manier krijgen je spitsen en CAM dan véel meer ruimte dan in 4312/433 etc. Denk dat ik het maar zo laat staan voorlopig.
Ik vind het ook fijn spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Randvoorwaarde is wel een CAM die af en toe over de spitsen heen gaat, in mijn spelletje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wissel Hamsik, Hernanes en Vucinic af. Guarin krijg ik maar niet aan het scoren al haalt ie altijd een 8 of hoger.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het ook fijn spelen
Randvoorwaarde is wel een CAM die af en toe over de spitsen heen gaat, in mijn spelletje![]()
![]()
Ik gebruik Hamsik en Di Natale in 451 (dus 2 CAM's). En Hernanes erachter op CM. Dat is een baasje hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik wissel Hamsik, Hernanes en Vucinic af. Guarin krijg ik maar niet aan het scoren al haalt ie altijd een 8 of hoger.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan niet met Di Natale overweg, die andere 2 zijn echt geniaal.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik gebruik Hamsik en Di Natale in 451 (dus 2 CAM's). En Hernanes erachter op CM. Dat is een baasje hoor
Over het algemeen speel ik met Naingolan op CDM, Vidal en Marchisio als buitenste CM's en Hamsik achter de spitsen (Balotelli en Muriel) terwijl Tevez de bank warm houdt.![]()
![]()
IF Balo of de NIF? Ik speel met de IF, echt een baasje hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik kan niet met Di Natale overweg, die andere 2 zijn echt geniaal.
Over het algemeen speel ik met Naingolan op CDM, Vidal en Marchisio als buitenste CM's en Hamsik achter de spitsen (Balotelli en Muriel) terwijl Tevez de bank warm houdt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Enige IF die ik heb in UT is Benatia (84), had ook de IF Balo maar merkte vrij weinig verschil moet ik zeggen. NIF scoorde er op los, IF evengoed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Balo of de NIF? Ik speel met de IF, echt een baasje hoor![]()
Mocht hij op de markt straks weer gaan voor >300k, dan overweeg ik hem te verkopen en de NIF terug te halenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Enige IF die ik heb in UT is Benatia (84), had ook de IF Balo maar merkte vrij weinig verschil moet ik zeggen. NIF scoorde er op los, IF evengoed.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De kosten van ziekenhuiszorg wordt voor een deel belangrijk deel bepaald door externe factoren waar het ziekenhuis geen invloed op heeft. Noem 4 externe factoren.
Ik kan alleen verzekeringswerk verzinnen. Iemand?![]()
PSN: DePresident_![]()
Inkoopprijzen van machines/medicijnen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:33 schreef DePresident. het volgende:
De kosten van ziekenhuiszorg wordt voor een deel belangrijk deel bepaald door externe factoren waar het ziekenhuis geen invloed op heeft. Noem 4 externe factoren.
Ik kan alleen verzekeringswerk verzinnen. Iemand?![]()
![]()
Kosten van medicatie?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:33 schreef DePresident. het volgende:
Ik kan alleen verzekeringswerk verzinnen. Iemand?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Inkoopprijzen van machines/medicijnen?Denk dat dat een goede is.quote:
Aantal ziektegevallen? Een ziekenhuis kan 100 bedden hebben, maar als er maar 50 patienten zijn, zullen die 50 patienten toch echt samen de vaste kosten moeten "delen". Als er 100 patienten zijn, wordt het bedrag aan vaste kosten in de zorgkosten gehalveerd. Aan de andere kant: een ziekenhuis moet zijn capaciteit afstemmen op de populatie in de regio.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Super, had ik helemaal niet aan gedacht. Dank.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Aantal ziektegevallen? Een ziekenhuis kan 100 bedden hebben, maar als er maar 50 patienten zijn, zullen die 50 patienten toch echt samen de vaste kosten moeten "delen". Als er 100 patienten zijn, wordt het bedrag aan vaste kosten in de zorgkosten gehalveerd. Aan de andere kant: een ziekenhuis moet zijn capaciteit afstemmen op de populatie in de regio.
Jammer dat ik niet op Fok zat met mijn examen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:48 schreef DePresident. het volgende:
Op woensdag 8 januari 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Aantal ziektegevallen? Een ziekenhuis kan 100 bedden hebben, maar als er maar 50 patienten zijn, zullen die 50 patienten toch echt samen de vaste kosten moeten "delen". Als er 100 patienten zijn, wordt het bedrag aan vaste kosten in de zorgkosten gehalveerd. Aan de andere kant: een ziekenhuis moet zijn capaciteit afstemmen op de populatie in de regio.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet op Fok zat met mijn examen.Gelukkig heb jij verstand van computers Trapziequote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft me er gisteren ook al mee geholpenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig heb jij verstand van computers Trapzie![]()
Heb wat aangepast, kijken of het volgende keer weg blijft.quote:!
![]()
Ik heb in 1,5 jaar tijd nog geen foutmelding gehad. Alleen dat ik iets wilde verwijderen, maar dat blijkbaar nog open stond, dus dat ging niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij heeft me er gisteren ook al mee geholpen![]()
Heb wat aangepast, kijken of het volgende keer weg blijft.
[..]!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb 20 wedstrijden met IF Balo gespeeld, hij had maar iets van 7 keer gescoord, terwijl zijn NIF 1 op 1 liep. Snel weer verkocht dus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Enige IF die ik heb in UT is Benatia (84), had ook de IF Balo maar merkte vrij weinig verschil moet ik zeggen. NIF scoorde er op los, IF evengoed.![]()
En dat heeft zin, omdat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Belachelijk. Lekker aan ons voorbij laten gaan die troep.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
#statement
Hopelijk plaatst Israël zich voor dat toernooi![]()
![]()
Van november tot januari dus.. dat is matig, beter van december tot februari (tenminste geen kut sneeuw dan tijdens de reguliere competities)
Wel grappig dat het zo'n issue is nu, ik denk dat het in Qatar beter uit te houden is bepaalde Braziliaanse steden (ook door de luchtvochtigheid).![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst in Fifa 14woehoe
![]()
![]()
Ik had hem in een 4231 met hidden gem Ruben Olivera achter hem (toen had de ST in 4231 maar 1 link) en dan El Shaarawy en Pasquato op de flanken. Ibarbo op CDM![]()
![]()
Goeie oude tijd noemen ze datquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:14 schreef DutchSL het volgende:
Ik had hem in een 4231 met hidden gem Ruben Olivera achter hem (toen had de ST in 4231 maar 1 link) en dan El Shaarawy en Pasquato op de flanken. Ibarbo op CDMZilveren El Shaarawy was ook mega goed
![]()
![]()
Mensen met skinny jeansquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:![]()
kreeg gister in een gold pack 2 zilveren rare spelers, Bolly en Morais. Bolly is toch de snelste speler in het spel volgens zijn kaartje ?![]()
brollyquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:42 schreef Maver24 het volgende:
kreeg gister in een gold pack 2 zilveren rare spelers, Bolly en Morais. Bolly is toch de snelste speler in het spel volgens zijn kaartje ?
Feyenoord Rotterdam![]()
hahah, dat zie je ook niet vaakquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna een playerpack.![]()
Ik heb al zeker 3 maanden geen Fifa meer gespeeldquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
Doet iemand hier ooit nog FIFA? Heb al tijden mijn xbox niet meer aangehad en ook geen nieuw gold abbo gehaald...![]()
Toevallig een paar dagen terug de webapp open gehad om die chem kaartjes te lozen.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
En je dan wel opgeven voor de karpercupquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
Doet iemand hier ooit nog FIFA? Heb al tijden mijn xbox niet meer aangehad en ook geen nieuw gold abbo gehaald...![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: